Logeermatras (opvouwbaar?)

07-11-2012 08:31 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op zoek naar een logeermatras die niet zoveel plek inneemt als het niet gebruikt wordt. Ik heb wel van die opvouwbare dingen gezien bij Leen Bakker, maar die zijn maar 60 cm breed, dat lijkt me erg smal.

We hebben gedacht aan een opblaasmatras, maar mijn moeder vind die zo koud.

Heeft iemand een goed idee?
Opblaas matrassen.

Zulke. Met een pomp, ben je zo klaar.

*Edit: zie nu dat jij t vraagt, ioni. Hoe gaat het? *
Ik heb een matras bij beddenreus gekocht voor 40 of 50 euro. Prima matras van 90 x180 en wij rollen hem op.
Inderdaad, zo'n opblaasding. Slaapt prima en is zo vol en leeg door de elektrische pomp.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zo'n opblaasding met elektrische pomp is idd prima! En volgens mij helemaal niet duur.
@Missy_acy: dank je wel, lief! We hadden dus een opblaasmatras, maar mijn moeder vindt de lucht die erin zit te koud. Dus dat is helaas geen optie :( of er moet een oplossing voor die koude lucht zijn, een soort isolatiedekentje ofzo, maar die ben ik nog niet tegengekomen.. (heb openingspost even aangepast ivm opblaasmatras)

Verder gaat het met mij wel redelijk. Met dochtertje gaat het erg de goede kant op.
Leg je er toch 'n elektrische deken op?
Of 'n goed topdek (oprolbaar)

Heb je geen logeerkamer waar je gewoon 'n echt bed weg kunt zetten?
En anders een gewoon matras dat je onder jullie bed schuift als t niet gebruikt wordt?

Fijn dat je meis al beter gaat!
Elninjoo: nee, we hebben niet echt een logeerkamer waar we een echt bed kunnen zetten. We hebben nogal ruimtegebrek. Topdek zat ik ook aan te denken. Evt. op een opblaasbaar matras of op deze (omdat hij me zo dun lijkt)

http://www.waschbaer.nl/G ... iehoek--640n1a301772.html

@Missy_acy: een matras onder ons bed gaat ook niet. Er zitten iets van twaalf pootjes onder ons bed grrrrrrrrr
Deze is het trouwens. Het is geen geweldig comfortabel matras maar acceptabel.
Er staat dat die 499 kost?

Foutje denk ik?
Dank je wel GreetBilspleet. Ik ga eens verder kijken op die site.

Het matras is zowel voor onze moeders als voor logeerkindjes.

De moeders zijn wat ouder, dus daar wil ik eigenlijk een iets dikker matras voor. Maar we kunnen dus niet zomaar een matras kwijt, zelfs niet tegen een muur op z'n kant. Misschien anders twee van die oprolbare matrassen op elkaar.....
Bij welke Missy_acy?
Heb je geen kelder/schuur waar je een opklapbed of veldbed kwijt kunt? Vooral een veldbed voor bv militairen liggen echt comfortabel en nemen weinig ruimte in beslag.
@GreetBilspleet: de schuur is nogal vochtig, dus niet goed voor een matras en geen kelder.
Er bestaan ook van die zelfopblazende outdoor luchtmatrasjes. Geen idee hoe ze liggen maar ze nemen amper ruimte in beslag. Mijn vriend had er één voor zijn werk maar heeft hem weggegeven. Klik
Vroeger sliep ik bij mijn oma op een matras die uit drie delen bestond. Dat zou ideaal zijn. Verder gewone afmetingen. Maar die kan ik dus nergens vinden.
quote:ioni schreef op 07 november 2012 @ 09:07:

Elninjoo: nee, we hebben niet echt een logeerkamer waar we een echt bed kunnen zetten. We hebben nogal ruimtegebrek. Topdek zat ik ook aan te denken. Evt. op een opblaasbaar matras of op deze (omdat hij me zo dun lijkt)

http://www.waschbaer.nl/G ... iehoek--640n1a301772.html

@Missy_acy: een matras onder ons bed gaat ook niet. Er zitten iets van twaalf pootjes onder ons bed grrrrrrrrr

Deze had je toch gevonden? Zou dit niet goed zijn dan? Ik vind het er goed uit zien nl.

Ik herken je probleem want wij hebben het ook gehad. Wij hebben wel een kelder dus daar slaan we het logeerbed + matras op.
Ik heb iets gevonden. KLIK!!!
Mijn broer heeft een soort van vierkante poef die je kunt uitklappen tot een logeerbed. Misschien is dat iets, als je toch wel een poef zou kunnen gebruiken? Volgens mij gewoon van de Ikea.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
heb je ruimte voor een slaapfauteuil?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09874436/

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19839956/
Waarom slapen jullie dan niet zelf op het luchtbed en de moeders in jullie bed?
qua slaapcomfort gaat mijn voorkeur uit naar een stretchertje, maar je moet wel iets op het canvas leggen zodat de lucht er niet door kan.
it's a big club and you ain't in it
quote:ioni, 17 minuten geleden

Bij welke Missy_acy?

Die van de bedden reus (mobiele versie)

Er staat bij mij: van 79 voor 499

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven