Logeermatras (opvouwbaar?)

07-11-2012 08:31 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op zoek naar een logeermatras die niet zoveel plek inneemt als het niet gebruikt wordt. Ik heb wel van die opvouwbare dingen gezien bij Leen Bakker, maar die zijn maar 60 cm breed, dat lijkt me erg smal.

We hebben gedacht aan een opblaasmatras, maar mijn moeder vind die zo koud.

Heeft iemand een goed idee?
Of een opvouwbaar matras?

http://www.hetbeddenhuis.nl/opvouwbare-matrassen
quote:missy_Acy schreef op 07 november 2012 @ 09:31:

[...]

Die van de bedden reus (mobiele versie)

Er staat bij mij: van 79 voor 499

Dan zou ik het niet doen
Lidl had kort geleden een vouwbed.
it's a big club and you ain't in it
@ greetbilspleet; die zelfopblazende matrasjes werken vanzelf omdat er een schuim / foam inzit. Bij het opbouwen duw je hier de lucht uit en sluit je dmv het stopje de opening af.

Bij gebruik gewoon stopje eruit en de schuim / foam zuigt zig weer vol met lucht.

Maar verder

MIjn ouders hebben zo'n opvouwbaar bed, maar een paar jaar geleden was de originele matras kapot, dus zochten ze een nieuwe. Toen ook bij de leen bakker het goedkoopste matrasje gekocht. Deze was redelijk dun dus kon nog dubbel gevouwen worden.

Is het verder trouwens geen idee om een lits jumeaux velours dekbedovertrek te kopen en deze over het luchtbed te doen. wellicht dat het daar ook al iets warme van wordt.

Anders eventueel een topper over het luchtbed leggen.

In mijn ervaring zijn kinderen redelijk gemakkelijk wat slapen betreft dus zou ik me op je moeder focussen. Overleg met haar wat zij prettig zou vinden. Dan heb je ook iets waar zij zich in kan vinden.
https://www.google.nl/sea ... Ae44YD4DA&ved=0CAcQ_AUoAQ
GreetBilspleet: die oprolbare ziet er goed uit inderdaad!

Die ene die ik had gevonden is 8 cm hoog en ik was bang dat die driehoeken zouden gaan verschuiven.

De slaapfauteuil is nog een optie, maar dan moet er een stoel in de woonkamer gewisseld worden voor die slaapfauteuil.

Vivaflamenca: zoiets is perfect, alleen is hij maar 60 cm breed, dat vind ik net te smal.
Susanna: daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. We hebben het luchtbed dus al weggedaan. Maar.... dat was een eenpersoons, dus daar passen we ook niet met z' tweeen op.
haar gewicht is natuurlijk ook van belang.
quote:ioni schreef op 07 november 2012 @ 09:40:

Susanna: daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. We hebben het luchtbed dus al weggedaan. Maar.... dat was een eenpersoons, dus daar passen we ook niet met z' tweeen op.Dan schaf je een tweepersoons aan. Ben je voor een paar tientjes klaar.
Onze moeders zijn niet heel licht. Ik denk rond de 80 kilo?
quote:elninjoo schreef op 07 november 2012 @ 08:57:

Leg je er toch 'n elektrische deken op?Uh? Dat lijkt me niet echt heel verstandig,een elektrische deken op een plastic bed hoor?
Ik zou voor deze gaan...

http://www.luchtbedplaza. ... frame-queen-luchtbed.html

Koude komt van onderop, dus als je eerst iets op de vloer legt, een oude deken misschien, helpt dat tegen koude en je beschermt de matras ook nog. En bovenop een lekker flanellen dik laken.

Of een molton van bij de action, zijn ze niet zo heel duur.
Ik vind een luchtbed of met een sjiek woord opblaas matras ook heel slecht slapen ivm koude lucht.
Bij lidl hadden ze laatst (vorige week of week daarvoor) een opklapbed.

Misschien kun je dat nog vinden op website van Lidl, niet in elke vestiging lopen de acties tegelijk.
*plaatje plakken lukt weer eens niet*

Bij leenbakker hebben ze voor 79,99 een logeerbed.

Bij kwantum voor 75 euro.
Als moeders het luchtbed koud vinden, wat gaan ze dan vinden van op de grond slapen op een matras? Dan komt er pas een bak kou over je heen. (warme lucht stijgt op)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Jysk heeft een opvouwbaar matras deze week in de aanbieding. In de folder staat ie op pagina 5 rechts onder.
Wat een goede tips nog. Zowel de Leen Bakker als Kwantum en de Jysk zijn goede opties. Bij de Jysk zag ik op de voorkant ook een oprolmatras van 8 cm dik.

Is op de grond slapen op een matras echt zo koud?
Ja, als ze een opblaas matras koud vindt, vind ze ook een gewoon matras op de grond koud denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven