Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
woensdag 7 november 2012 om 13:06
Leuk Coetje dat ze blij zijn dat je er weer bent.'
Dat doen ze hier nou nooit eens. Taart als ik weer kom werken.
Boeoe.
Mmm Gold klinkt niet echt of je flink aan de slag bent gegaan.
Watervrouw is wel goed bezig zo te zien.
Ik heb pauze dus ik mag even bezemen. (Op het topic dan).
Ik maak gewoon mijn 25 uur in de week hoor. Alleen gisteren een half uurtje overgewerkt.
Kan ik daar met kerst (de maandag ervoor) weer vrij voor pakken. Kerst valt op dinsdag en woensdag. Als het lukt want ik heb nog geen goedkeuring. Blugh.
Ben er zelfs over aan het denken om de donderdag erna ook nog vrij te nemen heb ik een fijne lange week.
Dat doen ze hier nou nooit eens. Taart als ik weer kom werken.
Boeoe.
Mmm Gold klinkt niet echt of je flink aan de slag bent gegaan.
Watervrouw is wel goed bezig zo te zien.
Ik heb pauze dus ik mag even bezemen. (Op het topic dan).
Ik maak gewoon mijn 25 uur in de week hoor. Alleen gisteren een half uurtje overgewerkt.
Kan ik daar met kerst (de maandag ervoor) weer vrij voor pakken. Kerst valt op dinsdag en woensdag. Als het lukt want ik heb nog geen goedkeuring. Blugh.
Ben er zelfs over aan het denken om de donderdag erna ook nog vrij te nemen heb ik een fijne lange week.
woensdag 7 november 2012 om 13:37
Ach, ik ben toch maar aan de slag gegaan hoor Zoeb.
Ik zat me hier toch een partij schuldig te voelen
Dus:
Stofzuigen
Plantjes verzorgen
Vadertje vragen voor koffie
Met een doekje oven de plees.
Mezelf wassen en aankleden.
Uhhh maiskes, verschil moet er zijn he?
Ik krijg elke werkdag taart !
Wel heel leuk voor je hoor Coetje. Doe je wel rustig aan?
Oei, ja die kersttijd zit er ook weer aan te komen natuurlijk.
Op de drukste dagen van het jaar moet ik het niet in mijn hoofd halen vrij te vragen!
Ik zat me hier toch een partij schuldig te voelen
Dus:
Stofzuigen
Plantjes verzorgen
Vadertje vragen voor koffie
Met een doekje oven de plees.
Mezelf wassen en aankleden.
Uhhh maiskes, verschil moet er zijn he?
Ik krijg elke werkdag taart !
Wel heel leuk voor je hoor Coetje. Doe je wel rustig aan?
Oei, ja die kersttijd zit er ook weer aan te komen natuurlijk.
Op de drukste dagen van het jaar moet ik het niet in mijn hoofd halen vrij te vragen!
woensdag 7 november 2012 om 15:42
Mogguh
wat leuk om Watervrouw hier aan te treffen!
Zoeb, hangen in verdriet zou ik ook niet trekken. De tips waren wel erg welkom.
Coe, zijn die rotcijfers te herleiden tot de ziekte van Oudste? Ze is toch wel overgegaan naar de tweede klas? Dat geeft in elk geval ruimte.
Volgende week mag ik de Sinterklaasafdeling inrichten. Leuk!
wat leuk om Watervrouw hier aan te treffen!
Zoeb, hangen in verdriet zou ik ook niet trekken. De tips waren wel erg welkom.
Coe, zijn die rotcijfers te herleiden tot de ziekte van Oudste? Ze is toch wel overgegaan naar de tweede klas? Dat geeft in elk geval ruimte.
Volgende week mag ik de Sinterklaasafdeling inrichten. Leuk!
woensdag 7 november 2012 om 20:13
Leuk Mamz,de sinterklaasafdeling!Hier is het al dolle pret,Slot Marsepeinstein is al begonnen en vriend maakte het vandaag nog een stukje erger door bij de kinderen een letter in hun schoen te stoppen...Die beste man is nog niet eens in het land en Uk staat nu al te stuiteren.Bedankt vriend!!
Oudste gaat niet over zoals ze er nu voor staat.Op zich nog geen reden voor paniek maar wel iets om rekening mee te houden.
Alles inhalen gaat ook niet makkelijk want ze is nog steeds ziek,al zit er wel verbetering in.Er staan al wel afspraken voor extra lessen voor bepaalde vakken maar deze zijn vaak het 8e of 9e uur en dat is bijna niet vol te houden.Oudste is wel gedreven om dit jaar toch te halen dus daar gaan we hard aan werken en hopelijk is dat genoeg.
Oudste gaat niet over zoals ze er nu voor staat.Op zich nog geen reden voor paniek maar wel iets om rekening mee te houden.
Alles inhalen gaat ook niet makkelijk want ze is nog steeds ziek,al zit er wel verbetering in.Er staan al wel afspraken voor extra lessen voor bepaalde vakken maar deze zijn vaak het 8e of 9e uur en dat is bijna niet vol te houden.Oudste is wel gedreven om dit jaar toch te halen dus daar gaan we hard aan werken en hopelijk is dat genoeg.
woensdag 7 november 2012 om 21:36
quote:watervrouw2 schreef op 07 november 2012 @ 09:09:
.-ontbijt & haar kammen
-sanitair
-was (2x)
-afwas
-sorteren kleding: kledingbak of mp/weggeeftopic
-klusje voor site wa ik mod ben
-opruimen schone was
De kledingbak en plasticafvalbak bij mijn winkelcentrum zitten vol. Papier- en glasbak ook weer wat aangevuld
Moderatortaken zijn nooit af, dus daar ga ik vrolijk mee verder komende tijd.
Nu nog:
-sanitair
-kaartjes schrijven en frankeren voor diverse mensen
-Reiskostenvergoeding in mail zetten om morgen te kunnen printen
-Gevouwen was van bed naar kast
-Bed opmaken
-wekker zetten
.-ontbijt & haar kammen
-sanitair
-was (2x)
-afwas
-sorteren kleding: kledingbak of mp/weggeeftopic
-klusje voor site wa ik mod ben
-opruimen schone was
De kledingbak en plasticafvalbak bij mijn winkelcentrum zitten vol. Papier- en glasbak ook weer wat aangevuld
Moderatortaken zijn nooit af, dus daar ga ik vrolijk mee verder komende tijd.
Nu nog:
-sanitair
-kaartjes schrijven en frankeren voor diverse mensen
-Reiskostenvergoeding in mail zetten om morgen te kunnen printen
-Gevouwen was van bed naar kast
-Bed opmaken
-wekker zetten
donderdag 8 november 2012 om 08:46
Zo,de kinderen zijn naar school.Ik pas vandaag de hele dag op vriendje van Uk(dus tussen de middag en uit school)zodat zijn ouders alles kunnen regelen.
Wel confronterend,die man had hetzelfde als schoonvader.2 jaar geleden kon hij een longtransplantatie krijgen maar dat wilde hij niet.
Begrafenis is in besloten kring en heel sober,dat wilde hij zo.(het zijn een beetje schuwe mensen)
Wel confronterend,die man had hetzelfde als schoonvader.2 jaar geleden kon hij een longtransplantatie krijgen maar dat wilde hij niet.
Begrafenis is in besloten kring en heel sober,dat wilde hij zo.(het zijn een beetje schuwe mensen)
donderdag 8 november 2012 om 12:01
Oef Coetje dacht dat het over een kind ging. Niet dat dit minder erg is, maar het is anders.Hoe oud was hij?
Lief dat je oppast. En ook heel fijn, want er komt nogal wat op je af.
Wat dapper van oudste dat ze het wel wil halen. Dan moet ze nog flink aanpoten,
Goed bezig Watervrouw. Ik krijg geen klap gedaan thuis. Shame on me. Of niet natuurlijk want op dit moment liggen mijn prioriteiten ergens anders.
Ahhh Mamz wat leuk die Sinterklaasafdeling. Al lijkt me de actie van Coetjes vriend inderdaad minder. De kinderen zijn al hyper vanaf dat de Goede Sint in het land is en om daar nu opeens twee weken aan te koppelen lijkt me erg lastig.
Lief dat je oppast. En ook heel fijn, want er komt nogal wat op je af.
Wat dapper van oudste dat ze het wel wil halen. Dan moet ze nog flink aanpoten,
Goed bezig Watervrouw. Ik krijg geen klap gedaan thuis. Shame on me. Of niet natuurlijk want op dit moment liggen mijn prioriteiten ergens anders.
Ahhh Mamz wat leuk die Sinterklaasafdeling. Al lijkt me de actie van Coetjes vriend inderdaad minder. De kinderen zijn al hyper vanaf dat de Goede Sint in het land is en om daar nu opeens twee weken aan te koppelen lijkt me erg lastig.
donderdag 8 november 2012 om 13:51
Dat is weer mooi schrikken Coetje, zo midden in de nacht.
Ik snap heel goed dat je er wilt zijn voor anderen, maar vergeet je jezelf ook niet?
Ik ben eigenlijk best blij dat wij die Sint-tijd achter de rug hebben.
Later, ooit, als we kleinkinderen hebben ga ik er wel weer vol voor vermoed ik.
Ik ben weer wél gevraagd om piet te spelen op de oude basisschool van mijn meiden. En natuurlijk heb ik ja gezegd, ik zie dat als een soort toneelspelen dus leuk om te doen.
Ik ben ook weer niet vooruit te branden.
Net wel een grote zoektocht door het huis gedaan. Er was een belangrijke map van oudste kwijt en na werkelijk het hele huis te hebben doorzocht kwam ik op het idee onder de hoofdkussens van haar bed te kijken.....en jawel hoorrrrrrrr!
De stofzuiger staat al in de aanslag maar uit zichzelf gaat ie echt niks doen he?
Ik snap heel goed dat je er wilt zijn voor anderen, maar vergeet je jezelf ook niet?
Ik ben eigenlijk best blij dat wij die Sint-tijd achter de rug hebben.
Later, ooit, als we kleinkinderen hebben ga ik er wel weer vol voor vermoed ik.
Ik ben weer wél gevraagd om piet te spelen op de oude basisschool van mijn meiden. En natuurlijk heb ik ja gezegd, ik zie dat als een soort toneelspelen dus leuk om te doen.
Ik ben ook weer niet vooruit te branden.
Net wel een grote zoektocht door het huis gedaan. Er was een belangrijke map van oudste kwijt en na werkelijk het hele huis te hebben doorzocht kwam ik op het idee onder de hoofdkussens van haar bed te kijken.....en jawel hoorrrrrrrr!
De stofzuiger staat al in de aanslag maar uit zichzelf gaat ie echt niks doen he?
donderdag 8 november 2012 om 16:23
Heb jij niet zo'n robotstofzuiger Gold?
Fijn dat je oudste haar map hebt gevonden,wij moeders kunnen toch maar goed zoeken.
Enne,ik weet zeker dat jij straks helemaal los gaat met Sinterklaas voor je kleinkinderen
Nee Zoeb,nu ik het zo terug lees is het idd een beetje onduidelijk.
Man was een verstokte vrijgezel van 46 die nog bij zijn ouders woonde.Vriendje van Uk woont er ook met zijn ouders en zusje,die gaan daar in de schuur wonen als het klaar is.
Ik heb vanmiddag een dutje gedaan en verder eigenlijk niet zoveel,het huishouden ligt er morgen ook nog wel!
Vanavond ER kijken en op tijd mijn bedje in.
Fijn dat je oudste haar map hebt gevonden,wij moeders kunnen toch maar goed zoeken.
Enne,ik weet zeker dat jij straks helemaal los gaat met Sinterklaas voor je kleinkinderen
Nee Zoeb,nu ik het zo terug lees is het idd een beetje onduidelijk.
Man was een verstokte vrijgezel van 46 die nog bij zijn ouders woonde.Vriendje van Uk woont er ook met zijn ouders en zusje,die gaan daar in de schuur wonen als het klaar is.
Ik heb vanmiddag een dutje gedaan en verder eigenlijk niet zoveel,het huishouden ligt er morgen ook nog wel!
Vanavond ER kijken en op tijd mijn bedje in.
donderdag 8 november 2012 om 17:15
Nee die robots schijnen echt waardeloos ze zijn. Er was laatst zo'n test bij Kassa of zo.
Het meurt hier echt vreselijk in huis want ik heb net een pan sperziebonen volledig aan laten branden.
Een dikke aangekoekte plak met zwarte bonen en een compleet stinkend huis was het resultaat...
Het was echt bijna een wonder te noemen dat ik diezelfde pan na een halfuurtje te laten weken met soda weer helemaal schoon heb gekregen maar de stank blijft nog wel een paar uur hangen...
Het meurt hier echt vreselijk in huis want ik heb net een pan sperziebonen volledig aan laten branden.
Een dikke aangekoekte plak met zwarte bonen en een compleet stinkend huis was het resultaat...
Het was echt bijna een wonder te noemen dat ik diezelfde pan na een halfuurtje te laten weken met soda weer helemaal schoon heb gekregen maar de stank blijft nog wel een paar uur hangen...
donderdag 8 november 2012 om 19:39
Misschien moet ik de wekker aan de andere kant van mijn kamer zetten, want heel vroeg was ik niet op mijn werk vandaag....
-wekker zetten
-kaartjes schrijven/frankeren
-nieuwe was opruimen
-nieuwe was draaien?
Ene kaartje is voor een vriendin van mijn vader die hem consequent dagelijks belde om de dag door te nemen (iig die hele 10 maanden dat hij ziek was).
Mijn verlofsaldo is lager dan ik dacht, dus moet beter op mijn wekker letten.
-wekker zetten
-kaartjes schrijven/frankeren
-nieuwe was opruimen
-nieuwe was draaien?
Ene kaartje is voor een vriendin van mijn vader die hem consequent dagelijks belde om de dag door te nemen (iig die hele 10 maanden dat hij ziek was).
Mijn verlofsaldo is lager dan ik dacht, dus moet beter op mijn wekker letten.
vrijdag 9 november 2012 om 09:49
vrijdag 9 november 2012 om 13:08
Doe maar rustig aan Coetje
Ik zit vandaag de klok vooruit te kijken, heb er geen zin in.
Straks nog:
- verjaardagskado nichtje kopen (vergeet ik steeds)
- paar boodschappen die ik vergeten was oppikken
- heel veel was want J komt thuis
Mmetje vertelde gisteren dat hij een Hele Gevaarlijke Man is.
Want als hij boos is doet hij zo: *schopt tegen steen*
Ik zit vandaag de klok vooruit te kijken, heb er geen zin in.
Straks nog:
- verjaardagskado nichtje kopen (vergeet ik steeds)
- paar boodschappen die ik vergeten was oppikken
- heel veel was want J komt thuis
Mmetje vertelde gisteren dat hij een Hele Gevaarlijke Man is.
Want als hij boos is doet hij zo: *schopt tegen steen*
vrijdag 9 november 2012 om 18:06
Hello maiskes!
Mmetje lijkt me echt een grappig manneke Caribou!
Fijn dat J thuis komt. Zit het er al bijna op?
Goed dat je lekker rustig aan hebt gedaan vandaag Coetje.
Dat lijkt me trouwens nog druk genoeg.
Was het weer leuk bij Sam Zoeb?
Ik heb gewerkt.
Bijna de hele dag, dus ik begrijp er eignelijk niks van dat ze bij mijn nieuwe contract zei dat het vrijdag maar tot halverwege de middag zou zijn..
Nou ja, het ging best maar nu ik weer zit voel ik de verzuring in mijn lijf weer goed.
Gelukkig bakken mijn meiden frieten dus ik hoef niks meer te doen.
Morgen wel weer druk:
Eerst naar een rommelmarkt, lekker rondneuzen en de rest van de dag een boel was wegwerken.
Mmetje lijkt me echt een grappig manneke Caribou!
Fijn dat J thuis komt. Zit het er al bijna op?
Goed dat je lekker rustig aan hebt gedaan vandaag Coetje.
Dat lijkt me trouwens nog druk genoeg.
Was het weer leuk bij Sam Zoeb?
Ik heb gewerkt.
Bijna de hele dag, dus ik begrijp er eignelijk niks van dat ze bij mijn nieuwe contract zei dat het vrijdag maar tot halverwege de middag zou zijn..
Nou ja, het ging best maar nu ik weer zit voel ik de verzuring in mijn lijf weer goed.
Gelukkig bakken mijn meiden frieten dus ik hoef niks meer te doen.
Morgen wel weer druk:
Eerst naar een rommelmarkt, lekker rondneuzen en de rest van de dag een boel was wegwerken.
vrijdag 9 november 2012 om 18:55
Mogguh
Hier gaat na een rot begin van de week de zon weer wat schijnen. Dit weekend lekker rustig aan doen. Volgende week beslist het meest slecht voorbereide examen doen.
Vandaag was de uitvaartdienst van een collega van me. Ik heb nog geen tijd gehad om hem goed te leren kennen, maar vermoedde wel dat het een van de aardiger mensen was. Heel jong gestorven en heel plotseling.
Sinterklaas gaat op budget dit jaar. Heb al wat leuke spelletjes en puzzels weggetrokken uit de kringloop. De kinderen verwachten dat ik het oversla, dus zullen alsnog blij zijn.
Hier gaat na een rot begin van de week de zon weer wat schijnen. Dit weekend lekker rustig aan doen. Volgende week beslist het meest slecht voorbereide examen doen.
Vandaag was de uitvaartdienst van een collega van me. Ik heb nog geen tijd gehad om hem goed te leren kennen, maar vermoedde wel dat het een van de aardiger mensen was. Heel jong gestorven en heel plotseling.
Sinterklaas gaat op budget dit jaar. Heb al wat leuke spelletjes en puzzels weggetrokken uit de kringloop. De kinderen verwachten dat ik het oversla, dus zullen alsnog blij zijn.
vrijdag 9 november 2012 om 19:06
vrijdag 9 november 2012 om 19:52
Ik was wakker voor mijn wekker. Heb mijn collegae verrast door vroegkomrecord
Was op zich niet eens heel vroeg.. Maandag 1 dagje verwegproject, moet uiterlijk 7.20u in een trein zitten, misschien is eentje eerder ook wel handig....
Kaartje voor die lieve vriendin is weg. Kaartjes kennis en haar gezin 'moeten' nog.
-familie bellen voor weekendplannen
-AH-e-NSkaart activeren en morgen printen
-romans verzamelen die ik bij De Slegte wil proberen te slijten of anders voor goed doel aan kerk van familie geven
-kaartjes schrijven en frankeren
-gratis blaadje opzeggen (scheelt weer oud-papier)
-modzaken forum (gebed zonder end )
Kringloop rules Heb mezelf wel 'even' een verbod opgelegd, pas als ik daar zelf dingen heen ga brengen (of als de lootjes bij familie en scouting eenmaal getrokken zijn) mag ik weer rondsnuffelen, anders schiet het niet op hier met ruimte creeeren..
Was op zich niet eens heel vroeg.. Maandag 1 dagje verwegproject, moet uiterlijk 7.20u in een trein zitten, misschien is eentje eerder ook wel handig....
Kaartje voor die lieve vriendin is weg. Kaartjes kennis en haar gezin 'moeten' nog.
-familie bellen voor weekendplannen
-AH-e-NSkaart activeren en morgen printen
-romans verzamelen die ik bij De Slegte wil proberen te slijten of anders voor goed doel aan kerk van familie geven
-kaartjes schrijven en frankeren
-gratis blaadje opzeggen (scheelt weer oud-papier)
-modzaken forum (gebed zonder end )
Kringloop rules Heb mezelf wel 'even' een verbod opgelegd, pas als ik daar zelf dingen heen ga brengen (of als de lootjes bij familie en scouting eenmaal getrokken zijn) mag ik weer rondsnuffelen, anders schiet het niet op hier met ruimte creeeren..