Navels sexy?

07-11-2012 12:03 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
WIe vind dat een navel best sexy kan zijn?

Waarom vind je dit sexy of juist niet sexy?

Navels sexy?

Totaal aantal stemmen: 14

Ja (36%)
Nee (64%)
Gewoon een vraag!

Geen idee waar deze topic heen gaat, vandaar de vraag naar jouw.
quote:vlinder27tje schreef op 07 november 2012 @ 13:24:

Gewoon een vraag!

Geen idee waar deze topic heen gaat, vandaar de vraag naar jouw.Wat vind jij van jouw navel dan?
Foto's?
Ik vind mijn eigen navel wel mooi, maar van een ander Nee kan het niet sexy noemen.
quote:vlinder27tje schreef op 07 november 2012 @ 14:18:

Ik vind mijn eigen navel wel mooi, maar van een ander Nee kan het niet sexy noemen.Wat vind je mooi aan je navel?
Ik vind navels niet erg sexy. Navelpluis enzo
quote:meeske schreef op 07 november 2012 @ 14:27:

Ik vind navels niet erg sexy. Navelpluis enzo Heb jij dat?
quote:PourHomme schreef op 07 november 2012 @ 13:46:

Foto's?Ja, laat maar zien.
Navelpluis nog nooit van gehoord/gezien Sorry hoor maar als je gewoon optijd onder de douche stapt zou je hier geen last van moeten hebben. Toch?
Daar is de navelman weer!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik was mijn navel nooit. Zo wordt hij lekker smeuig en blijft het pluis nóg beter hangen. Denk dat ik nu een jaartje of 3 er mee bezig ben. Er blijft nu zo'n mooi krokant laagje over liggen, vinden mijn mannen echt héél geil.
quote:PourHomme schreef op 07 november 2012 @ 13:46:

Foto's?

Ik verzamel mijn navelpluis al 3 jaar, ik wil er mee gaan spinnen, en dan kan ik er daarna een leuke trui van breien.

Alles verdient een 2e leven, ook navelpluis.

Stressed is just desserts spelled backwards
http://lh3.ggpht.com/-7wP ... P76E/sweatyhairynavel.jpg

AAAArgh!!!

Waarom open ik toch altijd zulke topics is ik net zit te eten!!!
ik vond de mijne nog best mooi, een beetje een ineengezakte ronde, ik vond dat best een vrouwelijk ietsje van mezelf.

Maar heb in spoed m'n blindedarm eens moeten laten verwijderen en nu hebben ze er langs de navel ingesneden en heb ik daar een litteken. Maar wss beter zo, het valt wel minder op daar dan elders in je buik wss..beetje gemaskeerd/verstopt litteken.

Maar moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje verdrietig over was. Ik moest toen van veel dingen afscheid nemen en het idee dat je langs daar vasthing aan je moeder en ze daar ook zomaar aan konden veranderen, gaf me extra het gevoel dat niets in het leven er zou zijn om te blijven. Zelfs mijn 'putteke' niet. Haha klinkt wel een beetje gedramatiseerd zo, maar ik had liever een litteken naast m'n navel gehad, meer in het zicht, en dat ze dan van m'n navel zouden zijn afgebleven, eigenlijk.

Maar dat is natuurlijk ook wel het laatste waaraan een chirurg aan denkt om nog te vragen als hij in spoed iemand onder narcose zet, zeker? *en wààr zou je de littekens liefst willen, juffrouw? .
Nope
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:xana schreef op 07 november 2012 @ 14:57:

[...]

Ja, laat maar zien.Wie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven