La sociedad Secreta de KP deel weetikveel

13-09-2012 09:51 3024 berichten
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Als ik de mijne poepsiefloepsie noem dan komt ie niet meer bij. Verstand komt niet echt met de jaren bij jongetjes
Missy, jij schrijft vanaf nu mee bij de Brandertjes, ze hebben me voor je ingeruild
Barack is mooi. Osama vind ik ook beetje mwah. Weet niet hoe dat bij jullie ligt. Sommige namen die hier echt aso zijn worden in een ander land, werelddeel als upperclass gezien. Is dus volgens mij ook plaatsgebonden.
Shush schaapje, stil maar. Neem nog maar wat nachos.
Alle reacties Link kopieren
quote:steel_schaapje, 16 minuten geleden

Missy, jij schrijft vanaf nu mee bij de Brandertjes, ze hebben me voor je ingeruild
Hij heet niet echt Osama hoor Dickens. Hij gedraagt zich alleen soms zo.

Hier is zijn naam leuk, in de US een beetje kleurbekennend maar helemaal niet slecht. Komt alleen vaker voor dan ik had verwacht en dan net weer van die sneue types of bij tienermoeders met een dubieuze smaak. Ik wou eigenlijk gelijk al Barack gebruiken maar Khe-ex die was nog bang dat Obama wellicht het witte huis leeg zou roven ofzo.

Kleine man hier vindt het een geweldig spelletje, als je hem nu vraagt hoe hij heet zegt ie Bah hak! En als je vraagt net * naam* ? Zegt ie: ook!
Koel! Als ik t aan dochter vraag zegt ze eerst haar achternaam en dan haar voornamen.

Snap niet waarom ze dat doet.
Schaap, ik heb t voor je opgenomen hoor!
Ping komt net uit school en wil mij op laten nemen in een gesticht.

Why?
Oh, waarom Khe?
Naamsveranderingen, mijn crush op Obama en mijn verwilderde haren gaven de doorslag. Maar als ik vertel dat we zo nacho's gaan eten mag ik hopelijk wel blijven.

Mijn dochter gaf me nu net een blik die door merg en been ging en zei op een heel eng toontje: Mam, lekker gek is leuk maar jij spoort echt niet. Heel griezelig als je eigen kind zo tegen je praat.

Dat er een klein menneke door het huis stampt op prada hakken in een carscape, luid Bah Hak gillend, helpt mijn standpunt niet.
Xtra Xtra, read all about it
Ben zo blij dat we straks een cooker hebben! Nooit meer wachten op de waterkoker voor m'n thee.
OMG, wat heb ik jouw verhalen gemist, khe. Ik zit te hikken van het lachen, echt tranen over mijn wangen. Ik zie hem al lopen op je Pradahakken met zijn carscape...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Zeg Miss, jij wilde toch altijd al met kunstzinnige types in een huis wonen? Nou, ik wilde altijd al een cooker
Ik heb Ping altijd al een verstandige dame gevonden.
A cooker rulezzzzzz....dat is echt zo'n geweldig gaaf ding. Als ik straks ooit een eigen stek heb dan laat ik zo'n ding installeren....eg wel!!!!!
Ik vind zo'n ding een beetje gevaarlijk, of ben ik gewoon een doos?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Er zit een kindveilige kraan op. een soort slot
Haha kindersluitingen krijg ik nooit open

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven