3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
quote:Vilma schreef op 06 november 2012 @ 00:58:

Als ik 'm via internet bestel heb ik 'm overmorgen pas en morgen kan ik net zo goed op de fiets daar heen,

Ik heb voel geen géne ten opzichte van de trekveer Ik zou wel je stofzuiger meenemen, er is vast wel zo'n aardige handy-gammaman die dat wel even voor zo'n onhandig ''vrouwtje'' wil fixen.
quote:Vilma schreef op 06 november 2012 @ 00:58:

....................

Ik heb voel geen géne ten opzichte van de trekveer
Maar dat heeft geen zin als het zuigstuk er nog aanvast zit, muurvast zelfs.

hoe kan ik nou leven zonder stofzuiger

Maar ik ga slapen, val zowat om, ben ook alweer een jaartje ouder.
quote:Mocy schreef op 06 november 2012 @ 01:03:

[...]

Ik zou wel je stofzuiger meenemen, er is vast wel zo'n aardige handy-gammaman die dat wel even voor zo'n onhandig ''vrouwtje'' wil fixen.

Ja, gezellig fietsen met de stofzuiger naast mij en ik hou de slang dan vast. Net zoiets als fietsen met je hond aan de lijn

Staat vast niet gek.
Weltrusten Moos

Sweet dreamzzzzzz
Trustuh Vil, succes met de stofzuiger en/of trekmen(v)eer morgen.

Je kan die stofzuiger toch in je fietstas doen, desnoods in een rugzak...?
is je stofzuiger inmiddels gereanimeerd Vilma?

Anders raad ik deze aan:

ik kan weer plakken
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
dat topic over tim blijft me intrigeren... ik moet m'n best doen om m'n harde mening niet te ventileren... ik krijg een onprettig gevoel bij het lezen en herinneringen die opborrelen... maar tegelijk kijk ik toch weer steeds als ik het topic weer bij de topics zie staan waar het laatst op gereageerd is!
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:moonenz schreef op 06 november 2012 @ 20:01:

dat topic over tim blijft me intrigeren... ik moet m'n best doen om m'n harde mening niet te ventileren... ik krijg een onprettig gevoel bij het lezen en herinneringen die opborrelen... maar tegelijk kijk ik toch weer steeds als ik het topic weer bij de topics zie staan waar het laatst op gereageerd is! Ik ook Moon. Ik had vanavond bijna ruzie met mijn vriend. Hij zei dat dat gepest wel mee zou zijn gevallen want op de scholen hadden ze niks gemerkt.
pfff pesten wordt nog zo vaak onderschat

het kwetst en hoe een opmerking aankomt is per persoon verschillend... Zo moeilijk allemaal
a docter a day keeps the apple away
Pesten is zielig en het maakt het slachtoffer zo eenzaam lijkt mij

Mijn dochter heeft een meisje in haar klas en zodra zij het gevoel heeft dat ze wordt gepest pakt ze een soort van lijst uit haar agenda met anti-pest-adviezen (zij werd gepest op haar vorige school, vandaar). Toen ik dat hoorde van mijn dochter brak mijn hart een beetje.
Vandaag was ik trouwens al om 6 uur wakker en ik stroom over van de energie.

Nou hoop ik niet dat ik vanmiddag inkak want dan ga ik naar de bouwmarkt voor de trekveer en verf

Gisteren een prachtig boek gekocht (boekenbon verjaardag).

De wijde hemel van Alice Sebold.

Ik kan het bijna niet wegleggen.
Er klinkt hier een heel naar geluid, alsof er een vliegtuig neerstort.

Maar dat kan het niet zijn want het geluid blijft aanhouden.
stond je stofzuiger soms aan?
ik van dat geroep om straffen, gerechtigheid dit gerechtigheid dat te ver gaan, daarom blijf ik er verder maar buiten... pesten heeft inderdaad op iedereen een ander effect... en de ''slachtoffers'' gaan er allemaal op een andere manier mee om,... maar die manier kiezen zij uiteindelijk en niet een ander...

Nee, het was niet mijn stofzuiger, hahaha

Maar, hij is wel eindelijk gereanimeerd dmv satéstokjes en de vaste geduldige hand van mijn dochter

De hal is ook gedeeltelijk geverfd en het ziet er nogal eh bont uit. Dochter vindt het helemaal geweldig maar ik krijg nu flashbacks van de kleuterschool
oeh vil, dat klinkt heftig!
quote:marmul schreef op 08 november 2012 @ 20:27:

oeh vil, dat klinkt heftig!

Het feit dat de kapstok in mijn hal niet op kinhoogte hangt zet me gelukkig wel weer in de realiteit

en natuurlijk geen gefiguurzaagde bambi's en 7 dwergjes boven de kapstokhaakjes, dat scheelt ook enorm.
hahaha dat zou wat zijn vil, soort van sprookjesbos in je gang
Goedemorgen

Zo maar weer eens naar de bouwmarkt voor nog een bussie verf, baal.

Op facebook nog een contaktadvertentie gezet voor een schilder maar helaas, niemand biedt zich aan.

Wens me sterkte, omdat ik het waard ben
Facebook doet het niet meer :(
Hallo, nog steeds niemand langs geweest hier?
Uit verveling heb ik op een schaamhaartopic gereageerd

en ik háát schaamhaartopics
Vil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven