Les Miserables de film
vrijdag 9 november 2012 om 22:09
WHAAAAH!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ZVUk-BRZVAM
Deze kerst komt de film van LesMis uit! Daar moet ik heen! Toen ze LesMis in het nieuwe Luxor speelde in 2008 ben ik 2 keer geweest. Liefde op het eerste gehoor.
En nu zit ik keihard mee te zingen met de CD <3
http://www.youtube.com/watch?v=ZVUk-BRZVAM
Deze kerst komt de film van LesMis uit! Daar moet ik heen! Toen ze LesMis in het nieuwe Luxor speelde in 2008 ben ik 2 keer geweest. Liefde op het eerste gehoor.
En nu zit ik keihard mee te zingen met de CD <3
Liever dat de dood ons scheidt, dan de scheit ons dood.
vrijdag 9 november 2012 om 22:11
vrijdag 9 november 2012 om 22:17
Ja dat vraag ik me dus ook af. De trailer vind ik iig erg sterk. Had meteen kippenvel. Maar dan mis je denk ik wel het orkest denk ik.
In London ben ik nog nooit geweest maar zodra ik oouit in London kom dan is het een must!
EDIT: alleen zo jammer dat ze de NL editie niet op dvd uitgebracht hebben
In London ben ik nog nooit geweest maar zodra ik oouit in London kom dan is het een must!
EDIT: alleen zo jammer dat ze de NL editie niet op dvd uitgebracht hebben
Liever dat de dood ons scheidt, dan de scheit ons dood.
vrijdag 9 november 2012 om 22:19
quote:vffie schreef op 09 november 2012 @ 22:17:
Ja dat vraag ik me dus ook af. De trailer vind ik iig erg sterk. Had meteen kippenvel. Maar dan mis je denk ik wel het orkest denk ik.
Echt doen! Die teksten hebben mij meer kippenvel bezorgd dan de Nederlandse versie..Gewoon de hele ambiance van de musical in London was fantastisch.
Dat denk ik ook, het missen van het orkest.
Echt doen! Die teksten hebben mij meer kippenvel bezorgd dan de Nederlandse versie..Gewoon de hele ambiance van de musical in London was fantastisch.
Dat denk ik ook, het missen van het orkest.
vrijdag 9 november 2012 om 22:25
quote:vffie schreef op 09 november 2012 @ 22:21:
Hebben ze in London ook zo'n mooi draaiend podium?
Volgens mij niet, gewoon een normaal podium. Het is al een oud theater, Queens Theatre, met oude ornamenten. Zorgde voor een hele andere sfeer in mijn ogen dan in het moderne Luxor theater in Rotterdam.
Rectificatie-;): WEL een draaiend podium! Lekker opgelet dus!
Hebben ze in London ook zo'n mooi draaiend podium?
Volgens mij niet, gewoon een normaal podium. Het is al een oud theater, Queens Theatre, met oude ornamenten. Zorgde voor een hele andere sfeer in mijn ogen dan in het moderne Luxor theater in Rotterdam.
Rectificatie-;): WEL een draaiend podium! Lekker opgelet dus!
vrijdag 9 november 2012 om 22:52
Ik zat 2x op het balkon, achteraan en heb volgens mij geen draaiend podium gezien, het heeft in ieder geval niet zo heel veel indruk gemaakt-;). Het kan ook totaal langs mee heen zijn gegaan hoor, was twee keer een behoorlijke belevenis!
Oeps, zelfs moeder geeft nu aan dat dit duidelijk aanwezig was-;)
Net even opgezocht.. dat het dan zoooo langs mee heen is gegaan!
Oeps, zelfs moeder geeft nu aan dat dit duidelijk aanwezig was-;)
Net even opgezocht.. dat het dan zoooo langs mee heen is gegaan!
zaterdag 10 november 2012 om 01:31
In Londen hebben een tijdje terug twee producties van Les Mis gestaan: een nieuwe enscenering en een in dezelfde (25 jaar oude) versie die ook in Nederland te zien was. Het was ooit mijn favoriete musical, maar na `m zelf meer dan 200 keer te hebben gedaan denk ik niet dat ik de film nog trek
(maar fijn om te lezen dat jullie `t mooi vinden )
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.