3000+ deel 94
zaterdag 10 november 2012 om 12:40
En hoe voelt het om weer eens in je eigen huis te rommelen, te koken, slapen en weer wakker worden?
Ik ben steeds aan het posten op het schaamhaartopic, snap niet waarom dat topic nu ineens zo'n aantrekkingskracht op mij heeft...
Stom topic...
Op dit moment heb ik pauze, ben alweer druk bezig met verven maar deze verf dekt erg slecht, en het lekkere chemische bekende geurtje van verf heeft het ook al niet
Nu ruikt mijn hal niet nieuw als het klaar is
Misschien als ik hier en daar in mijn halletje ga lakken ..X-D
Nog één beker koffie en dan ga ik weer
Ik ben steeds aan het posten op het schaamhaartopic, snap niet waarom dat topic nu ineens zo'n aantrekkingskracht op mij heeft...
Stom topic...
Op dit moment heb ik pauze, ben alweer druk bezig met verven maar deze verf dekt erg slecht, en het lekkere chemische bekende geurtje van verf heeft het ook al niet
Nu ruikt mijn hal niet nieuw als het klaar is
Misschien als ik hier en daar in mijn halletje ga lakken ..X-D
Nog één beker koffie en dan ga ik weer
zaterdag 10 november 2012 om 18:31
quote:chocolover schreef op 10 november 2012 @ 18:24:
Sint maarten is toch morgen pas Vil?
Hier niet ivm met winkels die ook wat willen geven.
Of de Grefo's willen het niet hebben, dat kan ook, maar volgens mij hebben de Grefo's hier niet zoveel huppeldepup in de melk te brokkelen
In Groningen is het maandag, heb ik gehoord, dus dan stuur ik Dochter wel eventjes over de grens met haar lampionnetje.
Sint maarten is toch morgen pas Vil?
Hier niet ivm met winkels die ook wat willen geven.
Of de Grefo's willen het niet hebben, dat kan ook, maar volgens mij hebben de Grefo's hier niet zoveel huppeldepup in de melk te brokkelen
In Groningen is het maandag, heb ik gehoord, dus dan stuur ik Dochter wel eventjes over de grens met haar lampionnetje.