3000+ deel 94
maandag 12 november 2012 om 15:48
Zjeen
Ja!
De muren zijn af, het houtwerk ook (pffft, echt een jaren 70 huis), maar ik wil de voordeur ook weer strak in de verf hebben dus dat doe ik morgenvroeg heeeeeeeeeel vroeg, want het is erg lastig om een geverfde deur te hebben. Een aantal puntjes heb ik al aangestipt en ik presteerde het zelfs om dat perongeluk vast te pakken
Ja!
De muren zijn af, het houtwerk ook (pffft, echt een jaren 70 huis), maar ik wil de voordeur ook weer strak in de verf hebben dus dat doe ik morgenvroeg heeeeeeeeeel vroeg, want het is erg lastig om een geverfde deur te hebben. Een aantal puntjes heb ik al aangestipt en ik presteerde het zelfs om dat perongeluk vast te pakken
maandag 12 november 2012 om 15:59
Ik heb nog een nicotinelpil in mijn wang, als die op is ga ik wat eten
Oh, en ik heb ook nog bladeren geharkt.
Ik ben erg bezig geweest ondanks dat amper geslapen heb naar mijn gevoel.
Als ik nou na het eten het huis nog wat weet op te ruimen en schoon te maken, hoef ik morgen alleen de voordeur te doen en kan ik verder in mijn boek
Oh, en ik heb ook nog bladeren geharkt.
Ik ben erg bezig geweest ondanks dat amper geslapen heb naar mijn gevoel.
Als ik nou na het eten het huis nog wat weet op te ruimen en schoon te maken, hoef ik morgen alleen de voordeur te doen en kan ik verder in mijn boek
maandag 12 november 2012 om 19:19
Gefeliciteerd Marmul!
wat ben je actief Vilma... ik d8 dat dat in de lente hoorde die kluskriebels maar jij hebt ze in de herfst?
kun je al bijna plakken zjeentje?
Ik ben moe en gaarrrrr maargoed zo maar weer even werken
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...