Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Heftig dagje wel mamz.

Tentamen: gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Makkelijker gezegd dan gedaan...
Alle reacties Link kopieren
Dagje Sam was weer leuk en de kinderen zijn blijven eten.

Nu kan ik niet slapen met een snurker naast me en heb maar een kop thee gezet.

Mamz. Je jongens zullen verrast zijn. Wij doen het ook weer met kerst. Sam snapt Sint nog niet, Volgend jaar zal het anders zijn.

Watervrouw, leuk Scouting, al heb ik het nog niet gemist. Heb het 30 jaar gedaan en ben afgelopen zomer na het kamp gestopt.
Moggu..

Zoeb,ik hoop dat je toch nog wat geslapen hebt.
Gold,hebben je meiden je nog van voedsel voorzien?

Olieboot is stuk en is pas eind volgende week klaar...om over de rekening nog maar te zwijgen...

Zoeb,ik wil vandaag de champignonsoep van onze Belgische vriend gaan maken.Heb jij die al eens gemaakt?
Nee Coetje die heb ik nog nooit gemaakt. Zal best wel lekker zijn.

Ik ben straks weg. Nog even naar mijn kleinkind en dan naar Maassluis. Een nichtje werkt sinds kort in Eindhoven en ik kan meerijden en morgenvroeg om tien uur weer mee terug. Heel gemakkelijk is dat.
Goedenavond dames!

Zie dat er weer veel gebeurd is, sterkte en knuffels voor iedereen die dat nodig heeft of er gewoon een wil ontvangen.

Leuk nieuws bij ons, in juli verwachten we gezinsuitbreiding... :-)

Vanavond oppas voor de kinderen geregeld en weer eens met zijn twee er tussenuit.
Wat leuk Shadow! Gefeliciteerd!

Coetje, ik heb nog eten gekregen hoor. Maar toch pas nadat ik er zelf aan begonnen was..

Ik zit in bad. Er was toch niks op tv.

En ik ben sinds tijden weer eens in een boek begonnen.

Vandaag gerommelmarkt, boodschappen gedaan en een wasje gedraaid en gedroogd.

Morgen nog een wasdag met vooral veel beddengoed. We gaan allemaal over op flanel.
Ik zit nog even te rekenen en ik begrijp dat je het nog maar kort weet Shadow?
Eigenlijk wil ik wel naar bed maar ik moet nog even opblijven.

Vanaf 00.00 uur kan ik namelijk erg gewilde kaarten bestellen voor een voorstelling hier in de stad.

Als ik het nu niet doe grijp ik er naast want morgen zijn ze uitverkocht. Zo gaat het al jaren.
Moggu..

Shadow,gefeliciteerd!!Wat leuk!!Ik weet nog dat je het erover had toen we hier in de tuin zaten.

Gold,gelukt met de kaarten?
mogguh

Vandaag studiedag. En achterstallig huishoudendag. Vooral het laatste erg blegh.

Coe, lekker, slapen in flanel. ook wel zin in.

Goldie, heb je de kaarten?

Shadow, wat een mooi nieuws!

Zoebie en Watervrouw fijn op weekend?
Ik slaap niet onder flanel Mamz,dat was Goldie
Ik heb gedoucht,wasmachine en vaatwasser draaien.

Nu ga ik een poging doen om alle halve playmobiel huizen/kastelen oid weer in elkaar te zetten.

Uk speelt er graag mee maar vind het minstens zo leuk om alles te verbouwen,waardoor er dus niks meer heel is zoals het hoort.

(ik hoop dat ik alle beschrijvingen nog heb..)
Ja hoor, ik heb de kaarten

Door het late opblijven heb ik gisteren meer was kunnen wegwerken dus heb ik vandaag minder te doen.

Ik wil nog wel even de stad in. Het is mooi weer en er spelen vandaag allemaal bandjes in de stad. Even kijken of er iemand met me mee wil.
Helemaal wakker Goedemorgen. vandaag werken en niet gek worden. Nog 2 dagen voor examen.
Moggu..

Jij was vroeg Mamz!
Mogguh,

Ja Mamz wat was je vroeg,

Shadow wat leuk. Van harte. Hoe vinden de kinderen het of moet je het nog vertellen.

Coetje heb je de beschrijvingen nog kunnen vinden?

Gold je moet wat over hebben voor die kaarten.

Mijn weekend was vermoeiender dan ik dacht. Zaterdag hier opruimen, dan nog even naar kleindochter, die de fles gegeven, Zoon en schoondochter zijn zo heerlijk gemakkelijk. Gelukkig gaat het beter en straks ga ik haar helpen. Na de fles als een sneltreinvaart het geboortekaartje afgegeven voor de geboortekist die beschilderd moet worden en daarna naar het station, want ik moest om 3 uur in Eindhoven zijn. Niet afgesproken welke kant ze kwamen op het station, dus zoeken naar nichtje waar ik verder met mee kon rijden naar Zuid Holland.We waren om half vijf bij schoonzusje en daar even rustig bijgekletst. Ze is pas gescheiden van mijn broer en dat was niet zo gemakkelijk gegaan. Ik had er wel iets van gehoord, maar niet dat het zo erg was. Gelukkig zijn toch ze als goede vrienden uit elkaar gegaan. Ze hebben twee schatten van dochters die al volwassen zijn, maar erg leuke meiden. En schoonzus komt gelukkig nog op alle familiefeestjes. We waren om drie uur 's nachts thuis van het feestje wat erg gezellig was en waar ook al mijn broers en zussen waren en mijn moeder, die weer kan lopen. We moesten om half tien 's morgen alweer vertrekken richting Eindhoven. Ik was om 12 uur weer thuis en daar was niemand. Jan was op de boot. Dus ben ik daar heengereden en daar heb ik de hele middag kou geleden.Toen ik thuis kwam was ik zo door en door koud en heb onder een hete douche gestaan en ben ik even op bed gaan liggen waar ik natuurlijk meteen in slaap viel. Ik had geen puf meer om iets te doen. Ik wordt te oud voor zulke weekenden.
Pff Zoeb,wat een weekend heb je weer achter de rug!

Fijn dat je moeder weer kan lopen,weten ze nu al wat er aan de hand was?

Mamz,ik ga alvast duimen voor je examen?Je kan het!!

Ik heb niet alle beschrijvingen gevonden en ben halverwege afgehaakt.Uk wil toch zijn fantasie laten spreken dus als ik wat in elkaar had,haalde hij het weer uit elkaar...
Dat was een leuk weekend Zoeb!

Dat verkleumen herken ik. Ondanks de terrasverwarmer was ik gisteravond ook koud tot op het bot. Maar gezellig was het gelukkig ook

Coetje, dat spul, dat ik toch om mee te spelen? Dus ik snap Uk wel hoor.

Hopelijk komt mijn posting aan, ik heb slecht bereik in de bakkerij.
Ouderavond gehad,ze gaan Uk toch testen en laten observeren.

Qua taal kan hij goed mee,sociaal/emotioneel gaat goed maar rekenen en getallen is een ramp,daar doet hij maar wat.Ook is hij heel snel afgeleid,na 3 minuten al

Ben benieuwd wat er uit gaat komen,het belangrijkste is dat hij het naar zijn zin heeft.

Middelste is echt 180 graden omgeslagen,niks op aan te merken,gaat als een speer.Goed om te horen dat ie ook op school zo lekker in zijn vel zit.
Fijn dat het veranderen van school je middelste zo goed heeft gedaan Coetje.

Je klinkt een beetje alsof je het min of meer al een beetje verwacht had dat Uk getest gaat worden?

Ik lig op de bank.

Het was vandaag weer goed druk dus heb ik flink moeten werken. Er bleven ook twee dames heel lang zitten koffieleuten terwijl het al sluitingstijd was dus ik kon steeds niet verder met dweilen. Ik heb ze nog nét niet naar buiten gekeken .

Mogen een dag rustig aan. Een berg was vouwen en opruimen maar 's ochtends eerst op koffievisite. Ik hoef (hoe heerlijk) niet mee te tennissen.
Ouderwets familieweekendje gehad. Zaterdagavond naar amatuertoneel en zondag was ook erg gezellig. Zo'n weekend dat je zondagavond in de trein en maandag naar en van werk een uur doet over twee bladzijden in je leesboek...:)

Voor Sinterklaas zijn de lootjes geregeld. Digibeetfamilie stuurt mijn lootje met de post. Eens zien of dat goed gaat.........
Moggu..

Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad Watervrouw!Benieuwd of het lootje aankomt via de digitale snelweg.

Ja,ik wist natuurlijk wel dat ie niet zo goed mee kan komen op school,ik spreek de leerkracht best vaak.

Uk heeft nu al vanaf januari begeleiding en het blijft niet echt hangen,hij is nog veel te speels ook.Logisch nadenken is heel moeilijk voor hem.

Misschien dat ie op een andere school beter op zijn plaats is maar dat zullen de testen moeten uitwijzen.

Ik maak me er niet druk om hoor,ben wel heel benieuwd wat er uit komt.
Ik heb wat op de BH geschreven.
Ik praat gewoon lekker tegen mezelf vandaag

Zo met Uk naar zwemles,ondertussen daar bijpraten met een vriendin.

Vandaag gewerkt en dat was wel weer lekker.Vanavond nog een uurtje,maar dat kan ik thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven