quinoa salade La Place

12-11-2012 15:57 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

een week geleden at ik bij La Place een quinoa salade. Heerlijk! Er zaten bosuitjes in en verder kan ik niet echt thuisbrengen wat er in zat. De jongeman achter de saladebar kon me ook niet verder helpen...

Herkent iemand deze beschrijving en weet je wat er wél in moet (omdat je 'm ook gegeten hebt of misschien wel bij La Place werkt)? Ik zou 'm graag thuis maken!

Als je andere lekkere vegetarische quinoasalade recepten weet, dan hoor ik dat ook graag!

alvast bedankt,

groetjes Mimi
Ik heb in het verleden bij La Place gewerkt en het is verboden de recepten aan iemand te geven of om zelf thuis te maken.

La Place wil uniek blijven in zijn soort en hier heb ik toen ook voor moeten tekenen.
Gelden die regels ook als je er niet meer werkt -_^?
quote:joy76 schreef op 12 november 2012 @ 16:35:

Ik heb in het verleden bij La Place gewerkt en het is verboden de recepten aan iemand te geven of om zelf thuis te maken.

La Place wil uniek blijven in zijn soort en hier heb ik toen ook voor moeten tekenen.Haha, meen je dat nou? Alsof daar zulke sterrengerechten worden geserveerd. Daarbij, een béétje kok of culinair iemand kan het ook uit zichzelf wel uitvogelen wat ergens in zit.
Quinoa recepten

http://www.lassie.nl/rece ... rika-en-feta-vegetarisch/
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
http://allrecipes.nl/recepten/label-565 ... epten.aspx

Hier staan 34 recepten..ik heb de pilaf met geitenkaas weleenss gemaakt, was erg lekker. Verder naar beneden staan zelfs nog veganistische gerechten.

Deze salade is ook lekker, maar dan zou je de spekblokjes moeten vervangen door iets anders: http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... ?rq=quinoa
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen

La Place wil uniek blijven in zijn soort en hier heb ik toen ook voor moeten tekenen.Er is hier anders een heel topic vol met recepten van La Place, ook gegeven door (ex)medewerkers. En ze geven heel veel recepten zelf in hun magazines.
Een beetje goed proeven, kijken en ruiken en je zou zelf het grootste deel van de ingredienten toch wel moeten kunnen achterhalen. Terug naar La Place dus.

La Place wil uniek blijven in zijn soort en hier heb ik toen ook voor moeten tekenen.

Nou uniek is La Place zeker. Is bij ons in het durp zo ongeveer het meest onverzorgde restaurant dat er is. Medewerkers met vieze schorten, eten op de vloer, etc.

(Reclame mag niet, anti-reclame wel ?)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Geen ervaring met de quinoa salade van La Place, maar gisteren wel deze gegeten, erg lekker. Onlangs ook deze gemaakt, gewoon zonder de kipfilet, je kunt er iets van feta of halloumi bijvoorbeeld bij maken.
Ik heb echt geroken, pietsen, uit elkaar gerommeld met mijn vork maar de dressing blijft een raadsel. Kan het domweg niet plaatsen! Geen uitgesproken smaak of zo.

Dat van die geheimhouding had ik kunnen weten.... Ik ga terug naar LP en de meneer van de saladebar eens lief aankijken...

dank voor alle reacties en suggesties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven