Andijvie: vlekken in Nylon.

01-05-2008 18:36 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekkere forum sletjes (dat meen ik niet serieus maar ik dacht ik probeer een nieuwe begroeting),

Op koninginnedag 2 parasols gescoord, een van Coca Cola en een van Ola. Op die van Ola zitten wat vlekken op het witte gedeelte: ze zijn lichtgeel (de vlekken althans). Wat te doen? Met water en shampoo gaat het er niet uit. Graag jullie deskundige dames commentaar. Hoe krijg ik vlekken uit nylon?

PS: ik krijg de voering niet van de parasol, daar hij op taktische plaatsen aan de balijnen zit vastgenaaid.
quote:Antonio schreef op 01 mei 2008 @ 18:36:

Lekkere forum sletjes (dat meen ik niet serieus maar ik dacht ik probeer een nieuwe begroeting),

Op koninginnedag 2 parasols gescoord, een van Coca Cola en een van Ola. Op die van Ola zitten wat vlekken op het witte gedeelte: ze zijn lichtgeel (de vlekken althans). Wat te doen? Met water en shampoo gaat het er niet uit. Graag jullie deskundige dames commentaar. Hoe krijg ik vlekken uit nylon?

PS: ik krijg de voering niet van de parasol, daar hij op taktische plaatsen aan de balijnen zit vastgenaaid.Forumsletjes?? Kom op Antonio...dit siert je niet, ook al meen je het niet serieus...

Ontopic: Try Vanish Oxy Action
Forumsletjes?

Jij spoort echt niet!

Anyway, om maar in jouw straatje te blijven: lichtgele vlekken? Das vast urine! Je weet vast wel hoe je die er uit krijgt!
ze lagen dus niet voor niks bij de rommelmarkt...
www.omaweetraad.com
Lieve forumpooier

Vlek goed nat maken met water, chloor op de vlek,half uurtje laten intrekken en dan met water afspoelen..

Als de vlek er dan nog niet uit is zet die krengen dan maar bij het grofvuil..

Groetjes een forumsletje..
Ola parasol???

Dit is mijn parasol...verschil moet er wezen of niet?

quote:misschicken schreef op 01 mei 2008 @ 19:09:

ze lagen dus niet voor niks bij de rommelmarkt...Ze lagen bij het vuilnis en waren gratis! Zouden de vlekken de reden zijn. of heeft er een hondje tegenaan geplast?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Overigens staat je nieuwe begroeting me helemaal niet aan, wasmachineknurft!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Lieve forumpooier vind ik leuk gevonden! En ook het enige juiste antwoord. Gewoon terugplagen is het beste recept.
Wellicht dat het met soda lukt.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
misschien helpt dit?

Ik zou er geen seconde aan verspillen en hem gewoon verven of met een watervaste stift bewerken
Ik heb wat Oxi geprobeerd, ik laat het jullie weten!
quote:2Italy2 schreef op 01 mei 2008 @ 19:29:

Ola parasol???

Potver, is dat JOUW tuin???????

Wow! Daar kan Muis een partij in verdwalen zeg! :-)
En hoe staat het met je parasols? Neem aan dat je inmiddels wel klaar bent met die oxi.
Nou dat was maar matig. Nou wil het geval dat mijn ouders over een flinke tuin beschikkken en mijn moeder met gewoon sop aan de gang is gegaan in haar tuin. Zij vond mijn parasols leuk, en ik begrijp dat. Ik vind een bloemetjesparasol stukken saaier als een reclame parasol. Het mooiste lijkt me een chocomel parasol, Dat gele met dat logo van Nutricia met die hand die een beker chocomel omvat vind ik schitterend.
Lief van je moeder om zich er helemaal op te storten. Jammer dat het nog niet helemaal gelukt is.

Heb je mijn tip van soda al geprobeerd?
Misschien kun je een mailtje schrijven naar nutricia dat je graag reclame voor ze maakt, wie weet...

Antonio = dezelfde als Ontbijtkoek?
Toontje probeer anders de tip met het chloor eens,daar krijg ik zelf de meest hardnekkige vlekken mee uit witte kleding dus mischien dat het met de parasol ook lukt..
quote:2Italy2 schreef op 01 mei 2008 @ 19:29:

Ola parasol???

[afbeelding]

Zó héé.... is dat ook jouw tuin dan??

(oei, mosterd)
anoniem_8669 wijzigde dit bericht op 03-05-2008 08:45
Reden: toevoeging mosterd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven