Mode & Beauty alle pijlers

Sjaaltjes

03-04-2012 15:05 14 berichten
Ze zijn een beetje kak, maar toch ook chique: Sjaaltjes.

Ik ben opzoek naar een paar leuke voor bij mijn (felgekleurde) colbertjes. En dan van die van hele dunne stof.

Waar koop jij ze?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een hele leuke bij de hema gekocht. Uit één stuk maar wel van dun katoen: lekker voor de lente.

Verdere tips: Pieces, Six, H&M, Zara, Mango.
Op ebay.com
Ik heb pas 3 dunne pashmina's gekocht voor 2 euro bij de blokker. Roze, groen en zwart.
Op de markt zijn heel veel van dat soort sjaaltjes te vinden............voor weinig.
Bij de kringloopwinkel.
ik heb onwijs veel sjaaltjes, ben er gek op, vooral van pieces.. Eigenlijk alleen maar van pieces!!
Ik heb ook ik weet niet hoeveel sjaaltjes (durf ze niet te tellen ). Ik koop ze overal en nergens, Sandwich heeft zomers vaak mooie dunne sjaaltjes maar ook online zijn leuke te koop, bijvoorbeeld hier. En inderdaad Pieces en de markt voor de wat minder dure exemplaren.
You only live once, but if you do it right, once is enough.
Thera2: daar word ik me een potje hebberig van
Dat Pieces hebben we hier in de buurt volgens mij niet, maar ik wil er wel voor om rijden!
Ik heb er verschillende oa van oililly, heb ook een hele grappige gekocht in Amsterdam afgelopen Mei, met groenten erop. Mijn vriend vind hem spuuglelijk. Maar ook effen kleurtjes.

En lekkere dikke sjaals voor de winter
Ik heb bij de H&M een leuke gekocht die ook nog afgeprijsd was... Er zitten stippen en bloemen op, maar de kleur zwart is wat nadrukkelijker aanwezig en er zitten kwasjes langs de rand. Heb nu in een week tijd al acht keer de vraag gehad waar ik deze gekocht heb.
Ik maak mijn wintersjaals meestal zelf. 'T ging me toen echt over de zomer sjaaltjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven