VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nou, wanneer?

Gaan we naar Linneaushof, oké?

Ik heb nu toch een abonnement!

Komen jullie er samen niet uit dan?

Het klinkt nu zo als een compromis.

Heb gekeken op die site en vind de kaartjes heel leuk! Duur maar wel leuk. Vooral de beestenserie is grappig.

Vrolijk, onze trouwringen zijn van Christian Bauer.

Als ik nu terug denk aan wat onze bruiloft heeft gekost vind ik dat echt bizar! Ik zou het zo weer doen, want het was een fantastische dag, maar wat een geld.
Zeg Morrie, die kaarten kun je toch ook met wat gefrobbel bij FR bestellen? Beetje van jezelf en een beetje van alles en nog wat :-)

Wind, wij zijn erg blij dat mijn ouders de bruiloft hebben betaald :-)
Wat had je bij Schorrie voor kaartje Morrie?

Ely, gelijk heb je, qua ringen. Zeker als Zorro 'm toch niet echt gaat dragen. En nu dus meer geld over voor andere leuke dingen

Vrolijk, moet makkelijk kunnen, die fiets. Mini fietst er ook prima op en die is kleiner dan Mormel
Ooh, ik wil ook mee naar de Linnaeushof! We moeten het nog een keer over doen met mooi weer! Mini heeft het er nog steeds over dat ze met Schorrie achter het konijn is aangelopen en dat we heeeeeeeeel lang in het treintje mochten
Wie komen er samen niet uit, Harrie en ik? We hebben net pas voor het eerst gekeken, en dat duurde 2 minuten, dus dat we er niet samen uitkomen zou ik nou ook weer niet willen zeggen . Ik ben pas 25 weken he, nog tijd zat!

En Fantasie-rijk: Ik wil niet dat Wind mijn geboortekaart al weet .

Leuk, Linnaeushof. Ik wil ook een abonnement!

We kunnen ook gewoon op een zaterdag gaan natuurlijk. Of op een zondag. En dan nog een keer in mijn verlof!
Mille, kaartje Schorrie zet ik wel even in de ak. Van die serie zijn er geen andere kaartjes die ik ook leuk vind, daarnaast is dit ook alweer van 4 jaar geleden. Eentje is een twijfelgeval maar eigenlijk ook niet echt dat je zegt top.
Morrie, vraag je toch of GW het regelt en niks aan Wind verklapt
Nee, als je het niet wil moet je het niet doen. Ik wist immers ook al de naam van je neefje eerder

Ik dacht dat jij en Harrie er niet uitkwamen en anders bij deze

Maar... als je een kaart bij ons zou kiezen welke zou het dan zijn?

Gewoon nieuwsgierig!

Wanneer gaan we naar linneaushof?

Zeg maar.
Welke zou je zelf kiezen Wind? Daar ben ik dan weer benieuwd naar
Kaart Maud voor een meisje.

En jij Mille?
Kaart Chris voor een jongen (maar dan andere kleuren).
En van een eventueel nichtje weet je het ook!

Nee hoor, Harrie en ik hebben het er net voor het eerst over gehad en nu is hij alweer weg. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Het vervelende is dat ik de afgelopen jaren zo ontzettend veel kaarten voorbij heb zien komen, dat ik echt niets meer echt geweldig vind.

Toen jullie ze net hadden Wind vond ik die kaarten met die cijfers op de voorkant leuk, die had ik toen wel uit kunnen kiezen. Maar inmiddels ben ik daar ook alweer op uitgekeken, ik heb te vaak op jullie site gekeken, had ik noooooooit moeten doen.

Ja, wanneer Linneaushof. Gaan we dan in een weekend?
Precies, die Chris bedoel ik, en dan ook andere kleuren.
Ik vind verschillende kaarten voor een jongen en een meisje ook irritant. Ik wil unisex, anders moet ik twee keer kiezen
Even op site spieken hoor Wind. Ik heb in elk geval hetzelfde als Morrie met die met de cijfers. Terwijl het eigenlijk onzin is, want ik heb 'm nog nooit irl gezien.
Ik vind die stippenkaart van Pieter/Teuntje ook leuk.

Lekker simpel.
Mille, dat is waar ja. Mini is kleiner en als zij het kan, dan kan Mormel het ook.

Morrie, dat kan ik me ook wel voorstellen dat je dat niet wil. Wel jammer, moet je hard verder zoeken :-) Ik vind zelf op Kaartmix en Poobies hele leuke kaartjes staan.
Ik ga om de week op zaterdag naar school.

Wanneer kun jij?

UIt mijn hoofd moet ik 16 mei weer naar school.
Wat zijn het er veel inmiddels! Maud is idd leuk, die is van je Hyves. Ik vind de cijferkaartjes ook nog steeds leuk, en die met het zand. En die Noah/Noa, al zou ik daar de naam voorop willen
Op kaartmix vind ik echt niets leuk, dus dan valt er al een hoop af. Ik ben nu zelf op Poobies bezig, is best geinig.
Julian is ook leuk. Lekker blije kleurtjes. Zou ook leuk als kinderkamerbehang zijn
Welke is Noah?

Tegenwoordig zie je vrijwel alleen maar kaarten met de naam voorop, terwijl ik dat geloof ik niet wil, tot nu toe.
Julian is ook een populaire kaart.

De kinderamerlampen kunnen sinds een paar weken weer besteld worden en ze gaan goed en zijn zó mooi en leuk! Ik wil er zelf wel 10 maar heb maar twee kinderen en daar hangen al hele leuke.

En nee... nog 8 kinderen is geen optie
Op FR vind ik Jet/Daniel leuk en Floortje. Blij dat ik niet nog een kind krijg, dan zou ik weer een kaartje moeten kiezen :-)
Ik dacht hetzelfde Vrolijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven