VRLK
donderdag 1 mei 2008 om 20:40
Nou, wanneer?
Gaan we naar Linneaushof, oké?
Ik heb nu toch een abonnement!
Komen jullie er samen niet uit dan?
Het klinkt nu zo als een compromis.
Heb gekeken op die site en vind de kaartjes heel leuk! Duur maar wel leuk. Vooral de beestenserie is grappig.
Vrolijk, onze trouwringen zijn van Christian Bauer.
Als ik nu terug denk aan wat onze bruiloft heeft gekost vind ik dat echt bizar! Ik zou het zo weer doen, want het was een fantastische dag, maar wat een geld.
Gaan we naar Linneaushof, oké?
Ik heb nu toch een abonnement!
Komen jullie er samen niet uit dan?
Het klinkt nu zo als een compromis.
Heb gekeken op die site en vind de kaartjes heel leuk! Duur maar wel leuk. Vooral de beestenserie is grappig.
Vrolijk, onze trouwringen zijn van Christian Bauer.
Als ik nu terug denk aan wat onze bruiloft heeft gekost vind ik dat echt bizar! Ik zou het zo weer doen, want het was een fantastische dag, maar wat een geld.
donderdag 1 mei 2008 om 20:45
donderdag 1 mei 2008 om 20:48
Wie komen er samen niet uit, Harrie en ik? We hebben net pas voor het eerst gekeken, en dat duurde 2 minuten, dus dat we er niet samen uitkomen zou ik nou ook weer niet willen zeggen . Ik ben pas 25 weken he, nog tijd zat!
En Fantasie-rijk: Ik wil niet dat Wind mijn geboortekaart al weet .
Leuk, Linnaeushof. Ik wil ook een abonnement!
We kunnen ook gewoon op een zaterdag gaan natuurlijk. Of op een zondag. En dan nog een keer in mijn verlof!
En Fantasie-rijk: Ik wil niet dat Wind mijn geboortekaart al weet .
Leuk, Linnaeushof. Ik wil ook een abonnement!
We kunnen ook gewoon op een zaterdag gaan natuurlijk. Of op een zondag. En dan nog een keer in mijn verlof!
donderdag 1 mei 2008 om 20:54
donderdag 1 mei 2008 om 21:00
En van een eventueel nichtje weet je het ook!
Nee hoor, Harrie en ik hebben het er net voor het eerst over gehad en nu is hij alweer weg. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Het vervelende is dat ik de afgelopen jaren zo ontzettend veel kaarten voorbij heb zien komen, dat ik echt niets meer echt geweldig vind.
Toen jullie ze net hadden Wind vond ik die kaarten met die cijfers op de voorkant leuk, die had ik toen wel uit kunnen kiezen. Maar inmiddels ben ik daar ook alweer op uitgekeken, ik heb te vaak op jullie site gekeken, had ik noooooooit moeten doen.
Ja, wanneer Linneaushof. Gaan we dan in een weekend?
Nee hoor, Harrie en ik hebben het er net voor het eerst over gehad en nu is hij alweer weg. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Het vervelende is dat ik de afgelopen jaren zo ontzettend veel kaarten voorbij heb zien komen, dat ik echt niets meer echt geweldig vind.
Toen jullie ze net hadden Wind vond ik die kaarten met die cijfers op de voorkant leuk, die had ik toen wel uit kunnen kiezen. Maar inmiddels ben ik daar ook alweer op uitgekeken, ik heb te vaak op jullie site gekeken, had ik noooooooit moeten doen.
Ja, wanneer Linneaushof. Gaan we dan in een weekend?
donderdag 1 mei 2008 om 21:05
donderdag 1 mei 2008 om 21:12