VRLK
donderdag 1 mei 2008 om 21:19
Zei ze ook nog of ze het leuk hadden Vrolijk, ik ben zo benieuwd, ook naar het weer daar.
Kan me wel voorstellen dat ze jullie missen. Wij zouden voor het eerst op vakantie gaan zonder dat mijn ouders langs zouden komen en dat vond ik echt heel jammer. Ben blij dat we toch de plannen hebben kunnen veranderen en weer een paar dagen overlappen.
Kan me wel voorstellen dat ze jullie missen. Wij zouden voor het eerst op vakantie gaan zonder dat mijn ouders langs zouden komen en dat vond ik echt heel jammer. Ben blij dat we toch de plannen hebben kunnen veranderen en weer een paar dagen overlappen.
donderdag 1 mei 2008 om 21:21
donderdag 1 mei 2008 om 21:23
Lekker vakantie! Ben benieuwd naar het weer daar.. is dit nu al hun 'zomervakantie'?
Ook benieuwd naar datum date Morrie en nieuwe avatar van Mille!
Trouwens... fantasie-rijk wordt gepimpt door Vrolijkerd.
We vonden de naam niet echt je van het meer en dus komt er een site naast. Huisje Boompje Kaartje
FR blijft voor de kinderlampen en HBK voor de kaarten.
Ook benieuwd naar datum date Morrie en nieuwe avatar van Mille!
Trouwens... fantasie-rijk wordt gepimpt door Vrolijkerd.
We vonden de naam niet echt je van het meer en dus komt er een site naast. Huisje Boompje Kaartje
FR blijft voor de kinderlampen en HBK voor de kaarten.
donderdag 1 mei 2008 om 21:24
donderdag 1 mei 2008 om 21:24
donderdag 1 mei 2008 om 21:28
Wind, dit is al zomervakantie want zij krijgen in zomer hun huis opgeleverd. Dus dan kunnen ze niet op vakantie en daarom hebben ze besloten eerder te gaan dit jaar.
Ik bestel nooit van Esprit en Mexx, maar dat komt denk ik omdat ik niet echt veel van die merken heb. Het valt erg lang vind ik. Mijn merken verkopen ze nog niet online, alleen Vive Maria & King Louie. Maar dat koop ik weer liever irl in mijn favo winkeltje.
Lekker shoppen met Maxi Mille! Wat vind zij nou leuk om te dragen als puber?
Ik bestel nooit van Esprit en Mexx, maar dat komt denk ik omdat ik niet echt veel van die merken heb. Het valt erg lang vind ik. Mijn merken verkopen ze nog niet online, alleen Vive Maria & King Louie. Maar dat koop ik weer liever irl in mijn favo winkeltje.
Lekker shoppen met Maxi Mille! Wat vind zij nou leuk om te dragen als puber?
donderdag 1 mei 2008 om 21:32
Maxi is erg van de mooie spijkerbroeken met een leuk shirtje of topje. Daar gaat ook het grootste deel van haar kledinggeld naar toe. Rokjes en jurkjes draagt ze in de zomer wel redelijk vaak, maar dan eigenlijk vooral op vakantie. Dertien in een dozijn puber dus, wat dat betreft. Vooral niet teveel opvallen maar er wel leuk uit willen zien. Ze tut zich ook eindeloos op 's morgens. Ik ben nog elke dag blij dat we bij haar kamer een extra badkamertje hebben laten maken ooit
donderdag 1 mei 2008 om 21:37
Leuk Mille, shoppen met je grote dochter!
Wind, wanneer is nieuwe site online?
Ik vind jullie kaartjes allemaal erg leuk, maar zou er uiteindelijk geen een kiezen. Vind het toch leuker om hem helemaal zelf samen te stellen en zo een uniek kaartje te hebben/
Linnaeushof, leuk! Mag ik mezelf ook opdringen?
Vond het erg jammer, dat ik er vorige keer niet bij kon zijn, door het stomme weer.
Wind, wanneer is nieuwe site online?
Ik vind jullie kaartjes allemaal erg leuk, maar zou er uiteindelijk geen een kiezen. Vind het toch leuker om hem helemaal zelf samen te stellen en zo een uniek kaartje te hebben/
Linnaeushof, leuk! Mag ik mezelf ook opdringen?
Vond het erg jammer, dat ik er vorige keer niet bij kon zijn, door het stomme weer.
donderdag 1 mei 2008 om 21:41
donderdag 1 mei 2008 om 21:43