VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Morrie, je ziet de namen als je er met je muis overheen gaat.
Ik moet trouwens nodig een nieuwe avatar en mijn motto mag ook wel weer eens geupdate worden
Kwartet!
Doe dat dan Mille!
:-)

Kreeg een lief mailtje van Drop dat ze aan ons dachten. Toch wel lief, ik zal ze dit jaar ook wel missen. We zijn toch tenslotte 3 keer samen op vakantie geweest.
Hee, er wordt aan gewerkt hoor! Moet nog even bedenken wat avatar gaat worden.
Zei ze ook nog of ze het leuk hadden Vrolijk, ik ben zo benieuwd, ook naar het weer daar.

Kan me wel voorstellen dat ze jullie missen. Wij zouden voor het eerst op vakantie gaan zonder dat mijn ouders langs zouden komen en dat vond ik echt heel jammer. Ben blij dat we toch de plannen hebben kunnen veranderen en weer een paar dagen overlappen.
Nee, was een kort mailtje. Ik denk dat Veter even snel zijn klaptop tevoorschijn had getrokken. Drop & co kennend, hebben ze het naar hun zin hoor.

Had ik al verteld dat ik mijn eerste zomerbuit binnen heb? Ik heb een heel leuk jurkje van King Louie gekocht! Nu nog leuke schoenen scoren.
Lekker vakantie! Ben benieuwd naar het weer daar.. is dit nu al hun 'zomervakantie'?

Ook benieuwd naar datum date Morrie en nieuwe avatar van Mille!

Trouwens... fantasie-rijk wordt gepimpt door Vrolijkerd.

We vonden de naam niet echt je van het meer en dus komt er een site naast. Huisje Boompje Kaartje

FR blijft voor de kinderlampen en HBK voor de kaarten.
Ik krijg morgen zomerkleren binnen, ben benieuwd of het wat is. Ik zoek een jurk voor een bruiloft maar die ik ook nog gewoon aan kan. Heb nu op de site van Esprit e.e.a. gevonden, maar geen idee hoe het in het echt staat.

Wind, 16 mei is op vrijdag, 17 mei bedoel je denk ik.

Ik kan op 24 mei.
Lief Vrolijk, het mailtje van Drop. Doe haar de groeten als je terugmailt!

Ik ga morgen met Maxi shoppen. Heerlijk, een keer alleen op stap met een kind wat het makkelijk nog veel langer volhoudt dan ik, ipv met twee kleine blokjes aan je been die er nul zin in hebben.
Leuk Wind, nieuwe naam. Jullie zijn gewoon met marketing bezig! Fantasie-rijk is ook lastig, vind ik, door het streepje. En als je het zonder streepje typt, kom je ook echt op een andere site.
Ben nog even avatarinspiratieloos hoor. Komt vast nog wel.

Leuk Wind, nieuwe naam en site!
Wind, dit is al zomervakantie want zij krijgen in zomer hun huis opgeleverd. Dus dan kunnen ze niet op vakantie en daarom hebben ze besloten eerder te gaan dit jaar.

Ik bestel nooit van Esprit en Mexx, maar dat komt denk ik omdat ik niet echt veel van die merken heb. Het valt erg lang vind ik. Mijn merken verkopen ze nog niet online, alleen Vive Maria & King Louie. Maar dat koop ik weer liever irl in mijn favo winkeltje.

Lekker shoppen met Maxi Mille! Wat vind zij nou leuk om te dragen als puber?
Ik zit te wikken en wegen over een jurk van Ladress. Vind het erg duur, maar wel mooi. Ik houd wel van jurken.
Maxi is erg van de mooie spijkerbroeken met een leuk shirtje of topje. Daar gaat ook het grootste deel van haar kledinggeld naar toe. Rokjes en jurkjes draagt ze in de zomer wel redelijk vaak, maar dan eigenlijk vooral op vakantie. Dertien in een dozijn puber dus, wat dat betreft. Vooral niet teveel opvallen maar er wel leuk uit willen zien. Ze tut zich ook eindeloos op 's morgens. Ik ben nog elke dag blij dat we bij haar kamer een extra badkamertje hebben laten maken ooit
Ik zie net Schorrie's kaartje op ak. Leuk! Lekker vrolijk. Misschien zoiets met een ander beest?
Bij Poobies vind ik het ook nog best duur, 2,65 incl. enveloppen. Dat scheelt niet eens heel veel met 3 euro.

O nee, Harrie vond die 3 euro kaart niet leuk.....
Hahahaha..zolang ze niet nog aan het slettebakken is, zou ik zeggen lekker bedekt laten lopen :-)
Leuk Mille, shoppen met je grote dochter!

Wind, wanneer is nieuwe site online?

Ik vind jullie kaartjes allemaal erg leuk, maar zou er uiteindelijk geen een kiezen. Vind het toch leuker om hem helemaal zelf samen te stellen en zo een uniek kaartje te hebben/

Linnaeushof, leuk! Mag ik mezelf ook opdringen?

Vond het erg jammer, dat ik er vorige keer niet bij kon zijn, door het stomme weer.
Oh, ik kan er ook niet van wakker liggen hoor Vrolijk, van haar kledingkeuze

Oh ja, da's waar ook Ely, jij was maar doorgereden naar Chimpiechamp terwijl wij vastzaten in de Wortelberg
Wanneer Vrolijkerd klaar is

Ik hoop toch wel dat hij volgende week ofzo (reeel??) online is!

HIj is zo mooi geworden!

Gezellig! Kunnen we as. zaterdag niet?

Dan wordt eht zeker mooi weer.
Ik ga best goed op Poobies, ik ga denk ik ook geboortekaarten ontwerpen .
Zaterdag kan ik niet, dan ga ik winkelen (voor die bruiloft waar ik een jurk voor moet hebben) met mijn vriendinnen.

Maar jullie mogen best zonder mij hoor . Naar de Wortelberg. Dat was echt het hoogtepunt van de dag. O nee, dat was Mille in het restaurant.
Ik zal het eens voor je vragen Wind! Ik heb namelijk geen idee wat hij allemaal uitvreet wbt pc dingen.

Loeders kaartje kwam van Poobies :-)

Ik krijg zin in de zomer, maar ook stress omdat ik eigenlijk geen leuke zomergarderobe heb voor mezelf en kindjes. Ik heb alleen geen zin om de stad in te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven