schoonloeders
maandag 12 november 2012 om 22:35
Ik kijk nu niet, maar het lijkt wel echt. Eén van de schoonloeders van een paar weken terug, is ook bij Dr. Phil geweest.
Ben even d'r naam kwijt, maar die met schoonzoon die zijn auto moest verkopen van haar.
Vreselijke vrouwen, stuk voor stuk. Maar allemaal om een bepaalde reden. Heb het verder alleen vorige week gezien, die vrouw draaide op het laatst nog bij.
Ben even d'r naam kwijt, maar die met schoonzoon die zijn auto moest verkopen van haar.
Vreselijke vrouwen, stuk voor stuk. Maar allemaal om een bepaalde reden. Heb het verder alleen vorige week gezien, die vrouw draaide op het laatst nog bij.
maandag 12 november 2012 om 23:01
maandag 12 november 2012 om 23:06
Ik zit het ook te kijken.
Ik ben absoluut geen fan van mn schoonmoeder, maar nu ik dit zie begin ik haar wel een beetje te waarderen.
Heb wel een toepasselijk liedje hiervoor.
http://www.youtube.com/watch?v=8TXG4Z5eQp4
met zn allen!
'gooi toe schoonmoeder uit t raam en de ijskast erachter aan'
Ik ben absoluut geen fan van mn schoonmoeder, maar nu ik dit zie begin ik haar wel een beetje te waarderen.
Heb wel een toepasselijk liedje hiervoor.
http://www.youtube.com/watch?v=8TXG4Z5eQp4
met zn allen!
'gooi toe schoonmoeder uit t raam en de ijskast erachter aan'
Liever dat de dood ons scheidt, dan de scheit ons dood.
maandag 12 november 2012 om 23:16
maandag 12 november 2012 om 23:18
quote:missy_Acy schreef op 12 november 2012 @ 23:08:
Mijn schoonmoeder is een lieverd.
Die van mij ook ze kent mij alleen nog niet
Deze vrouw is gewoon ook ontzettend bang die adoptiezoon kwijt te raken. Het licht ging inderdaad aan bij haar.
Maar waarom bleef hij maar over dat onterven doorzeuren? Geldwolf...
Mijn schoonmoeder is een lieverd.
Die van mij ook ze kent mij alleen nog niet
Deze vrouw is gewoon ook ontzettend bang die adoptiezoon kwijt te raken. Het licht ging inderdaad aan bij haar.
Maar waarom bleef hij maar over dat onterven doorzeuren? Geldwolf...
Je m"appelle belle