Wanneer kerstboom?
dinsdag 13 november 2012 om 11:41
Ik kan persoonlijk niet wachten om de kerstboom op te zetten met alle bijbehorende meuk, uiteraard doe ik dit pas in december. Ik weet nog niet of ik wacht totdat de Sint weg is, of dat ik meteen het eerste weekend al helemaal los ga
Hier in de wijk is iemand die heeft de kerstboom al 2 weken opstaan, erg vroeg.
Wanneer zetten jullie de boom etc weer neer?
Hier in de wijk is iemand die heeft de kerstboom al 2 weken opstaan, erg vroeg.
Wanneer zetten jullie de boom etc weer neer?
dinsdag 13 november 2012 om 12:04
Pas in het weekend ná Sint, maar als Sint bijna in het weeken valt dan vaak pas het tweede weekend ná Sint. In de eerste week van januari hakken we hem weer om. Sandtboy is namelijk in de tweede week van januari jarig en dat is niet zo'n goede combi gebleken. Veel (kinder)visite en een kerstboom.
Soms hakken we hem nog wel eens nog eerder om, bijvoorbeeld als er geen naalden meer aanzitten.
Soms hakken we hem nog wel eens nog eerder om, bijvoorbeeld als er geen naalden meer aanzitten.
dinsdag 13 november 2012 om 12:05
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 13 november 2012 @ 12:01:
Na Kerst heb ik er ook snel genoeg van. Voor 31 december is hij weg, omdat het huis meestal vol zit met Oud en Nieuw.
Hij staat dus een week of twee in totaal.bij mij is alles op tweede kerstdag vaak al weg. Dan heb ik er ineens genoeg van.
Na Kerst heb ik er ook snel genoeg van. Voor 31 december is hij weg, omdat het huis meestal vol zit met Oud en Nieuw.
Hij staat dus een week of twee in totaal.bij mij is alles op tweede kerstdag vaak al weg. Dan heb ik er ineens genoeg van.
it's a big club and you ain't in it