Zo geen zin in!

13-11-2012 20:49 48 berichten
En ik doe het toch....

Ik heb meer dan 16 uur acher elkaar gewerkt, ben zo moe, en nu sta ik de vissen te verschonen, omdat ik het anders zo zielig vind voor de vissen.

In mijn volgende leven word ik gewoon vis..... Of vogel.
Alle reacties Link kopieren
Of kat want dan kan je de vis opeten i.p.v zijn kom schoonmaken en daarna de hele dag slapen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gooi ze in de sloot die vissen, hebben ze een ruimer sop en jij iets meer rust!
Of kat want dan kan de vis eten Enn? Eten vissen kat tegenwoordig?
quote:Star schreef op 13 november 2012 @ 20:51:

Of kat want dan kan de vis eten Enn? Eten vissen kat tegenwoordig?

Ja want ik ben ook moe en dan kan dat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Star schreef op 13 november 2012 @ 20:51:

Of kat want dan kan de vis eten Enn? Eten vissen kat tegenwoordig? Volgens mij lees jij dingen die er niet staan

wat ben jij lief voor je vissen! hoe heten ze?

Ik hoop dat ze ook een beetje lief voor jou zijn niet teveel rotzooi maken en stil zijn enzo.

En ik word ook kat in mijn volgende leven. Zo jaloers op katten!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Kan ook Keetje, maar kans is groter dat Enn haar post al aangepast heeft. Ik zie ze namelijk nooit vliegen
En maZZelen, wat goed van je.
quote:Star schreef op 13 november 2012 @ 20:54:

Kan ook Keetje, maar kans is groter dat Enn haar post al aangepast heeft. Ik zie ze namelijk nooit vliegen Ah, ja, dat kan natuurlijk ook
Heb je hulp van mijn katten nodig?

Ik word kat in mijn volgend leven trouwens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maar respek hoor Mazzelen, vissenkom schoonmaken rukt.
quote:Star schreef op 13 november 2012 @ 20:54:

Kan ook Keetje, maar kans is groter dat Enn haar post al aangepast heeft. Ik zie ze namelijk nooit vliegen

Nee dit keer niet.

Het is toch niet erg om je te vergissen? Doe ik dagelijks.

Die "je' stond er net ook.
De vissen heten Luna en Chacha... Ik haat ze inmiddels. Ze gaan altijd naar adem happen als het mij niet uitkomt.
vooral de vissenkom niet schoonmaken met chloor, anders hoef je de kom nooit meer te verschonen....

(tip van mijn broer, die dit dus zelf heeft ondervonden)
quote:crazyheidi schreef op 13 november 2012 @ 20:58:

vooral de vissenkom niet schoonmaken met chloor, anders hoef je de kom nooit meer te verschonen....
quote:maZZelen schreef op 13 november 2012 @ 20:57:

De vissen heten Luna en Chacha... Ik haat ze inmiddels. Ze gaan altijd naar adem happen als het mij niet uitkomt.Happen naar de baas moet je meteen de kop indrukken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 november 2012 @ 21:00:

[...]

Happen naar de baas moet je meteen de kop indrukken.Eens.
quote:maZZelen schreef op 13 november 2012 @ 20:57:

De vissen heten Luna en Chacha... Ik haat ze inmiddels. Ze gaan altijd naar adem happen als het mij niet uitkomt.

dat doen die van mij ook, maakt zo'n lawaai

oh en ze trekken de hele tijd aan mijn plantjes. mijn plantjes worden bij de bodem gehouden door een klein gewichtje met een ijzerdraadje en ze trekken alle plantjes eruit. Grrr.
Doe niet MaZZelen! Straks komt de Viaforumvissenpolitie!!!

Ogotttegot... ik voel een topic aankomen dat binnen no time 20 bladzijdes heeft!

Ik ben weg hier.
enn wijzigde dit bericht op 13-11-2012 21:03
Reden: Star deze post hen ik drie keer aangepast. X-D
% gewijzigd
quote:crazyheidi schreef op 13 november 2012 @ 20:58:

(tip van mijn broer, die dit dus zelf heeft ondervonden)haha oei!
quote:Enn schreef op 13 november 2012 @ 20:57:

[...]

Nee dit keer niet.

Het is toch niet erg om je te vergissen? Doe ik dagelijks.

Die "je' stond er net ook.Is niet erg. Vergeleken bij maZZelen's vissenavontuur zelfs helemaal nietig.
tja, is dus net iets te grondig met chloor.... maar volgens mij is de kom toen nog nooit zo schoon geweest.
quote:DeeDee86 schreef op 13 november 2012 @ 21:01:

[...]

dat doen die van mij ook, maakt zo'n lawaai

oh en ze trekken de hele tijd aan mijn plantjes. mijn plantjes worden bij de bodem gehouden door een klein gewichtje met een ijzerdraadje en ze trekken alle plantjes eruit. Grrr.Kut vissen! Doen die van mij ook. Heb ik een keer vrij moet ik nieuwe planten gaan scoren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven