Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 13 november 2012 om 19:06
dinsdag 13 november 2012 om 19:08
dinsdag 13 november 2012 om 19:14
quote:himalaya schreef op 13 november 2012 @ 19:06:
[...]
De app is behekst Maylea. Dan komt je reactie niet in het topic waar je het wilt plaatsen, maar in het topic wat je daarna bezoekt.
Leuker kunnen ze het niet maken...
(Ik zie ook meteen beelden voor me van vreemdgaande mannen, die in het mailtje dat ze daarna sturen als attachement ook meteen maar het filmpje waar ze het laatst naar hebben gekeken hebben zitten. Maar dat is mijn zieke geest )
[...]
De app is behekst Maylea. Dan komt je reactie niet in het topic waar je het wilt plaatsen, maar in het topic wat je daarna bezoekt.
Leuker kunnen ze het niet maken...
(Ik zie ook meteen beelden voor me van vreemdgaande mannen, die in het mailtje dat ze daarna sturen als attachement ook meteen maar het filmpje waar ze het laatst naar hebben gekeken hebben zitten. Maar dat is mijn zieke geest )
dinsdag 13 november 2012 om 19:25
quote:himalaya schreef op 13 november 2012 @ 19:04:
[...]
Mods, dit lijkt me weer een geval van 'de app plaatst spontaan berichten in het verkeerde topic', wat ik (en NummerZoveel) ook al hebben gemeld in het bugtopic.
Bedankt voor je melding, wij kunnen er alleen niets mee doen. Ik heb je bericht verplaatst naar het bug topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Mods, dit lijkt me weer een geval van 'de app plaatst spontaan berichten in het verkeerde topic', wat ik (en NummerZoveel) ook al hebben gemeld in het bugtopic.
Bedankt voor je melding, wij kunnen er alleen niets mee doen. Ik heb je bericht verplaatst naar het bug topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 13 november 2012 om 20:16
dinsdag 13 november 2012 om 20:34
dinsdag 13 november 2012 om 20:35
quote:* schreef op 13 november 2012 @ 19:54:
Is het mogelijk je profiel en reacties te laten verwijderen van dit forum?
Het is inderdaad niet mogelijk om je account te laten verwijderen, wel kunnen wij je account anonimiseren. In principe verwijderen wij ook geen reacties, dit kun je zelf doen d.m.v. de wijzig button rechts boven je reactie.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Is het mogelijk je profiel en reacties te laten verwijderen van dit forum?
Het is inderdaad niet mogelijk om je account te laten verwijderen, wel kunnen wij je account anonimiseren. In principe verwijderen wij ook geen reacties, dit kun je zelf doen d.m.v. de wijzig button rechts boven je reactie.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 13 november 2012 om 21:44
quote:ModeratorViva schreef op 13 november 2012 @ 20:35:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wat houdt dat in, anonimiseren?
Bedankt voor je antwoord!
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 13 november 2012 om 21:46
quote:* schreef op 13 november 2012 @ 21:44:
[...]
Dit houdt in dat je gebruikersnaam in combinatie met je geplaatste berichten niet meer terug te vinden is op het forum. Je account is na het anonimiseren onbruikbaar geworden en kan niet meer worden hersteld. Mocht je terug willen keren, dan moet er een nieuw account worden aangemaakt met een ander emailadres.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Dit houdt in dat je gebruikersnaam in combinatie met je geplaatste berichten niet meer terug te vinden is op het forum. Je account is na het anonimiseren onbruikbaar geworden en kan niet meer worden hersteld. Mocht je terug willen keren, dan moet er een nieuw account worden aangemaakt met een ander emailadres.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 13 november 2012 om 21:58
quote:ModeratorViva schreef op 13 november 2012 @ 21:46:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumAh, nou, dat stemt ook tevreden hoor Zouden jullie dat willen doen? Ik ben jullie dankbaar. Wil ik graag nog kwijt dat ik het tof vond hier, maar nu is het gewoon klaar
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumAh, nou, dat stemt ook tevreden hoor Zouden jullie dat willen doen? Ik ben jullie dankbaar. Wil ik graag nog kwijt dat ik het tof vond hier, maar nu is het gewoon klaar
dinsdag 13 november 2012 om 22:10
quote:* schreef op 13 november 2012 @ 21:58:
[...]
Ah, nou, dat stemt ook tevreden hoor Zouden jullie dat willen doen? Ik ben jullie dankbaar. Wil ik graag nog kwijt dat ik het tof vond hier, maar nu is het gewoon klaar Dan kun je toch gewoon verdwijnen, niet meer terugkomen? Je betaalt geen contributie hoor..
[...]
Ah, nou, dat stemt ook tevreden hoor Zouden jullie dat willen doen? Ik ben jullie dankbaar. Wil ik graag nog kwijt dat ik het tof vond hier, maar nu is het gewoon klaar Dan kun je toch gewoon verdwijnen, niet meer terugkomen? Je betaalt geen contributie hoor..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 13 november 2012 om 22:50
quote:Anoniem2432432532 schreef op 13 november 2012 @ 21:58:
[...]
Ah, nou, dat stemt ook tevreden hoor Zouden jullie dat willen doen? Ik ben jullie dankbaar. Wil ik graag nog kwijt dat ik het tof vond hier, maar nu is het gewoon klaar
Je account is vanaf heden geanonimiseerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Ah, nou, dat stemt ook tevreden hoor Zouden jullie dat willen doen? Ik ben jullie dankbaar. Wil ik graag nog kwijt dat ik het tof vond hier, maar nu is het gewoon klaar
Je account is vanaf heden geanonimiseerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 14 november 2012 om 10:04
woensdag 14 november 2012 om 10:08
Hai mods,
Beetje vreemd topic dit:
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Heb niet op de linkjes geklikt, dus weet niet of het spam oid is.
Beetje vreemd topic dit:
woensdag 14 november 2012 om 10:19
quote:missy_Acy schreef op 14 november 2012 @ 10:08:
Hai mods,
Beetje vreemd topic dit:
Beste Missy_Acy,
Ik heb het topic ter beoordeling van de moderators off line gehaald. Dank je wel voor de melding.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Hai mods,
Beetje vreemd topic dit:
Beste Missy_Acy,
Ik heb het topic ter beoordeling van de moderators off line gehaald. Dank je wel voor de melding.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva