Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
donderdag 15 november 2012 om 15:27
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 november 2012 @ 15:25:
[...]
Ik heb je gestafd. Je mag andere forummers niet weren op een topic. Dan moet je een besloten hyves site opzetten.
Stel je niet zo aan zeg....
Er zijn ook 'zwanger worden'-topics waar overduidelijk wordt aangegeven dat je niet welkom bent als je al zwanger bent.
Dat mag blijkbaar ook.
[...]
Ik heb je gestafd. Je mag andere forummers niet weren op een topic. Dan moet je een besloten hyves site opzetten.
Stel je niet zo aan zeg....
Er zijn ook 'zwanger worden'-topics waar overduidelijk wordt aangegeven dat je niet welkom bent als je al zwanger bent.
Dat mag blijkbaar ook.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 15 november 2012 om 15:29
Ja, daaaag! Op een vrouwenforum een topic openen voor alleen mannen. Dacht het niet, ventje. Ik praat ook graag over mooie auto's en of je het nu wilt of niet, ik plaats mijn schriftelijke bijdrages lekker toch. Lekker puh! Reserveer jij je mannentopic lekker op een mannenforum voortaan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 15 november 2012 om 15:30
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 november 2012 @ 15:25:
[...]
Pfff.... kansloos.
Ik weer niemand, maar het zou gewoon leuk zijn als dit topic recht kan doen aan zijn doel. Geenszins mijn doel om iemand te verbieden hier te posten (als ik dat uberhaupt zou kunnen effectueren).
[...]
Pfff.... kansloos.
Ik weer niemand, maar het zou gewoon leuk zijn als dit topic recht kan doen aan zijn doel. Geenszins mijn doel om iemand te verbieden hier te posten (als ik dat uberhaupt zou kunnen effectueren).
donderdag 15 november 2012 om 15:34
Beste Stefan,
Je had een echt mannen klets topic beloofd maar zo te zien lukt het je nog niet om orde te houden in je eigen tent. Op deze manier heeft het niet zo'n zin voor mij om hier mijn masculiene zieleroerselen met mijn mede mannen te delen.
Laat je me weten wanneer je de boel op orde hebt? Spreek ik je dan weer ouwe.
groet,
je wdr
Je had een echt mannen klets topic beloofd maar zo te zien lukt het je nog niet om orde te houden in je eigen tent. Op deze manier heeft het niet zo'n zin voor mij om hier mijn masculiene zieleroerselen met mijn mede mannen te delen.
groet,
je wdr
donderdag 15 november 2012 om 15:35
quote:wdr schreef op 15 november 2012 @ 15:34:
Beste Stefan,
groet,
je wdrJa, prima... ik laat het je weten. Heeft misschien een paar weken nodig om echt op gang te komen, maar daarna kan het misschien wel tien jaar doorgaan.
Beste Stefan,
groet,
je wdrJa, prima... ik laat het je weten. Heeft misschien een paar weken nodig om echt op gang te komen, maar daarna kan het misschien wel tien jaar doorgaan.
donderdag 15 november 2012 om 15:35
quote:wdr, 43 seconden geleden
Beste Stefan,
groet,
je wdr
Beste Stefan,
groet,
je wdr
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 15 november 2012 om 15:36
quote:wdr schreef op 15 november 2012 @ 15:34:
Beste Stefan,
groet,
je wdr
Beste Stefan,
groet,
je wdr
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 15 november 2012 om 15:40
Ok leuk een mannentopic.
Waar gaan we het over hebben?
Snelle auto's?
Technische snufjes?
Lekkere wijven vrouwen?
Sport?
Dingen laten exploderen?
Dingen uitvinden?
Opscheppen over diverse zaken?
Gewoon wat klagen?
Ik ga nu even uit kijken voor snelle auto's die niet beschikken over een handsfree set, toeteren naar mooie vrouwen, hard rijden is ook een sport, ik hoop dat mijn scooter het overleeft, anders moet ik kijken of ik hem kan maken, hij rijd wel 200, maar trekt op als een verrekte slak.
(Did you see what I did there?)
Waar gaan we het over hebben?
Snelle auto's?
Technische snufjes?
Lekkere wijven vrouwen?
Sport?
Dingen laten exploderen?
Dingen uitvinden?
Opscheppen over diverse zaken?
Gewoon wat klagen?
Ik ga nu even uit kijken voor snelle auto's die niet beschikken over een handsfree set, toeteren naar mooie vrouwen, hard rijden is ook een sport, ik hoop dat mijn scooter het overleeft, anders moet ik kijken of ik hem kan maken, hij rijd wel 200, maar trekt op als een verrekte slak.
(Did you see what I did there?)
donderdag 15 november 2012 om 15:41
donderdag 15 november 2012 om 15:43
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 november 2012 @ 15:41:
Neuh VM, het spannendste hebben we wel weer gehad. Ik had een leuk topic verwacht over auto's en Topgear enzo. Maar niets van dat alles. Jammer, ik had graag met de heren zitten trashen op vrijdagavond als de rest TVOH zit te kijken. Openen wij toch gewoon een Top Gear topic?
Neuh VM, het spannendste hebben we wel weer gehad. Ik had een leuk topic verwacht over auto's en Topgear enzo. Maar niets van dat alles. Jammer, ik had graag met de heren zitten trashen op vrijdagavond als de rest TVOH zit te kijken. Openen wij toch gewoon een Top Gear topic?