Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
donderdag 15 november 2012 om 16:55
quote:piratorarT schreef op 15 november 2012 @ 16:51:
[...]
Ik lust ze allemaal, jammer dat ze alleen voor Guilietta zijn!
Ik lust ze ook allemaal. Helaas. Maar we moeten Juul eigenlijk dankbaar zijn, scheelt me weer een kilootje erbij .
Missen we alleen TO nog denk ik he?
[...]
Ik lust ze allemaal, jammer dat ze alleen voor Guilietta zijn!
Ik lust ze ook allemaal. Helaas. Maar we moeten Juul eigenlijk dankbaar zijn, scheelt me weer een kilootje erbij .
Missen we alleen TO nog denk ik he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 15 november 2012 om 17:01
quote:wdr schreef op 15 november 2012 @ 15:17:
Neenee, Giulietta, roddelen daar doen wij niet aan. We willen heel veel goede gesprekken gaan houden over snelle auto's, mooie gadgets en wie van ons nu de zilverrug bovenop de rots is.
(off-topic, ben groot fan van Thriller, leuk filmpje!)
Aha! Nu snap ik opeens waarom mannen op een relatiesite in het echt altijd tegenvallen: ze zeggen stuk voor stuk dat ze naast humoristisch, ook goede en diepe gesprekken kunnen hebben.
Neenee, Giulietta, roddelen daar doen wij niet aan. We willen heel veel goede gesprekken gaan houden over snelle auto's, mooie gadgets en wie van ons nu de zilverrug bovenop de rots is.
(off-topic, ben groot fan van Thriller, leuk filmpje!)
Aha! Nu snap ik opeens waarom mannen op een relatiesite in het echt altijd tegenvallen: ze zeggen stuk voor stuk dat ze naast humoristisch, ook goede en diepe gesprekken kunnen hebben.