Veganistisch en... pijpen?

15-11-2012 16:35 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag lief viva forum...

ik heb speciaal voor mijn vraag een account aangemaakt...

ik vind het een beetje gek om te vragen en durf het eigenlijk alleen anoniem.

ok, komt ie dan!

ik ben al vegetarisch opgevoed en nu al best lang (zo'n 12 jaren al) veganistisch. ik weet dat je ziek kan worden als je na lange tijd weer dierlijke producten gaat gebruiken in eten of drinken...

en... mijn vriend wil graag dat ik een keer zijn zaad doorslik als ik hem pijp, mij lijkt dit ook wel erg leuk om een keer te proberen, maar... ik ben bang dat ik er ziek van ga worden... het is natuurlijk wel een 'dierlijk produkt'.

ik verwacht wel dat hier niet alleen maar serieuze reacties op komen... maar een paar moet wel lukken, hoop ik zo.

in dag geval, alvast bedankt!
Sperma (ook wel bekend als piemelhatjoe) :

De ingrediënten zijn:

- Suikers;

- Proteïne;

- Mineralen;

- Vitaminen;

- Hormonen (duh!);

- Bijproducten van het lichaam zoals melkzuur, urine enz.

Sperma bevat zeer weinig vet en calorieën. Een theelepel sperma bevat ongeveer 5 calorieën en de doorsnee zaadlozing produceert ongeveer een eetlepel sperma (15 calorieën).
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 november 2012 @ 17:07:

[...]

Ja, wel in de zin van de mens is een zoogdier, dus ook dierlijk. Maar niet in de zin van dieren eten is zielig, dat klopt wel. Pijpen is niet zielig voor mannen, mannen worden niet speciaal gefokt om te pijpen, dus daarin geef ik je wel gelijk.

Nee, ik snap dat het verwarrend is, maar als gesproken wordt over 'dierlijk' dan doelt men specifiek op dieren, en niet op de mens. Zoals jij het bedoelt is het een wetenschappelijke classificatie. Maar binnen de wetenschap heeft men het dan weer niet over 'dierlijk'.

'Dierlijk' is populair taalgebruik en is er juist voor om de mens te onderscheiden van dieren. Zeker in de context van veganisme.

Verder moet ik hier hardop lachen om je reactie. En om mezelf, dat ik serieus op dit topic inga.
quote:meesje2010 schreef op 15 november 2012 @ 17:06:

Vraag eens aan je ouders hoe hun het doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
de mens is wel 'n zoogdier
Dus melk mag ook, want koeien melken is niet zielig. En eieren leggen ook niet.
Ga in therapie!
Na ja. Veganisten mogen dus echt vegetariërs eten?
Ga in therapie!
Waarom word iemand veganistisch? TO?
Als we het idee van de circle of life consequent doorzetten vreet iedereen wel eens vlees.

En veganisme slaat helemaal nergens op. Dat is middels dit topic wel bewezen.
Ik las `vaginistisch´
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:piratorarT schreef op 15 november 2012 @ 17:27:

Ik las `vaginistisch´Al de hele tijd.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:piratorarT schreef op 15 november 2012 @ 17:27:

Ik las `vaginistisch´Hahaha, vaginisisch en niet pijpen, dat zou 'lullig' zijn.....
Als dit de allereerste keer is dat je vriend gaat klaarkomen TO, houd dan rekening met liters sperma, dus ik zou een paar tupperware bakjes meenemen, dan kan je het restant invriezen.
Word je een grote meid van! Ik zeg doen
Mensen zijn echt zoogdieren. Dat we rechtop lopen en met bestek eten, zegt niks. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe een bevruchte eicel uitgroeit tot een baby, is daar weinig verschil tussen die van mij en een baviaan bijvoorbeeld. Dat ik ondertussen in een auto naar kantoor rijd en zij op een apenrots zit te vlooien doet daar niks aan af. We zijn dieren, niks meer en niks minder.
You know how I know? Because I reeaally think so!
.
quote:zoeysew schreef op 15 november 2012 @ 18:25:

HAHAHAHA goed topic..

Poging tot serieus antwoord:

Denk dat je wel even moet nagaan waarom je veganistisch wordt, waarschijnlijk omdat het zielig is voor de dieren. (om de melkproductie op gang te houden bij koeien moet het dier ieder jaar bezwangerd worden en een kalf werpen, dus best wel dierenmishandeling, zouden ze eens bij mensen moeten doen... http://www.wakkerdier.nl/vee-industrie/melkkoeien)

Je wordt niet veganistisch omdat je geen eiwitten en proteinen of waar sperma ook uit bestaat wilt binnenkrijgen. En geloof niet dat het zielig is voor je vriend, dus ga lekker je gang!Het gaa niet om zielig, het gaat om of lichaa van TO tegen dierlijk eiwit kan
.
Is het echt dierenmishandeling dat koeien elk jaar worden gedekt?
Ga in therapie!
Eh, die worden niet gedekt, maar geïnsemineerd.
Waarom worden vrouwen eigenlijk niet gemolken? Ik vraag me af of er dan nog steeds onbegrip voor veganisme zou zijn.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Waarom moeten vrouwen weer de lul zijn? Het is veel makkelijker om mannen aan melkrobots te hangen hoor.
Da's waar, MrsS. Dan is het eigenlijk ook wel dierenmishandeling.
Ga in therapie!
Whahaha wat een reacties zeg!!

Volgens mij is toegeven aan vleselijke lusten sowieso in strijd met elk principe van vegetariers of veganisten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven