Gta 5 online
maandag 1 september 2025 om 18:38
maandag 1 september 2025 om 18:50
maandag 1 september 2025 om 18:52
Ik heb het bij mijn eerste karakter niet kunnen vinden. In het in game menu kan ik het ook niet vinden.
Heb alleen de basis versie
maandag 1 september 2025 om 22:12
XboxS
maandag 1 september 2025 om 22:18
En je hebt geen cutscene gehad waar een kluis open geblazen werd? (je krijgt 4 miljoen maar word ook meteen gedwongen om wat gebouwen te kopen dus effectief houd je niet zoveel over).
dinsdag 2 september 2025 om 08:23
Nee helemaal niks.Badeendje92 schreef: ↑01-09-2025 22:18En je hebt geen cutscene gehad waar een kluis open geblazen werd? (je krijgt 4 miljoen maar word ook meteen gedwongen om wat gebouwen te kopen dus effectief houd je niet zoveel over).
Wel de tutorial over geslagen...
Die gebouwen zijn toch juist handig om wat op weg te geraken? Ben na enkele dagen op level 15 geraakt maar volgens mij modder ik maar wat aan. Ik vind het nogal warrig en overweldigend moet ik zeggen...
dinsdag 2 september 2025 om 09:01
Het enige wat ik kan bedenken is dat het daardoor komt. Heb er nooit eerder iemand over gehoord verder en Google me suf maar kan niks vinden. Als je Facebook hebt zou je daar nog even een GTA groep kunnen zoeken. Kans dat er daar meer kennis is.DinkyDigger schreef: ↑02-09-2025 08:23Nee helemaal niks.
Wel de tutorial over geslagen...
Die gebouwen zijn toch juist handig om wat op weg te geraken? Ben na enkele dagen op level 15 geraakt maar volgens mij modder ik maar wat aan. Ik vind het nogal warrig en overweldigend moet ik zeggen...
Ohja. Als je wil kun je je Xbox naam even naar me DM’en. Ik ga bijna met vakantie. Maar als we een keer tegelijk online zijn kan ik je wel op weg helpen.
dinsdag 2 september 2025 om 14:08
Dm gestuurd!Badeendje92 schreef: ↑02-09-2025 09:01Het enige wat ik kan bedenken is dat het daardoor komt. Heb er nooit eerder iemand over gehoord verder en Google me suf maar kan niks vinden. Als je Facebook hebt zou je daar nog even een GTA groep kunnen zoeken. Kans dat er daar meer kennis is.
Ohja. Als je wil kun je je Xbox naam even naar me DM’en. Ik ga bijna met vakantie. Maar als we een keer tegelijk online zijn kan ik je wel op weg helpen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in