Entertainment alle pijlers

Gta 5 online

01-09-2025 18:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dag allen,

Ik ben zojuist begonnen met gta5 online. Beter laat dan nooit zeg maar...

Maar nou lees ik her en der over de career builder waarmee je in het begin meteen 4 miljoen kunt krijgen.

Heb ik daar een dlc voor nodig want ik kan de optie niet vinden namelijk.
Je moet aan het begin 1 van de 4 criminele paden kiezen, dan krijg je daarna het geld.
Kan maar eenmalig, dus niet steeds bij een nieuw karakter.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
01-09-2025 18:50
Je moet aan het begin 1 van de 4 criminele paden kiezen, dan krijg je daarna het geld.
Kan maar eenmalig, dus niet steeds bij een nieuw karakter.
Ik heb het bij mijn eerste karakter niet kunnen vinden. In het in game menu kan ik het ook niet vinden.

Heb alleen de basis versie
Speel je op console of pc?
Badeendje92 schreef:
01-09-2025 21:57
Speel je op console of pc?
XboxS
DinkyDigger schreef:
01-09-2025 22:12
XboxS
En je hebt geen cutscene gehad waar een kluis open geblazen werd? (je krijgt 4 miljoen maar word ook meteen gedwongen om wat gebouwen te kopen dus effectief houd je niet zoveel over).
Badeendje92 schreef:
01-09-2025 22:18
En je hebt geen cutscene gehad waar een kluis open geblazen werd? (je krijgt 4 miljoen maar word ook meteen gedwongen om wat gebouwen te kopen dus effectief houd je niet zoveel over).
Nee helemaal niks.
Wel de tutorial over geslagen...

Die gebouwen zijn toch juist handig om wat op weg te geraken? Ben na enkele dagen op level 15 geraakt maar volgens mij modder ik maar wat aan. Ik vind het nogal warrig en overweldigend moet ik zeggen...
DinkyDigger schreef:
02-09-2025 08:23
Nee helemaal niks.
Wel de tutorial over geslagen...

Die gebouwen zijn toch juist handig om wat op weg te geraken? Ben na enkele dagen op level 15 geraakt maar volgens mij modder ik maar wat aan. Ik vind het nogal warrig en overweldigend moet ik zeggen...
Het enige wat ik kan bedenken is dat het daardoor komt. Heb er nooit eerder iemand over gehoord verder en Google me suf maar kan niks vinden. Als je Facebook hebt zou je daar nog even een GTA groep kunnen zoeken. Kans dat er daar meer kennis is.

Ohja. Als je wil kun je je Xbox naam even naar me DM’en. Ik ga bijna met vakantie. Maar als we een keer tegelijk online zijn kan ik je wel op weg helpen.
Badeendje92 schreef:
02-09-2025 09:01
Het enige wat ik kan bedenken is dat het daardoor komt. Heb er nooit eerder iemand over gehoord verder en Google me suf maar kan niks vinden. Als je Facebook hebt zou je daar nog even een GTA groep kunnen zoeken. Kans dat er daar meer kennis is.

Ohja. Als je wil kun je je Xbox naam even naar me DM’en. Ik ga bijna met vakantie. Maar als we een keer tegelijk online zijn kan ik je wel op weg helpen.
Dm gestuurd!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven