*** Bar * Too * Much * 201 ***
woensdag 14 november 2012 om 14:55
donderdag 15 november 2012 om 08:53
donderdag 15 november 2012 om 12:22
Ik ging alleen even kaas kopen aan de overkant, zonder jas dus. Frisjes.
En ze hadden ook geen kaas, dus ik ga straks nog een keer, nadat de leverancier geweest is.
En, stoer als ik ben, ga ik dan weer zonder jas.
En ze hadden ook geen kaas, dus ik ga straks nog een keer, nadat de leverancier geweest is.
En, stoer als ik ben, ga ik dan weer zonder jas.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 15 november 2012 om 12:38
Stoere Mir......
Wij zitten te wachten op de verwarmingsmonteur, die komt vanmiddag voor de ketel, deze geeft enkelemalen per dag een storing aan, die we wel weer kunnen resetten, maar toch maar beter, dat ie even wordt nagekeken.
En nu maar hopen, dat de monteur wel komt vanmiddag, want zijn vrouw kan ieder moment bevallen....... tuurlijk, net als ik de monteur nodig heb..... heeft ie 9 maanden geleden een zaadje geplant......
Wij zitten te wachten op de verwarmingsmonteur, die komt vanmiddag voor de ketel, deze geeft enkelemalen per dag een storing aan, die we wel weer kunnen resetten, maar toch maar beter, dat ie even wordt nagekeken.
En nu maar hopen, dat de monteur wel komt vanmiddag, want zijn vrouw kan ieder moment bevallen....... tuurlijk, net als ik de monteur nodig heb..... heeft ie 9 maanden geleden een zaadje geplant......
donderdag 15 november 2012 om 17:09
Goedemiddag altesaam.
Wat koud inderdaad. Liep heel wat rondjes met de hondjes en had zulke koude handen dt ik de riem amper kon vasthouden. Dus dan maar naar het park, losknippen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan met die banaan.
Kleine hond rent grote hond er zowat uit, 't moet niet gekker worden.....
Proost!
Wat koud inderdaad. Liep heel wat rondjes met de hondjes en had zulke koude handen dt ik de riem amper kon vasthouden. Dus dan maar naar het park, losknippen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan met die banaan.
Kleine hond rent grote hond er zowat uit, 't moet niet gekker worden.....
Proost!
donderdag 15 november 2012 om 17:23
donderdag 15 november 2012 om 17:38
wij hadden vroeger zo'n fles thuis
helemaal geweldig vond ik dat.
Is tijdens één van de vele verhuizingen van mijn zieke moedertje kwijtgeraakt, kapotgegaan, nooit meer teruggezien iig.
Geen idee of ze nog te koop zijn.....
Als ik als kind verdriet had liet mijn moeder de ballerina dansen en kon ik er uren naar kijken. Zat likeur in met bladgoudsnippers erin!
Wat een verhalen uit de oude doos haha....
helemaal geweldig vond ik dat.
Is tijdens één van de vele verhuizingen van mijn zieke moedertje kwijtgeraakt, kapotgegaan, nooit meer teruggezien iig.
Geen idee of ze nog te koop zijn.....
Als ik als kind verdriet had liet mijn moeder de ballerina dansen en kon ik er uren naar kijken. Zat likeur in met bladgoudsnippers erin!
Wat een verhalen uit de oude doos haha....