Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
donderdag 15 november 2012 om 17:49
donderdag 15 november 2012 om 17:50
donderdag 15 november 2012 om 17:51
quote:wdr schreef op 15 november 2012 @ 15:19:
[...]
Stefan is de baas van dit topic en hij heeft gezegd dat alleen mannen hier nu mogen komen. Dus even dimmen. Jullie mogen wel meelezen hoe hier een mooie echte-mannen discussie gaat ontstaan. Kom dr maar in mannen!
Nou, nee hoor. Als iemand hier "de baas" is, zijn wij Moderators dat.
Iedereen mag hier posten, zowel mannen als vrouwen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
[...]
Stefan is de baas van dit topic en hij heeft gezegd dat alleen mannen hier nu mogen komen. Dus even dimmen. Jullie mogen wel meelezen hoe hier een mooie echte-mannen discussie gaat ontstaan. Kom dr maar in mannen!
Nou, nee hoor. Als iemand hier "de baas" is, zijn wij Moderators dat.
Iedereen mag hier posten, zowel mannen als vrouwen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 november 2012 om 17:52
quote:DidiRidi schreef op 15 november 2012 @ 17:45:
quote:
"GiuliettaCapuletti schreef op 15 november 2012 @ 17:41:
Ik vind gewoon dat dat 'm echt moet zijn. Maakt het des te lachwekkender.
Ja dat vind ik ook, maar ik denk het ook echt!
Tuurlijk is het hem echt, hahaha!"
Jamaar hij komt niet echt intennectueel over ofzo!?Jij anders ook niet.
quote:
"GiuliettaCapuletti schreef op 15 november 2012 @ 17:41:
Ik vind gewoon dat dat 'm echt moet zijn. Maakt het des te lachwekkender.
Ja dat vind ik ook, maar ik denk het ook echt!
Tuurlijk is het hem echt, hahaha!"
Jamaar hij komt niet echt intennectueel over ofzo!?Jij anders ook niet.
quote:DidiRidi schreef op 15 november 2012 @ 17:50:
@piratorarT jullie hebben toch wel die andere foto gezien??? Nog voor de foto van deze intenneukteel met fishstick, krijg in een foto van deze visboer die zich r*kt achter zn pc. Ben toch niet de enige?Ja, je hebt een speciaal soort Google denk ik. Google81
@piratorarT jullie hebben toch wel die andere foto gezien??? Nog voor de foto van deze intenneukteel met fishstick, krijg in een foto van deze visboer die zich r*kt achter zn pc. Ben toch niet de enige?Ja, je hebt een speciaal soort Google denk ik. Google81
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
donderdag 15 november 2012 om 17:53
donderdag 15 november 2012 om 17:54
quote:DidiRidi schreef op 15 november 2012 @ 17:50:
@piratorarT jullie hebben toch wel die andere foto gezien??? Nog voor de foto van deze intenneukteel met fishstick, krijg in een foto van deze visboer die zich r*kt achter zn pc. Ben toch niet de enige?Nee hoor, je bent niet de enige.....geen zorgen....
@piratorarT jullie hebben toch wel die andere foto gezien??? Nog voor de foto van deze intenneukteel met fishstick, krijg in een foto van deze visboer die zich r*kt achter zn pc. Ben toch niet de enige?Nee hoor, je bent niet de enige.....geen zorgen....
donderdag 15 november 2012 om 17:55
quote:DidiRidi schreef op 15 november 2012 @ 17:55:
@Piratorart: Serieus! Kijk:
http://azalia.org/model/m ... s/1329927017-martin81.jpgOh Didi, ik probeerde het nog te ontkennen
@Piratorart: Serieus! Kijk:
http://azalia.org/model/m ... s/1329927017-martin81.jpgOh Didi, ik probeerde het nog te ontkennen
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
donderdag 15 november 2012 om 17:59
quote:piratorarT schreef op 15 november 2012 @ 17:55:
De Taggert is ook weer present!
Ik beken: ik heb er eentje geplaatst en dat ging nog fout ook. Ik wilde iets met `lullig´ plaatsen en het werd per ongeluk `luchtdrukverdeling´. *schaam*Hoe krijg je het voor elkaar ???
De Taggert is ook weer present!
Ik beken: ik heb er eentje geplaatst en dat ging nog fout ook. Ik wilde iets met `lullig´ plaatsen en het werd per ongeluk `luchtdrukverdeling´. *schaam*Hoe krijg je het voor elkaar ???
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.