Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Polkadot ik heb je gemaild!
quote:Marels schreef op 14 november 2012 @ 07:45:

Hmmm, maat 68 ga ik niet passen denk ik

Toch zonde Er staat maat 62
quote:silverzephyr schreef op 14 november 2012 @ 08:24:

Polkadot ik heb je gemaild!Je hebt mail terug!
Ik heb een zwarte Philips tv (beeldbuis, dus groot en zwaar) in de aanbieding, helemaal gratissssss.

Doet het nog goed, diagonaal gemeten is het beeldscherm zo'n 60 cm. Is zwaar.

interesse? mail even naar. love.hate.tragedy [at] live.nl
@Shenandoah, ik woon in de Achterhoek (omgeving Doetinchem)

@Watervrouw, de boeken passen afzonderlijk allemaal door de brievenbus.
quote:Marels schreef op 14 november 2012 @ 07:45:

Hmmm, maat 68 ga ik niet passen denk ik

Toch zonde he jammer, de kleertjes hadden je vast leuk gestaan ik had je er graag blij mee willen maken!
quote:M@rtje24 schreef op 14 november 2012 @ 09:44:

@Shenandoah, ik woon in de Achterhoek (omgeving Doetinchem)

@Watervrouw, de boeken passen afzonderlijk allemaal door de brievenbus.Ik wil ze alledrie wel, dus dan wordt het een pakketje watervrouw2 atgmailpuntcom
Haai!

Ik ben het wachtwoord van mijn mail kwijt. Dus weet even niet meer aan wie ik nou nog wat zou sturen doen enz.

Wordt aan gewerkt!!!!
Een bedankje voor die lieve marels. We ( mijn moeder en ik) hebben heerlijk genoten in de sauna. Lekker in mn blote reet in de zon :D. We zijn weer helemaal fris en relaxed.

Ojnj, fijn om te lezen dat jij ook naar de sauna kunt. Veel plezier. Geniet ervan.
Lely!

Mij en ik jou.

Jij mij kralen, ik jou pinkeltje!

@im; fijn!!! Het was prachtig weer inderdaad!
668, the neighbour of the Beast
Marels, ik heb je weer een setje optimel codes gestuurd!
Marels, de kraaltjes zijn op de post!
@newnick. Onze jongens zitten redelijk gelijk qua kleding, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen. Maar wat je zegt is waar, het lijkt wel of alle kinderkleding ineens veel duurder is geworden...

Iemand hier toevallig nog mijnwebwinkel 5 software thuis liggen waar je niks mee doet? of alleen de code..

Ik ga maar voor mezelf beginnen, want werk zoeken is een drama! Niemand wil me hebben :(
@mamak77

Vervelend dat je geen werk kunt vinden zeg. Mijn contract loopt af in januari, hoop dat het verlengd wordt en anders ook hard op zoek.

Helaas kan ik je niet aan de software helpen.
Gewoonsuz, ik heb de glaszegels binnen. Bedankt
Wat fijn Ayla!!

Ik ben benieuwd!!

Ik zit op een paar pakketjes via MP te wachten die maar niet binnen komen, erg irritant....
quote:Marels schreef op 15 november 2012 @ 17:58:

Ik zit op een paar pakketjes via MP te wachten die maar niet binnen komen, erg irritant....Ik ook, op een ketting
Ik heb een boekje lekker in het leven bonnen.

Iemand interesse? Mail me dan even op liedjepiedje1 @ hotmail.nl
quote:Maylea schreef op 15 november 2012 @ 12:41:

Gewoonsuz, ik heb de glaszegels binnen. Bedankt Jeuj! graag gedaan en dat je dochter maar mooie glazen krijgt
Ayla2 heel erg bedankt voor de fijne envelop voor mijn dochter, ze was er echt intens blij mee. Heel erg bedankt!
@shenan... jawel, het is gebeurd! Ik ben daadwerkelijk de 'onderdetrapkast' ingedoken. Het shirt is inderdaad rood en niet roze zoals op de foto.

Oh ja en ik heb ook nog een rood DEPT shirt zonder mouwen, dezelfde als in mijn album, maar dan rood, ook maat M

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF

En ik heb nog een gloednieuw hardloop / sport broekje maat M liggen. Van dat parachute stof. Ooit gekocht met goede voornemens, maar ja.... je weet hoe dat gaat met goede voornemens...

Grijs met een stukje roze en een wijd model, dus niet zo'n strak ding. Foto kan, maar dan moet ik het even maken en daar heb ik nu even geen zin in ;)
@mamak77

Mag ik zo gemeen zijn om de rok, het uiteindelijk toch rode shirt, het andere shirt en het hardloop broekje te willen hebben?
quote:Maylea schreef op 15 november 2012 @ 18:36:

[...]

Ik ook, op een ketting

Die zit in de brievenbus.

De bastards van PostNL zijn er mee aan de haal denk ik
Ik zit overigens te wachten op boeken waarvan ik bij één het geld zaterdag overgemaakt heb.

De tweede heeft maandag een mail gestuurd dat ze ze opgestuurd had en ik heb ze nog niet.....
quote:Maylea schreef op 15 november 2012 @ 18:36:

[...]

Ik ook, op een ketting

Trouwens, ik heb je woonplaats gegoogled want ik had geen idee waar het lag.

Weet je wat een wereldreis die ketting moet maken om vanuit Zeeland daar te komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven