Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.

24-10-2012 01:27 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:zegmaarAns schreef op 16 november 2012 @ 00:42:

Hahaha Jo

MVtje! Nu je er toch bent... Heb jij rawfood recepten, of van groene smoothies?Ja heb ik wel, wanneer heb je die nodig?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Trusten lichtbron
Er zijn nu nog treinkaartjes bij de Hema in de aanbieding
Truste Unch en Bron.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Trusten Unch en Bron
Trusten bron.

Geen haast hoor mv. Ik heb het een en ander van het net geplukt. Ik wil op de gezonde toer en proberen wat af te vallen. Heb gisteren een blender gekocht, en allerlei gezonde meuk. Raw cacao, kokosolie, chia zaden, hennep, tarwe gras, chlorella.

Vanmorgen een banaan met verse spinazie geblenderd. Niet te eten. En Groen! Mensenkinderen, wat smerig. Wortel met appel en bleekselderij was wel lekker.
Waarom neem je niet gewoon een boterham met kaas?
Banaan en spinazie klinkt niet lekker
quote:zegmaarAns schreef op 16 november 2012 @ 00:47:

Trusten bron.

Geen haast hoor mv. Ik heb het een en ander van het net geplukt. Ik wil op de gezonde toer en proberen wat af te vallen. Heb gisteren een blender gekocht, en allerlei gezonde meuk. Raw cacao, kokosolie, chia zaden, hennep, tarwe gras, chlorella.

Van morgen een banaan met verse spinazie geblenderd. Niet te eten. En Groen! Mensenkinderen, wat smerig. Wortel met appel en bleekselderij was wel lekker.Het klinkt nog niet heel erg lekker , ik kijk morgen even in mijn kookschrift.
quote:Jonari schreef op 16 november 2012 @ 00:49:

Waarom neem je niet gewoon een boterham met kaas?Dat deed ik elke dag. Jij weet hoe ik eruit zie.
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 november 2012 @ 00:49:

[...]

Het klinkt nog niet heel erg lekker , ik kijk morgen even in mijn kookschrift.Het klinkt gewoon uitgesproken vies
quote:zegmaarAns schreef op 16 november 2012 @ 00:50:

[...]

Dat deed ik elke dag. Jij weet hoe ik eruit zie.Je ziet er prima uit!
quote:Jonari schreef op 16 november 2012 @ 00:50:

[...]

Het klinkt gewoon uitgesproken vies Dat is het. Gatverdamme wat vies.
Ik weet zo een heerlijk recept van cocktail Banana Daikiri . Maar die zal ik maar niet neerzetten.
Doe maar niet MV

Ik had een boekje bij Bol besteld. Staan de heerlijkste dingen in. Maar niet goed voor mij.

Ken jij het principe raw food MV? Theoretisch klinkt het wel goed en gezond. Maar we zitten wel in 2013 bijna. Ben geen holbewoner.
Ik heb toen bij DWDD een moeder gezien die haar kind alleen maar raw food gaf. Hugo Borst werd toen nog zo kwaad.
Was er op de eterspijler niet een topic over raw food?

(Forum mobiel, kan helaas niet zoeken voor je)
quote:zegmaarAns schreef op 16 november 2012 @ 00:56:

Doe maar niet MV

Ik had een boekje bij Bol besteld. Staan de heerlijkste dingen in. Maar niet goed voor mij.

Ken jij het principe raw food MV? Theoretisch klinkt het wel goed en gezond. Maar we zitten wel in 2013 bijna. Ben geen holbewoner.Ja ik ken het principe maar ik sta er niet achter. Ik heb wat dingen opgeslagen maar het kan volgens mij gewoon niet goed zijn, niet met alles tenminste. Bij sommige ingredienten lijkt mij dat je gewoon wel een verhitting nodig hebben. Ja het lijkt me een beetje konijnenvoer. Dan kan je beter kijken op het topic Amber Albarda ofzo hier op het forum. Roos heeft daar een boek van maar daar zitten veel shakes bij en wel geheel suikervrij maar niet alles rauw. Dat lijkt mij beter vol te houden. Heb een site daarvan met recepten.
http://www.amberalbarda.nl/recepten/
quote:Jonari schreef op 16 november 2012 @ 00:59:

Ik heb toen bij DWDD een moeder gezien die haar kind alleen maar raw food gaf. Hugo Borst werd toen nog zo kwaad.Er was een kok bij Wie is de chef die alleen maar rawfood at. Het is vrij omstreden. Ik ben er niet van overtuigd, dan zou ik met die gezonde dingen iets anders kiezen, je moet het ook kunnen volhouden. We zijn nog net niet van de konijnen besnuffeld .
oJA, Dat topic heet hier Rauw en net van de week het vervolg, Nog rauwer, die vrouw was voor de tweede keer bij Pauw en Witteman.

De link van die 2 docu is in dat topic te vinden. Schrik niet alleen
Dank je Mylene. Ik zal het morgen eens lezen. Ik wil zo graag blijvend afvallen. Ik weet dat niet alles gezond is hoor. Bepaalde dingen zijn zelfs giftig. Bv brocolli. Moet er ook niet aan denken. Goedgevulde smoothies waar je een groot gedeelte van de dag vol van zit lijkt me wel wat. En daarbij zijn die dingen die ik nodig heb hier niet te krijgen. Ook hartstikke duur allemaal, die noten en zaden.
Ans, blijf nou maar gewoon normaal eten maar dan van alles de helft. Ik geloof helemaal niet in die rare diëten. Je brengt alleen maar je lichaam van slag ermee.
Ja kijk maar naar die docus, erg interessant. Ik kijk morgen nog even, dacht dat ik van Roos nog wat recepten had gehad.

Met Jo eens.
Eens met Jo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven