Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.

24-10-2012 01:27 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier heb je een topic over de docu rawfood;

Rauwer, het vervolg van Rauw.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
tjonge ik zie dat topic nu pas. Waarom geloof ik nou altijd alles! Heb voor een kapitaal aan die zooi gekocht, dure blender. Nou ja die is nooit weg natuurlijk.

Hoop dat ze me kunnen helpen bij pijnpoli. Dan kan ik weer 40 km in de week lopen. Dat scheelt ook een paar confectiematen.
Amber Albarda
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gezonde shakes is goed, maar kijk dan bij het topic van amber albarda. Stuk smakelijker als ik Roos moet geloven. Die blender heb je gelukkig altijd wel iets aan.
Een blender kan nooit weg idd
Morgen ga ik alles lezen MV. Bedankt!

Ik ga nu naar bed. Weltrusten iedereen!
Trusten Ans

Ik ga ook

Slaap lekker dames

Doei doei
Trusten Ansje
Truste Ans, ik kom nog wel met wat meer later. Slaap lekker. Maak je niet gek he.

Truste Vleer.
Trusten Vleer
Djw Jo

Jij ook straks
Djw Myv

Jij ook straks
Jo doe jij nog een afzakkertje? Is Moos er nog?
Ik heb 2 keer een culi blog gemaakt voor Viva. Eentje voor Koninginnedag en eentje voor Pasen, vooral die gerechten vond ik zeer lekker.

Dit is mijn banana daikiri (nee zal het recept niet neerzetten);

Ik doe nog een afzakkertje hoor.

Geen idee waar Moos is gebleven. Zit vast te kaarten.
Zal ff op de site kijken...
Zal binnenkort een topic openen voor muzieknummers voor iemand waar jullie wel verstand van hebben, ik heb echt geen idee. Wil wat voor iemand opnemen. Nou zal dat misschien van het weekend even openen.
Moos is spoorloos.

Wat voor soort muziek zoek je?
quote:Jonari schreef op 16 november 2012 @ 01:35:

Moos is spoorloos.

Wat voor soort muziek zoek je?Ja dat is het punt, ik weet maar een paar artiesten die ze leuk vind, en dan weet ik ook nog niet de nummers. Vanaf de jaren 50 tot 80 vermoed ik.
Ah ok. Leuk! Ik help graag zoeken.
Volgens mij heb ik mijn dochter verslaafd gemaakt........
quote:Jonari schreef op 16 november 2012 @ 01:37:

Ah ok. Leuk! Ik help graag zoeken.Geweldig, dan zal ik van het weekend even nadenken welke artiesten ze opnoemde, ben de helft al vergeten. Jullie zijn wel goed met muziek dus dan komt het wel goed.
quote:Jonari schreef op 16 november 2012 @ 01:38:

Volgens mij heb ik mijn dochter verslaafd gemaakt........Wordfeud? Wil het ook wel een keer spelen maar nu niet meer . Kan je je gewoon aanmelden?
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 november 2012 @ 01:40:

[...]

Wordfeud? Wil het ook wel een keer spelen maar nu niet meer . Kan je je gewoon aanmelden?Ja haha, ze zit nog steeds op de iPad te koekeloeren.
Leuk, ga ik ook snel een keer kijken.

Ik ga slapen meis, ben erg moe.

Slaap lekker voor zo en ik spreek je morgen.

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven