Hoe vind ik mijn oude topics?

16-11-2012 06:39 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand dat? Vroeger kon ik ze zien in mijn profiel namelijk...
Bij je naam staat een vergrootglas, als je daar op klikt kun je je eigen topics vinden.

( tenzij je op je mobiel zit, dan weet ik het ook niet)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Klik op het loepje, het rondje met het stokje onder je eigen naam en zet de pagina die verschijnt in je favorieten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Thanks!
Jezelf loepen.
Als je loept zie je bovenaan in rode letters ook nog staan: "alle berichten van Chili1971", dan kan je al je berichten onder elkaar zien.
Tot hoever kan je terug kijken dan? Ik heb een jaar of 8 geleden met een speciaal topic mee geschreven maar kan het niet meer onder het loepje vinden...
quote:lovebug schreef op 16 november 2012 @ 07:55:

Tot hoever kan je terug kijken dan? Ik heb een jaar of 8 geleden met een speciaal topic mee geschreven maar kan het niet meer onder het loepje vinden...Had je geen andere nick toen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je kan als je loept ergens instellen hoe ver je terug wilt zoeken. Maar volgens mij zie je alleen berichten van sinds de vernieuwing van het forum.
(Even een berichtje om me zelf te kunnen loepen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven