Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
vrijdag 16 november 2012 om 22:57
quote:missy_Acy schreef op 16 november 2012 @ 22:55:
Als je een Harley hebt dan snap ik m.
Nee,natuurlijk niet.
Mijn goede vriend TAM (God) omschreef mijn motor eens als een vulkaan en de berijder als King Kong.
Dat kan nooit over een Harley gaan.
Als je een Harley hebt dan snap ik m.
Nee,natuurlijk niet.
Mijn goede vriend TAM (God) omschreef mijn motor eens als een vulkaan en de berijder als King Kong.
Dat kan nooit over een Harley gaan.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
vrijdag 16 november 2012 om 23:00
quote:merano schreef op 16 november 2012 @ 22:55:
[...]
Sjeesus, heeft Heracles nou alweer gewonnen ?
* Grinnikt *
Ik neem aan dat jij wel het onderscheid kan maken tussen een Romeinse held en een Grand Dame, eind 19 eeuw.
[...]
Sjeesus, heeft Heracles nou alweer gewonnen ?
* Grinnikt *
Ik neem aan dat jij wel het onderscheid kan maken tussen een Romeinse held en een Grand Dame, eind 19 eeuw.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
vrijdag 16 november 2012 om 23:02
vrijdag 16 november 2012 om 23:03
vrijdag 16 november 2012 om 23:04
vrijdag 16 november 2012 om 23:07
quote:DeeDee86 schreef op 16 november 2012 @ 23:03:
[...]
ja weet ik t... je oude dame. Je blijft er vaag over. Kom op, doe niet zo flauw. Wij hebben vanmiddag allemaal ons echte gezicht geflasht.
Flashen?
Feauteau's?
(kijkt naar Amand(o))
Nee, doe ik niet aan.
Je mag wel een keer mee met mij, hoor..... naar de oude dame.
Wel gepast gekleed, anders gaat het niet werken.
[...]
ja weet ik t... je oude dame. Je blijft er vaag over. Kom op, doe niet zo flauw. Wij hebben vanmiddag allemaal ons echte gezicht geflasht.
Flashen?
Feauteau's?
(kijkt naar Amand(o))
Nee, doe ik niet aan.
Wel gepast gekleed, anders gaat het niet werken.
vrijdag 16 november 2012 om 23:08
quote:palanja schreef op 16 november 2012 @ 23:07:
[...]
Flashen?
Feauteau's?
(kijkt naar Amand(o))
Nee, doe ik niet aan.
Wel gepast gekleed, anders gaat het niet werken.Ja nou weet ik nog niet wat t is!
[...]
Flashen?
Feauteau's?
(kijkt naar Amand(o))
Nee, doe ik niet aan.
Wel gepast gekleed, anders gaat het niet werken.Ja nou weet ik nog niet wat t is!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 16 november 2012 om 23:09
quote:Amand schreef op 16 november 2012 @ 23:05:
Voetbal is voor in-de-kast-homo's die excuses zoeken om te huggen, samen te douchen en te rotzooien in het bubbelbad in de VIP-kleedkamer van het voetbalstadion
Duidelijk dat jij je niet ontspannen kan manouvreren in een groep mannen.
Voetbal is voor in-de-kast-homo's die excuses zoeken om te huggen, samen te douchen en te rotzooien in het bubbelbad in de VIP-kleedkamer van het voetbalstadion
Duidelijk dat jij je niet ontspannen kan manouvreren in een groep mannen.
vrijdag 16 november 2012 om 23:09
vrijdag 16 november 2012 om 23:10
quote:missy_Acy schreef op 16 november 2012 @ 23:05:
Ok. Je old lady dus.
Maar kunnen we dan eindelijk plaatjes van mooie dames plakken? Ti's een mannen-topic toch?
Ik hou niet van bier en de Playboy heeft me ook nooit opgewonden.
Ben ik nu een Metrosexueel?
Ok. Je old lady dus.
Maar kunnen we dan eindelijk plaatjes van mooie dames plakken? Ti's een mannen-topic toch?
Ik hou niet van bier en de Playboy heeft me ook nooit opgewonden.
Ben ik nu een Metrosexueel?
vrijdag 16 november 2012 om 23:12
vrijdag 16 november 2012 om 23:13
vrijdag 16 november 2012 om 23:14
vrijdag 16 november 2012 om 23:15
quote:merano schreef op 16 november 2012 @ 23:13:
Tjongejonge zeg. Nou hebben we een zieke, een homo en een metrosexueel. Gaat goed dit mannentopic.
Nou ja het onderwerp is voetbal. Da's in ieder geval wat .en een dozijn vrouwen. dat krijg je als je het een 'kletstopic' noemt
Tjongejonge zeg. Nou hebben we een zieke, een homo en een metrosexueel. Gaat goed dit mannentopic.
Nou ja het onderwerp is voetbal. Da's in ieder geval wat .en een dozijn vrouwen. dat krijg je als je het een 'kletstopic' noemt
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."