Viva-mannen kletstopic

15-11-2012 15:04 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
Weet je, ik wilde dat m'n vent thuis half zoveel begrip had als jij...
't is achteraf makkelijk lullen voor mij hè.
Da;s waar... Ach, ik heb gewoon ff een kutdag.
Let me guess: jij leeft elke dag met het idee dat dat bloedpropje er ook voor had kunnen kiezen om door te schieten naar je hersenen. En dat er nog andere bloedpropjes op de loer liggen met precies dát plan.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 16 november 2012 @ 22:02:

Da;s waar... Ach, ik heb gewoon ff een kutdag.Niet zo gek hè? Er komt nogal niet wat op je af.
Ach mees.

Ik heb een mooie ketting voor je uitgekozen. Ligt on t kluphuis. Om je op te vrolijken.
quote:Amand schreef op 16 november 2012 @ 22:03:

Let me guess: jij leeft elke dag met het idee dat dat bloedpropje er ook voor had kunnen kiezen om door te schieten naar je hersenen. En dat er nog andere bloedpropjes op de loer liggen met precies dát plan.

Nee hoor.

Hij neemt onverwacht bezoek mee naar huis terwijl ik futloos op de bank hang. Hij vraagt of ik nog lang zo sacherijnig blijf.
quote:missy_Acy schreef op 16 november 2012 @ 22:03:

Ach mees.

Ik heb een mooie ketting voor je uitgekozen. Ligt on t kluphuis. Om je op te vrolijken.Die heb ik gezien lieffie... Mooi!
Sjeses Pimpel, da's wel heul erg überlomp zeg.
Ai, dat is wel erg lomp.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 16 november 2012 @ 22:02:

Da;s waar... Ach, ik heb gewoon ff een kutdag.Een hele grote knuffel namens mij, van deze 2 scheetjes:

En je mag best eens een kutdag hebben!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Mh... snapt hij wel wat dat betekent, een longembolie? Het lijkt erop van niet, namelijk. Probeer je de situatie soms te downplayen naar hem (?) toe?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 16 november 2012 @ 22:05:

[...]

Nee hoor.

Hij neemt onverwacht bezoek mee naar huis terwijl ik futloos op de bank hang. Hij vraagt of ik nog lang zo sacherijnig blijf.

Pimp wat ben je toch een lekker wijf.

Vraag me niet waarom ik dat zeg. Het is zo
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Amand schreef op 16 november 2012 @ 22:08:

Mh... snapt hij wel wat dat betekent, een longembolie? Het lijkt erop van niet, namelijk. Probeer je de situatie soms te downplayen naar hem (?) toe?Op de dag van m'n opname deed ik dat wel ja. Maar nu niet meer hoor.
quote:Very__Cherry schreef op 16 november 2012 @ 22:08:

[...]

Pimp wat ben je toch een lekker wijf.

Vraag me niet waarom ik dat zeg. Het is zo

Hey scheet. Long time no see.

Wat denk je, vind Stefan 't goed dat ik z'n topic overneem?

Of toch niet?
Hahaha, morgen weer, beloofd! Nu mag ik van mezelf gewoon ff zielig zijn!
Er is niks mis met janken.
Tjeezus, het wordt zo wel een wijventopic, Amand
quote:_nora_ schreef op 16 november 2012 @ 20:11:

Blij toe dat Brigitte Kaandorp hier al is opgedoken.

Wat heb ik het toch zwaar. Wandel al jaren op dit forum rond en presteer het steeds opnieuw om alle echt leuke dingen (foto's, rellen) te missen.

Een echte vrouw ben ik ook al niet, met mijn neiging geld te willen verdienen.

+J

Ik had een Leven, elke keer als er op het fototopic druk werd geschreven. Ook deze keer loop ik alles weer mis. Psych in de zaal, toevallig?
quote:Amand schreef op 16 november 2012 @ 22:36:

Tjeezus, het wordt zo wel een wijventopic, AmandTja. Moet Stefan maar niet ziek worden. Had ie in kunnen grijpen.
Het is dus vrijdagavond, en dit topic is gewoon uitgestorven. Heb heimwee naar vroegere tijden. Zucht.
quote:Amand schreef op 16 november 2012 @ 22:36:

Tjeezus, het wordt zo wel een wijventopic, Amand

Maar je bent toch wel lief hoor

Bikkeltje kwam een poosje geleden trouwens weer even kijken. Zal wel te zijn om in te grijpen of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven