Viva-mannen kletstopic

15-11-2012 15:04 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
Ok, vraag:

Angelina Jolie in tomb raider of in salt?
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 11:33:

Maar Stefan, waarom je tttot obsessie? Op overig zijn meerdere kletstopics.Welke obsessie? Ik praat nu tegen jou, en ik weet dat jij daar post. Als je in een ander kletstopic zou posten, dan had ik dat als voorbeeld genomen.
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 11:38:

Ok, vraag:

Angelina Jolie in tomb raider of in salt?Tomb Raider! Avonden doorgebracht met dit spel. Ik leek wel een kerel. Biertje erbij en maar springen, duiken en schieten.
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 11:38:

Ok, vraag:

Angelina Jolie in tomb raider of in salt?Tomb Raider! Als ze in die touwen hangt, damn ik wil ook zo'n huis met touwen
Ik post in meerdere ja. Ook deze. Je noemt het zelfs in je OP. Hoezo?
Zo een huis met touwen.
Stef, even een serieuze vraag nav je openingstekst.

Hoezo wil je geen succesvol topic? Waarom klets je niet gezellig mee, je kunt toch gewoon met de mannen hier over de onderwerpen praten die je interesseert ook al hangen hier ook vrouwen rond?

Je vraagt wat mannen hopen op een vrouwenforum te vinden: TADAA.... vrouwen!

Krijg je die, is het weer niet goed. En de andere mannen die hier posten zijn hier volgens mij ook vooral omdat er hier ook vrouwen zitten. Is veul gezelliger. En socialer.
quote:missy_Acy schreef op 17 november 2012 @ 11:44:

[img]http://mikescollection.files.wordpress. ... -movie.jpg[/img]Ze heeft wel een beetje mijn postuur..
Nice. Hengelen mag niet hè?

Damned!
Een mannenkletstopic zonder vrouwen is toch helemaal niet leuk?

Ik ga ook voor Tomb raider.
Drie keer Tomb Raider

Hoi TAM, fijn dat jij het waardeert!
quote:stefanbikkel schreef op 15 november 2012 @ 15:04:

Edit (17 november 212): ik wil alle vrouwen met klem verzoeken om dit topic van nu af aan te mijden.

Dank voor jullie begrip en medewerking.

Je maakt jezelf steeds belachelijker .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En nu ga ik even bier en chips inslaan voor vanavond. Heb een mannenhuishouding, dus dat mag niet ontbreken op de zaterdagavond.

En voor mijzelf uiteraard een heerlijke fles Dove en een zak met Kikkers en Muizen.
Ik ga ook voor Tomb Raider. Ansjeliena was een tof wijf toen. In salt was ze blond toch? nah... Ik houd niet van blondjes
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Beste moderators,

Kunnen jullie de discussie vanaf vandaag 11.00 uur in het mannen-topic beoordelen?

Eigenlijk staan twee visies tegenover elkaar. Ten eerste de officiele versie, dat ieder topic open staat voor iedereen.

Ten tweede de visie dat het van pestgedrag getuigt om je (bijvoorbeeld) met 100 niet zwangere vrouwen uitgerekend in het topic voor zwangere vrouwen te melden, met de bedoeling om het topic over te nemen (of met allemaal vrouwen in de enige topic die bedoeld is voor "mannen onder elkaar").

Voor mij is het evident dat er sprake is van pestgedrag. Vinden jullie dat ook? En zo nee, betekent dat dan dat alle kletstopics en afgebakende topics helemaal vrij zijn (en dat het nooit als "pesten" gekwalificeerd kan worden als je je in wat voor topic dan ook begeeft)? Maw: kunnen we er dan ook op vertrouwen dat er geen dubbele standaarden worden gehanteerd?
O die is tof, Zief!!! Dat wil ik ook.
Stom is dat toch he, als mij gevraagd wordt iets te mijden dan MOET ik er gewoon naar toe.
quote:missverrektekoekwous schreef op 17 november 2012 @ 11:49:

Drie keer Tomb Raider

Hoi TAM, fijn dat jij het waardeert!Tuurlijk, vrouwen geven toch nèt die extra sjeu (is dat een nl woord?) aan het topic.

Salt.
quote:ThunderassMan schreef op 17 november 2012 @ 11:48:

Een mannenkletstopic zonder vrouwen is toch helemaal niet leuk?

.

Sommigen vinden van wel.

Je hoeft hier niet te komen en je mag ook een mannenkletstopic met vrouwen openen.
Goeiemorgen heren,en dames hebben we allemaal een goede nacht gehad?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:missverrektekoekwous schreef op 17 november 2012 @ 11:53:

Stom is dat toch he, als mij gevraagd wordt iets te mijden dan MOET ik er gewoon naar toe.Hahhaha, idem. Net als aan het begin van dit topic dat forummers zeggen die en die foto niet te openen, wat doe je? Juist.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:stefanbikkel schreef op 17 november 2012 @ 11:52:

Beste moderators,

Kunnen jullie de discussie vanaf vandaag 11.00 uur in het mannen-topic beoordelen?

Eigenlijk staan twee visies tegenover elkaar. Ten eerste de officiele versie, dat ieder topic open staat voor iedereen.

Ten tweede de visie dat het van pestgedrag getuigt om je (bijvoorbeeld) met 100 niet zwangere vrouwen uitgerekend in het topic voor zwangere vrouwen te melden, met de bedoeling om het topic over te nemen (of met allemaal vrouwen in de enige topic die bedoeld is voor "mannen onder elkaar").

Voor mij is het evident dat er sprake is van pestgedrag. Vinden jullie dat ook? En zo nee, betekent dat dan dat alle kletstopics en afgebakende topics helemaal vrij zijn (en dat het nooit als "pesten" gekwalificeerd kan worden als je je in wat voor topic dan ook begeeft)? Maw: kunnen we er dan ook op vertrouwen dat er geen dubbele standaarden worden gehanteerd?

AanstellerT.

Ik post daar waar het mij leuk lijkt. Op 'zwangeren' ofzo zou ik weinig toegevoegde waarde hebben.

Uitsluitend en alleen mannen onder elkaar vind ik toch een beetje gay overkomen.... Ben jij een beetje gay, Stefan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven