Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 13:01
zaterdag 17 november 2012 om 13:02
quote:piratorarT schreef op 17 november 2012 @ 12:57:
[...]
forum@viva.nl
Via mod topic kunnen ze kennelijk geen plakfunctie inschakelen.Ah, thanks!
[...]
forum@viva.nl
Via mod topic kunnen ze kennelijk geen plakfunctie inschakelen.Ah, thanks!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 13:02
quote:Summerdance schreef op 17 november 2012 @ 12:58:
[img]http://4.bp.blogspot.com/-n-VcGyxk10M/T ... n-kiss.jpg[/img]
Grappig dat juist deze foto is gebruikt bij een fotoshoot van mij een paar jaar geleden, op verzoek van de fotograaf Geef nou toe, zelfs als vrouw: dit is toch een lekker wijf!
[img]http://4.bp.blogspot.com/-n-VcGyxk10M/T ... n-kiss.jpg[/img]
Grappig dat juist deze foto is gebruikt bij een fotoshoot van mij een paar jaar geleden, op verzoek van de fotograaf Geef nou toe, zelfs als vrouw: dit is toch een lekker wijf!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 november 2012 om 13:03
zaterdag 17 november 2012 om 13:03
zaterdag 17 november 2012 om 13:05
zaterdag 17 november 2012 om 13:06
Stefan,
Ik weet niet hoe dit voor jou werkt, maar laat ik je uitleggen hoe de meeste mannen, zelfs de Gayman(do's) onder ons er over denken.
Wanneer je een kroeg binnenloopt waar vrouwen geweerd worden en ook nog eens géén drank geschonken wordt en er geent tv's hangen zodat we naar voetbal kunnen kijken.......... tsja...... geen voetbal en geen drank zou nog tot daar aantoe zijn, maar niks te neuken?
Ik weet niet hoe dit voor jou werkt, maar laat ik je uitleggen hoe de meeste mannen, zelfs de Gayman(do's) onder ons er over denken.
Wanneer je een kroeg binnenloopt waar vrouwen geweerd worden en ook nog eens géén drank geschonken wordt en er geent tv's hangen zodat we naar voetbal kunnen kijken.......... tsja...... geen voetbal en geen drank zou nog tot daar aantoe zijn, maar niks te neuken?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 13:04:
Ik vind StefanBikkel in ieder geval by far de minst leuke man in dit topic momenteel.
IK ben zo'n moeite met hem als man te zien
In mijn beleving is het echt een knulletje.
Zijn uitspraken vind ik in ieder geval bijzonder onvolwassen
Ik vind StefanBikkel in ieder geval by far de minst leuke man in dit topic momenteel.
IK ben zo'n moeite met hem als man te zien
In mijn beleving is het echt een knulletje.
Zijn uitspraken vind ik in ieder geval bijzonder onvolwassen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:LadyZiva schreef op 17 november 2012 @ 13:00:
[...]
Jij snapt het echt niet. Ik zou je adviseren eerst een doelgroepenonderzoek te doen en na te gaan of er wel behoefte is aan zo'n topic. Ik zou het oprecht heel vervelend vinden als je daar in je uppie, tegen en met jezelf zit te kletsen!
Er zijn zoveel topics die niet heel erg groot zijn. Daar wordt nooit een probleem van gemaakt. En het is sowieso niet iets waar jij je zorgen over hoeft te maken.
Als je zo meeleeft met me, had je je beter kunnen inspannen om dit topic niet tot een flauw topic te laten verworden.
[...]
Jij snapt het echt niet. Ik zou je adviseren eerst een doelgroepenonderzoek te doen en na te gaan of er wel behoefte is aan zo'n topic. Ik zou het oprecht heel vervelend vinden als je daar in je uppie, tegen en met jezelf zit te kletsen!
Er zijn zoveel topics die niet heel erg groot zijn. Daar wordt nooit een probleem van gemaakt. En het is sowieso niet iets waar jij je zorgen over hoeft te maken.
Als je zo meeleeft met me, had je je beter kunnen inspannen om dit topic niet tot een flauw topic te laten verworden.