Entertainment alle pijlers

Carrie of Natasha?

17-11-2012 17:06 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor de tiende keer alle afleveringen van SATC weer aan het bekijken. **Dit bevat spoilers voor degenen die deze serie nog nooit hebben gezien, al denk ik dat de meesten die hierop reageren de serie ook al uit hun hoofd kennen***

Ik ben nu in seizoen 4, maar wil het nu met jullie hebben over seizoen 3. Big is getrouwd met Natasha, maar krijgt op een gegeven moment een affaire met Carrie (die dan nog met Aidan is!).

Dit vind ik op zich niet zo ongeloofwaardig. Mannen hechten qua vrouwen nu eenmaal meer aan diversiteit/afwisseling/variatie dan aan het absolute niveau van de vrouw met wie ze seks hebben. Vrouwen vragen zichzelf vaak af: "Wat heeft die vrouw meer dan ik? Ze heeft notabene een dikkere kont!", terwijl die nieuwe vrouw helemaal niet beter is in de ogen van haar man, maar simpelweg afwisseling.

Wat ik echter WEL ongeloofwaardig vind is dat Big niet veel later bereid is om Natasha in te ruilen voor Carrie. Carrie, de slechts geklede, meest labiele, meest verwende vrouw op aarde, inruilen voor een vrouw die tien jaar jonger, ongelofelijk veel knapper en ook nog eens simpelweg sympathieker is! En dat allemaal omdat Big het niet kan uitstaan dat Natasha te veel beige meubels uitzoekt?

Zijn de scenarioschrijvers hier de bocht uitgevlogen of mis ik iets in de karakters van Big, Carrie en Natasha of in de manier waarop relaties en aantrekkingskracht werken waardoor dit wel een geloofwaardige verhaallijn zou kunnen zijn?

Wie is in jouw ogen een leukere partner?

Totaal aantal stemmen: 18

Carrie (67%)
Natasha (33%)
Huh, ik dacht dat jij een man was.

Maar on topic: really?
Ja, ik ben een man. Ik heb nu een andere avatar.
Ik denk heel simpel omdat de klik er toch niet is tussen Big en Natasha en dat ie daar pas achter kwam toen ie de affaire met Carrie begon.
quote:olifant78 schreef op 17 november 2012 @ 17:10:

Ik denk heel simpel omdat de klik er toch niet is tussen Big en Natasha en dat ie daar pas achter kwam toen ie de affaire met Carrie begon.

Ja, maar met begrippen als "klik" herdefinieren we het probleem in feite, een soort cirkelredenatie. Waarom valt Big op Carrie? Omdat er een klik met haar is.

Mijn vraag is: zou een man als Big in het echt ooit kunnen vallen op (een klink kunnen hebben met) een vrouw als Carrie? En dan helemaal als hij alternatieven als Natasha heeft?
Het is geklede niet gekleedde.
quote:geheimtaal schreef op 17 november 2012 @ 17:13:

Het is geklede niet gekleedde.En klik geen klink.
Mijn: ik dacht dat je een man was, ging echt niet over je avatar (ik zie nog steeds Clark) maar over:

'ik heb voor de 10e keer SaTC gekeken'

Echt?

Waarom?

Alle mannelijkheid uit je verdreven?
quote:ronniemitchel schreef op 17 november 2012 @ 17:15:

[...]

En klik geen klink.En slechtst in plaats van slechts.
quote:geheimtaal schreef op 17 november 2012 @ 17:20:

[...]

En slechtst in plaats van slechts.
quote:Galadriel schreef op 17 november 2012 @ 17:18:

Mijn: ik dacht dat je een man was, ging echt niet over je avatar (ik zie nog steeds Clark) maar over:

'ik heb voor de 10e keer SaTC gekeken'

Echt?

Waarom?

Alle mannelijkheid uit je verdreven?

Dit vind ik echt onzin. Mijn man kijkt ook mee naar bepaalde series die als typische vrouwenseries bekend staan.

En ik kijk met hem mee naar typische mannenprogramma's.
Serieus? Jij hebt als man satc 10 keer gekeken?

Volgens mij wordt het tijd voor een wat mannelijkere hobby
Waar zijn de plaatjesplakkers als je ze nodig hebt? Iemand een plaatje van Natasha en eentje van Carrie?
quote:geheimtaal schreef op 17 november 2012 @ 17:22:

[...]

Dit vind ik echt onzin. Mijn man kijkt ook mee naar bepaalde series die als typische vrouwenseries bekend staan.

En ik kijk met hem mee naar typische mannenprogramma's.Met 10 keer SaTC zou ik mijn wenkbrauwen gaan ophalen.
Natasha is lovely hubble.

Carrie is The Katie Girl (C-c-c-c-c-Curly!)

Die zijn niet te weerstaan.

Niet goed opgelet?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Stefan, weet je nou nog niet dat smaak subjectief is?

Ik vind ze beiden niet leuk als partner.
Hier wordt t allemaal duidelijk;

http://www.youtube.com/watch?v=FyuCwCN78lA
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ze willen allebei niet erg plakken helaas.
Zeg Martin Tefalsnikkel Stefan: Big valt op Carrie omdat ze de hoofdpersoon uit de serie is. Lijkt me logisch, toch?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Eleonora schreef op 17 november 2012 @ 17:26:

Ik vind ze beiden niet leuk als partner.Nee schat maar jij bent een vrouwhouuuuuuuuu
Als je niet ziet waarom carrie en big bij elkaar horen, moet je geen Satc kijken.. ;)
quote:Hasse88 schreef op 17 november 2012 @ 17:27:

Zeg Martin Tefalsnikkel Stefan: Big valt op Carrie omdat ze de hoofdpersoon uit de serie is. Lijkt me logisch, toch?Hahaha ik lees iets wat ik steeds denk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven