VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik ben vast geen goede moeder, maar ik vind dat Kiloknaller er altijd hetzelfde uitziet .

Meisjes zijn draken Morrie, dat weet je toch, was je vroeger geen secreet dan ?
Ik vind meisjeskleding veel leuker. Ik ging vandaag kijken voor schoenen voor kindjes en ik zie voor meiden superleuke dingen en voor jongens amper wat. Maar moet denk ik wel eerlijk zeggen dat ik een roze tutmoeder ben. Je moet voor jongens meer moeite doen en je komt vaak bij duurdere merken uit ivm achtelijke prints en opdrukken.
Ik ben in shock! Morrie alweer 25 weken en Lien alweer 33! Tijd vliegt zeg..
Ja, ik zat me ineens af te vragen hoe het zat, maar toen had ik verzonnen dat jij toch echt nog niet zover kon zijn [schaam.....}.
Wat denk jij Lien, een ubersecreet!
En tssssk.. .hebben jullie dan nog niet eens je kind erkend? Bij onze tweede hadden we dat allang gedaan hoor, al ver voor 20 weken .
Het gaat nogal snel, vind ik zelf ook. Aan de ene kant fijn, ben benieuwd hoe het zal zijn met nog een kindje erbij. Aan de andere kant niet fijn want laatste zwangerschap en hierna ben ik dus noooooooit meer zwanger.
En wat ik ook zat te denken. Ze kunnen beter nu komen controleren of ik kraamdingen voor elkaar heb. Bij nummer 1 was dat dik in orde, bij nummer twee wat minder en nu......
quote:lien schreef op 02 mei 2008 @ 21:54:

En tssssk.. .hebben jullie dan nog niet eens je kind erkend? Bij onze tweede hadden we dat allang gedaan hoor, al ver voor 20 weken .Sekreet!
Meisjeskleding is idd. vaak leuker. Hoewel ik er bijvoorbeeld vandaag bij H&M geen donder aan vond. Je kan na 3 jaar Hello Kitty ellende toch wel weer eens wat anders op een shirtje zetten, zou je denken..

Morrie, proefkaartje frobelen waar jouw nr. 1 jongensnaam leuk op uitkomt?
O ja, ik zal eens kijken of ik een kraampakket van de verzekering krijg.
quote:Morrie schreef op 02 mei 2008 @ 21:54:

Het gaat nogal snel, vind ik zelf ook. Aan de ene kant fijn, ben benieuwd hoe het zal zijn met nog een kindje erbij. Aan de andere kant niet fijn want laatste zwangerschap en hierna ben ik dus noooooooit meer zwanger.Dat heb ik ooit ook gedacht en kijk... 3 jaar en een paar maanden later...
Mille, ik heb geen nr 1 jongensnaam, dat is het hele probleem..... Die ene die ik had stond toch niet leuk toen ik hem zwart op wit zag staan op die kaart.
quote:lien schreef op 02 mei 2008 @ 21:56:

[...]

Dat heb ik ooit ook gedacht en kijk... 3 jaar en een paar maanden later...Maar ja, jouw man is wat jonger dan de mijne. De mijne wordt 42 dit jaar. Dat speelt wel mee.
En over dat kraampakket. Het was dat ik te lui ben geweest om destijds kraamzorg eruit te gooien... maar goed ook, toen ik ging kiezen had ik echt verzonnen dat er geen derde zou komen. Was alleen (zoals met wel meer dingen) te laks om verzekering om te zetten.

Hi Mille!

Ik ga nu echt naar bed toe, moet morgen weer vroeg aan de bak, vent gaat deuren halen in Zeist (voor de zolder, jaja, we zijn echt bezig) en ik moet dan kids maar weer eens entertainen.
Ik moet zeggen dat Mini nog steeds weinig kattig meisjesgedrag vertoont. Ze had vandaag voor het eerst een vriendinnetje van het kdv te spelen hier, en dat bleef heel gezellig gaan. Kind heeft hier zelfs gegeten.

Alleen dat verschil in grootte, het is echt geen gezicht. Maar volgens mij was dit kind een soort vrouwelijke KK: maat 110 kleding en maat 29 schoenen had ze aan!
Ja, die van mij is zooooo jong, dat hoort hij graag . Maar inderdaad, het scheelt wel iets (en ik ben zooo oud, dus nummer 4 komt er echt niet ).
quote:Mille schreef op 02 mei 2008 @ 21:58:

Ik moet zeggen dat Mini nog steeds weinig katrtig meisjesgedrag vertoont. Ze had vandaag voor het eerst een vriendinnetje van het kdv te spelen hier, en dat bleef heel gezellig gaan. Kind heeft hier zelfs gegeten.

Alleen dat verschil in grootte, het is echt geen gezicht. Maar volgens mij was dit kind een soort vrouwelijke KK: maat 110 kleding en maat 29 schoenen had ze aan!Zo zeg, voor een meisje is dat echt groot. Schorrie heeft dat nog niet eens.
Kiloknaller heeft 116 denk ik inmiddels wel, want anders past het niet over zijn koppie en schoenen toch inderdaad wel maat 28 volgens mij. Idioot he . Maar ik ben dan ook met een meneer van bijna 2 meter, jouw meneer is ietsje kleiner toch?
quote:Morrie schreef op 02 mei 2008 @ 21:56:

Mille, ik heb geen nr 1 jongensnaam, dat is het hele probleem..... Die ene die ik had stond toch niet leuk toen ik hem zwart op wit zag staan op die kaart.

Ik moest hier wel heel erg om lachen hoor. Kaartje hoeft ook niet speciaal leuk op kaartje te staan, het moet leuk klinken. Niemand die na zijn geboorte nog op het kaartje gaat kijken of de naam er wel bij past

En anders frobel je toch gewoon een leuk kaartje om de naam heen, die er wel bij past?

Hai Lien

Meave, ook nog gefeliciteerd met je broer!
O ja, alle verjaarden, nog gefeliciteerd (Ely en Meave en wie ik verder gemist heb). En NU ga ik echt nokken.
Schorrie heeft ook maat 28, maar met inlegzooltjes anders waren ze nog iets te groot.

Tja Mille, toen ik die naam op die kaart zag staan dacht ik: Neh, 't is hem toch niet. Ineens vond ik het maar een rare naam. Maar Harrie vond het toch al niets dus misschien maar goed ook.
Mijn meneer is 1.81 Lien. En Mini scheelde met dat vriendinnetje 2 maanden, 3 kledingmaten en 4 schoenmaten. Maar dan heb je volgens mij ook wel twee uitersten te pakken hoor.
Mijn Vrolijkerd is bijna 1.90 en ik ben 1.63 en mijn kinderen zijn wel erg lang. Geen KK, maar Loeder en Mormel zijn erg lang terwijl ze een hobbit als moeder hebben. Zegt dus eigenlijk niets.
quote:vrolijk schreef op 02 mei 2008 @ 21:49:

Meisje veel leukere kleren inderdaad, maar knullen wel makkelijk te handelen. Minder high maintenance. Nou ja, mijn dochter is erg high maintenance en als ik het zo lees die van Lien ook.Ik kan je vertellen dat drie jongens bij elkaar - en dan in het bijzonder de mijne - bijzonder high maintenance zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven