Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Oh jullie zijn lief, bedankt voor de felicitaties! Het gaat hier goed! Al heb ik vandaag even helemaal geen energie maar dat komt vast morgen weer goed. Vriend en de kraamhulp verzorgen ons goed, dus ik geniet heerlijk! Zo eten,voeden en maar weer slapen
@saartje gefeliciteerd met je zoon! Pakje is voor jou, heb je gemaild, als je je adres mailt komt het zsm jou kant op. Het zit nu nog even in dé wasmachine voor je
Saartje; gefeliciteerd!

Flower; eindelijk lekkere koffie binnenkort, thnx!!!!

En ik weet niet meer van wie ik het boek "echte mannen eten geen kaas" heb gehad, maar bedankt! Marels heeft het vandaag gebracht
@ MamaK: Kun je me mailen op isavanviva [at] gmail [dot] com? Ik heb twee rompertjes voor je.
Gefeliciteerd Saartje!

Ik moet jullie iets bekennen....deze week heb ik spullen naar de kringloop gebracht. Sja, als jullie 't niet willen hebben . Ging om wat dingetjes die onhandig te verzenden waren geweest of waar ik hier geen reactie op kreeg. Hopelijk heeft iemand in de kringloop er belang bij. 't Is daar altijd druk, dus denk het wel! Maar ik moet toegeven dat het fijner is om pakketjes te versturen aan mensen hier
Trouwens nog een tipje, bij de voedselbank zijn ze ook vaak blij met kleding! En in veel regios zit ook een speelgoedbank.

Isa je hebt mail.

Lely, heb je een mailadres?
quote:Rara70 schreef op 17 november 2012 @ 19:36:

.......

En ik weet niet meer van wie ik het boek "echte mannen eten geen kaas" heb gehad, maar bedankt! Marels heeft het vandaag gebracht Graag gedaan! Veel leesplezier!
Ik ga m'n huis opruimen vandaag, dus zal vanavond nog wel wat posten
Hier moeten ook nog wel wat dingen uit de kast komen denk ik zo, maar ja, de tijd om op te ruimen he
668, the neighbour of the Beast
Haha. Wéken geleden heb ik bedacht om deze zondag vrij te houden. Ik ga dan ook nú van de bank af om af te trappen met de badkamer.
quote:Marels schreef op 18 november 2012 @ 10:38:

Hier moeten ook nog wel wat dingen uit de kast komen denk ik zo, maar ja, de tijd om op te ruimen he herkenbaar.....
quote:Marels schreef op 17 november 2012 @ 13:40:

Ayla, de kraaltjes zijn er!! Dankjewel! oh, fijn! Kun je er wel wat mee??
ik heb van een vriendin een pak kruidvat luiers meegekregen om weg te geven, missen denk ik twee of drie uit, is maat 2, kan ik daar iemand blij mee maken? Ophalen is dan denk ik het handigst.....

ook een paar zwemluiers meegekregen van haar, wie??

wie vroeg hier om schoentjes? Heb volgens mij nog een paar geox (?) maat 24 staan, moet ik ff zoeken, zijn zo goed als nieuw.....

Nu eerst maar eens wat foto's maken van wat zaken die op MP moeten, onze tweelingwagen doen we nu toch écht maar weg

En dan maar eens zien of ik orde in de chaos die kledingkast heet kan scheppen...... pppffffttttt........

Oh, en Maylea, hema zegels liggen klaar, als het even lukt doe ik ze vanmiddag op de bus!

en dan nu eerst actie, dochterlief heeft het maar over een speelhondje wat ze van Sint wil, geen idee wat ze bedoelt, dus maar even neuzen op het net (en foto's maken voor MP, kunnen die ondertussen mooi uploaden....)
Mamak, mail is Viva punt barbabella op gmail punt com
Ik heb een mdf-plaat geschilderd als kalender in de aanbieding. De plaat is ongeveer 2 m2, onder elke maand een stukje met schoolbordverf geschilderd om verjaardagen in te zetten. Hij is erg mooi, maar een sta in de weg. Wie? Van mij mag je ermee don wat je wilt, ook overschilderen etc. Het is geen pakketpostmateriaal, dus op te halen in 036.
Tuya, te ver weg, maar leuk idee. Ik denk dat ik het jat

Iemand in regio 040 die blij wordt van een little tikes wipkrokodil? Dochter vindt er niks aan helaas.

Moet nog even kijken wat ik verder nog heb, misschien nog wat meisjeskleding maat 80 en 86, sandalen maatje 20 heb ik nog (oudroze).
Hopelijk kan ik MamaK blij maken met rompertjes. Ik heb nog veel meer rompertjes van maat 56 tot 80. Meeste zijn meisjesachtig, maar ik heb ook nog wel genderneutrale witte of met een grijs streepje oid. Mail me op isavanviva [at] gmail [dot] com.

Ik ben op zoek naar keukenspulletjes voor mijn dochter. Pannetjes en groente heeft ze wel, maar ik ben op zoek naar iets van brood en beleg, gekookt eitje enz. Heeft iemand toevallig daar iets van liggen?

Ook zou ik erg geholpen zijn met vrolijke prints maillots, wintermaillots of roze maillots in de maat 92/98.
@ayla

jij zat in de regio utrecht toch?

Welke maat zijn de zwemluiers, wil binnenkort met onze uk gaan babyzwemmen, en kan ik mooi uitproberen of het wat is.
Hier nog in de aanbieding

2 c1000 dagje uit vouchers

2 c1000 kortingskaarten van 5 euro voor bij verschillende winkels

Verder komt er binnenkort waarschijnlijk nog wat babykleding maatje 50 bij.
quote:Soley schreef op 18 november 2012 @ 13:54:

Tuya, te ver weg, maar leuk idee. Ik denk dat ik het jat

Iemand in regio 040 die blij wordt van een little tikes wipkrokodil? Dochter vindt er niks aan helaas.

Moet nog even kijken wat ik verder nog heb, misschien nog wat meisjeskleding maat 80 en 86, sandalen maatje 20 heb ik nog (oudroze).

Ik houd me aanbevolen voor de meisjeskleding!

Iemand interesse in 3 VT wonen tijdschriften van de afgelopen maansden? ik krijg m iedere maand van mn tante, als er iemand is die m iedere maand van me doorgestuurd wil krijgen?
Oh, kijk wat ik zag! Dit is leuk!

Als er iemand een lap stof over heeft in de kleur groen, dan hou ik me aanbevolen! Ik ben de kasten al door gegaan op zoek naar een iets groens, maar blijkbaar is het niet zo'n favo kleur bij ons thuis
Die is leuk Isa! Ik zag iets vergeljkbaars met groen vilt op de muur, maar dit is leuker!
Hoi,

Nogmaals een link naar mn album waar meisenjassen en een vitrinekast staan, die wat mij betreft weg mogen (moeten eigenlijk).

http://http://www.mijnalbum.nl/Album=XBSPRLXL

De vitrinekast gaat na vandaag weg, dus mocht je m willen hebben .... graag vandaag reageren.

sallie68 etje hotmail dot com

Regio R'dam / Westland
..zie deel 5
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven