Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Ik ruimde op, en kwam in de badkamer een zielig, nog ingepakt, opzetborsteltje tegen van onze oude elektrische oral-b tandenborstel.

Inmiddels nieuwe, ander merk, dus niets meer aan dit opzetborsteltje.

Kan ik iemand ermee verblijden?
quote:sallie68 schreef op 18 november 2012 @ 15:38:

Hoi,

Nogmaals een link naar mn album waar meisenjassen en een vitrinekast staan, die wat mij betreft weg mogen (moeten eigenlijk).

http://http://www.mijnalbum.nl/Album=XBSPRLXL

De vitrinekast gaat na vandaag weg, dus mocht je m willen hebben .... graag vandaag reageren.

sallie68 etje hotmail dot com

Regio R'dam / WestlandIk vind die paarse en legergroene jas wel heel erg leuk, is het te maken de capuchonbevestiging??
quote:Shenandoah schreef op 18 november 2012 @ 14:21:

@ayla

jij zat in de regio utrecht toch?

Welke maat zijn de zwemluiers, wil binnenkort met onze uk gaan babyzwemmen, en kan ik mooi uitproberen of het wat is.

doe maar friesland

ik moet ze ff uit de auto zoeken, maar ik verwacht klein maatje.... wil ze anders ook wel opsturen hoor!
Mag ik nog een "ik zoekje" er tegenaan gooien?

Ik zoek eigenlijk nog kleding in om en nabij maat 48.... Ben aardig door mijn kleding heen, maar ben aan het afvallen dus vind het stom om nu veel nieuw te kopen. Daarbij heb ik er ook niet zoveel centjes voor nu.

Vind het altijd rot om ergens om te vragen maar ik doe het toch maar

Voor de liefhebber:

marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
Oh, en Ayla, ik kan zeker wel wat met je kraaltjes, dankjewel!

Zoiets is altijd handig om ergens tussen te gebruiken.
quote:Marels schreef op 18 november 2012 @ 21:45:

Mag ik nog een "ik zoekje" er tegenaan gooien?

Ik zoek eigenlijk nog kleding in om en nabij maat 48.... Ben aardig door mijn kleding heen, maar ben aan het afvallen dus vind het stom om nu veel nieuw te kopen. Daarbij heb ik er ook niet zoveel centjes voor nu.

Vind het altijd rot om ergens om te vragen maar ik doe het toch maar

Voor de liefhebber:

marelsmarels@gmail.comIk moet nodig mijn kast uitmesten, denk dat ik dan wel wat voor je heb..... ik doe ook verwoede pogingen, maar maat 48 is voorlopig nog niet voor mij weggelegd, dus dat zie ik dan tegen die tijd wel..... zal mijn best doen van de week eens te zoeken!!
Ik kom ook weer eens kijken.

En heb ook nog wat leuke dingetjes opgezocht voor jullie.

-Lief roze tasje; dier met een hoofdje, vleugels en staart

-Mozaiek fotolijst

-Schilderijtje

-Roze spiegel met zilvere bloemen

-Portemonnee van Oilily

-Groen shirtje maat M

-Jurk Freeman Porter maat M (op zijn kop gefotografeerd)

-Dvd Killshot

Foto's zijn hier te vinden: linkje foto's

Kijk maar of jullie er wat bij zien zitten voor jezelf. Mocht het zo zijn dan kun je mailen op: vivamariaviva@hotmail.nl
quote:ayla2 schreef op 18 november 2012 @ 21:51:

[...]

Ik moet nodig mijn kast uitmesten, denk dat ik dan wel wat voor je heb..... ik doe ook verwoede pogingen, maar maat 48 is voorlopig nog niet voor mij weggelegd, dus dat zie ik dan tegen die tijd wel..... zal mijn best doen van de week eens te zoeken!!

Superrrrr!!

Ik kom van een ruime 50 en zit inmiddels in 48.

Heb een heel stel broeken van de zus van Rara gekregen gisteren, 46, dat is allemaal nog net te klein, maar niet meer zo kansloos als een jaar geleden

Ik zit dus nu in 48, een kleine 50.

Qua onderkleding 48/50, qua bovenkleding ergens tussen 46/48/50.
Ik vind die Oilily-portemonnee helemaal leuk.

Niet dat ik een portemonnee nodig heb, maar toch.

Als er zich nu écht niemand voor meldt, dan wil ik 'm wel adopteren

Maar ik laat eerst alle anderen voor, want ik heb hem niet nodig dus.
Wat heb jij nu voor maat Ayla? Dan kijk ik ook eens voor jou.
The Marels Monologues......
Ik vind dat wel altijd gezellig, zo met mezelf forummen.
Ik zal het je dan nog wel laten weten Marels!
Haha gezellig gesprek inderdaad met jezelf ;)
Maar vooruit, je mag meedoen Paarse-regen
quote:ayla2 schreef op 18 november 2012 @ 21:42:

[...]

Ik vind die paarse en legergroene jas wel heel erg leuk, is het te maken de capuchonbevestiging??Als jij een beetje handig bent met naald en draad, is t (denk ik ... een leek op dat gebied) een eitje. Ik heb er net even naar gekeken. Capuchon hoort dmv knoopjes en elastiekjes vast te zitten aan de jas. De elastiekjes zijn nu behoorlijk uitgelubberd. That's it.
@sallie68,

welke maat is de roze meisjesjas?
Dat tasje is erg schattig, maar dan moet ik het nog wel een paar jaar bewaren...... (lijkt me niet zo denderend als kraamkado )
quote:boekenlegger0 schreef op 18 november 2012 @ 22:32:

@sallie68,

welke maat is de roze meisjesjas?De blokkenjas? Maat 128.
quote:sallie68 schreef op 18 november 2012 @ 22:41:

[...]

De blokkenjas? Maat 128.Het leek me een leuke jas voor mijn nichtje, maar ze is pas 4 jaar. Ik heb even in een maattabel gekeken en als ik het goed begrijp is maat 128 voor 6 jarigen.
quote:boekenlegger0 schreef op 18 november 2012 @ 22:46:

[...]

Het leek me een leuke jas voor mijn nichtje, maar ze is pas 4 jaar. Ik heb even in een maattabel gekeken en als ik het goed begrijp is maat 128 voor 6 jarigen.Ja, minimaal. Mijn dochter is bijna 10 jr en zit nu in 134/140. Nu is zij niet zo groot, maar voor een 4-jarige is ie idd wel te groot.
@ Marels, ik heb misschien wel een jas voor je, maat 48 zwart. Ik zalkijken of ik er vanmiddag een foto van kan maken. Het wordt dan wel pakketpost.
quote:sallie68 schreef op 19 november 2012 @ 07:48:

[...]

Ja, minimaal. Mijn dochter is bijna 10 jr en zit nu in 134/140. Nu is zij niet zo groot, maar voor een 4-jarige is ie idd wel te groot.Boekenlegger, het ligt eraan hoe groot je nichtje is. Hier is dochter 5,5 jaar en maat 128 gaat vaak al niet meer. Zit nu echt in 134 (het is een lange). De combi maat 134/140 gaat ook al goed aan in de lengte maar is soms te breed (is smal).
quote:gewooneenzus schreef op 19 november 2012 @ 10:40:

[...]

Boekenlegger, het ligt eraan hoe groot je nichtje is. Hier is dochter 5,5 jaar en maat 128 gaat vaak al niet meer. Zit nu echt in 134 (het is een lange). De combi maat 134/140 gaat ook al goed aan in de lengte maar is soms te breed (is smal).Bedankt voor je reactie. Volgens mij is ze lang en smal voor haar leeftijd, maar dat weet ik niet zeker. Misschien zijn hier mensen die de jas gelijk kunnen gebruiken, dan gaat dat voor vind ik.
Terug kijken gaat zo lastig.

Ik dacht dat marels nu de bonnen wilde toch!

Als je mij dan eventjes wilt mailen, dan kunnen ze jou kant op komen!

doughcookie548 @gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven