Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 21:40
quote:datdus schreef op 17 november 2012 @ 21:34:
[...]
Bij vrouwen ook niet.
ik vind het overigens niks met dwingen te maken hebben.
jammer voor de emancipatie maar meestal doen vrouwen nog steeds iets meer thuis. daar zeiken we toch ook niet om?
een man vindt al dat die de nobelprijs van de vrede verdient als ie de prullenbak geleegd heeft...
[...]
Bij vrouwen ook niet.
jammer voor de emancipatie maar meestal doen vrouwen nog steeds iets meer thuis. daar zeiken we toch ook niet om?
een man vindt al dat die de nobelprijs van de vrede verdient als ie de prullenbak geleegd heeft...
zaterdag 17 november 2012 om 21:40
zaterdag 17 november 2012 om 21:41
quote:phoebe82 schreef op 17 november 2012 @ 21:40:
[...]
een man vindt al dat die de nobelprijs van de vrede verdient als ie de prullenbak geleegd heeft...of zelf de wasmachine aanzet
[...]
een man vindt al dat die de nobelprijs van de vrede verdient als ie de prullenbak geleegd heeft...of zelf de wasmachine aanzet
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 21:41
zaterdag 17 november 2012 om 21:42
[...]
Dan heb je het verkeerde exemplaar te pakken! Ik kan echt met mijn luie reet op de bank zitten, en kijken hoe manlief de hele kamer laminaat-teerd. Dan zucht ik eens, en dan doe ik poeh-poeh... En dan zeg ik "schat, als ik me nou eens ga douchen, dan haal ik zo wat frietjes"
En dan is het één en al lieve blikken!
[...]
Dan heb je het verkeerde exemplaar te pakken! Ik kan echt met mijn luie reet op de bank zitten, en kijken hoe manlief de hele kamer laminaat-teerd. Dan zucht ik eens, en dan doe ik poeh-poeh... En dan zeg ik "schat, als ik me nou eens ga douchen, dan haal ik zo wat frietjes"
zaterdag 17 november 2012 om 21:43
zaterdag 17 november 2012 om 21:44
[...]
een man vindt al dat die de nobelprijs van de vrede verdient als ie de prullenbak geleegd heeft...Ik zal wel weer raar zijn, maar naast mijn brute lovemaking-skills ben ik al decennia lang een betere huismanvrouw dan de vrouwen waarmee ik een relatie gehad heb. Daarnaast kan ik uitstekend voor (kleine) kinderen zorgen en combineer ik zorg met werk.
Je kent gewoon de verkeerde mannen, denk ik.
[...]
een man vindt al dat die de nobelprijs van de vrede verdient als ie de prullenbak geleegd heeft...Ik zal wel weer raar zijn, maar naast mijn brute lovemaking-skills ben ik al decennia lang een betere huismanvrouw dan de vrouwen waarmee ik een relatie gehad heb. Daarnaast kan ik uitstekend voor (kleine) kinderen zorgen en combineer ik zorg met werk.
Je kent gewoon de verkeerde mannen, denk ik.
zaterdag 17 november 2012 om 21:44
quote:secondhandsuus schreef op 17 november 2012 @ 21:42:
[...]
[...]
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 21:45
zaterdag 17 november 2012 om 21:45
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 november 2012 @ 21:42:
Ik ben een mannenmens. Need I say more.
Kan wel lachen om mannendingen. En ik kan me vreselijk storen aan vrouwendingen. Zoals dat eeuwige gezeur over dat mannen stom zijn.
Mag ik me hierbij aansluiten?
Zullen we een clubje oprichten? Of een topic openen?
Ik ben een mannenmens. Need I say more.
Kan wel lachen om mannendingen. En ik kan me vreselijk storen aan vrouwendingen. Zoals dat eeuwige gezeur over dat mannen stom zijn.
Mag ik me hierbij aansluiten?
Zullen we een clubje oprichten? Of een topic openen?
zaterdag 17 november 2012 om 21:46
zaterdag 17 november 2012 om 21:46
amand ik overdrijf behoorlijk hoor...
mijn exemplaar doet genoeg in huis hoor, op oneven woensdagen in maanden met een r zelfs heel af en toe uit zichzelf...
ik ben waarschijnlijk erg ongeloofwaardig
maar ik vind vrouwen eigenlijk ook wel hele vermoeiende wezens.
ik vind mannen eigenlijk best wel relaxde wezens al kan ik me af en toe niet vinden in mannen-logica.
hier thuis ben ik overigens de nuchtere en de no-nonsense persoon dus ik sluit me ook aan
mijn exemplaar doet genoeg in huis hoor, op oneven woensdagen in maanden met een r zelfs heel af en toe uit zichzelf...
ik ben waarschijnlijk erg ongeloofwaardig
maar ik vind vrouwen eigenlijk ook wel hele vermoeiende wezens.
ik vind mannen eigenlijk best wel relaxde wezens al kan ik me af en toe niet vinden in mannen-logica.
hier thuis ben ik overigens de nuchtere en de no-nonsense persoon dus ik sluit me ook aan