Viva-mannen kletstopic
donderdag 15 november 2012 om 15:04
In dit topic kunnen de mannen op dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2012 18:19
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
Reden: Zoals al eerder gezegd, iedereen mag hier meeschrijven, vrouwen ook.
% gewijzigd
zaterdag 17 november 2012 om 23:15
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 23:04:
[...]
Hi Molly! Wat moeten wij nou? ik dacht dat mannen als vliegen afkwamen op single vrouwen die geen relatie willen. Nouuuu ik merk er nog niets van! ok op een te oude collega dan, brrr
Ja, groot dilemma! (goh, heb ik toch nog mijn dilemma... eindelijk!)
Ik sta intussen op drie sites (wéér), maar a) zonder foto krijg ik geen reacties en b) met foto kreeg ik het te druk. 't Is ook altijd wat. Zucht...
Maar als ik jou was zou ik toch die oude collega's eens proberen. Maar dan om te kijken of ie een leuke jonge zoon heeft!
[...]
Hi Molly! Wat moeten wij nou? ik dacht dat mannen als vliegen afkwamen op single vrouwen die geen relatie willen. Nouuuu ik merk er nog niets van! ok op een te oude collega dan, brrr
Ja, groot dilemma! (goh, heb ik toch nog mijn dilemma... eindelijk!)
Ik sta intussen op drie sites (wéér), maar a) zonder foto krijg ik geen reacties en b) met foto kreeg ik het te druk. 't Is ook altijd wat. Zucht...
Maar als ik jou was zou ik toch die oude collega's eens proberen. Maar dan om te kijken of ie een leuke jonge zoon heeft!
zaterdag 17 november 2012 om 23:16
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 23:15:
Maar wat onderneem je dan precies DD, om aan je trekken te komen? Ik ben er nu toch, dus wellicht kan ik wat helderheid verschaffen noujaa. niet echt iets bijzonders eigenlijk. wat moet ik dan ondernemen dan?
Maar wat onderneem je dan precies DD, om aan je trekken te komen? Ik ben er nu toch, dus wellicht kan ik wat helderheid verschaffen noujaa. niet echt iets bijzonders eigenlijk. wat moet ik dan ondernemen dan?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 17 november 2012 om 23:16
zaterdag 17 november 2012 om 23:17
zaterdag 17 november 2012 om 23:18
quote:molly74 schreef op 17 november 2012 @ 23:17:
[...]
Nee, het is inderdaad niet moeilijk.... om iemand te vangen. Maar de JUISTE te vangen, da's de kunst. Ik zeg altijd: zoeken is niet zo moeilijk, maar dat vinden.... tja dat is het einddoel, ok. maar de weg daar naartoe. het maakt me niet zo veel uit. erg he?
[...]
Nee, het is inderdaad niet moeilijk.... om iemand te vangen. Maar de JUISTE te vangen, da's de kunst. Ik zeg altijd: zoeken is niet zo moeilijk, maar dat vinden.... tja dat is het einddoel, ok. maar de weg daar naartoe. het maakt me niet zo veel uit. erg he?
zaterdag 17 november 2012 om 23:23
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 23:16:
[...]
noujaa. niet echt iets bijzonders eigenlijk. wat moet ik dan ondernemen dan?
Ik ga een keer serieus reageren:
Trek wat leuks aan, zorg voor een goed humeur en zoek een gelegenheid waar genoeg mannen komen, zodat je iets te kiezen hebt.
Ga zitten, bestel een drankje. Drink het drankje op. Bestel nog een drankje en drink dat ook op.
Ondertussen heb je al je keuze gemaakt; die ene erudiete, kale man met genoeg levenservaring om met je om te kunnen gaan zoals je dat in je diepste verlangens wilt, gaat met je mee naar huis.
Je zorgt ervoor dat hij je opmerkt en wanneer je een glimlach terug gehad hebt, loop je naar hem toe en zegt 'ik wacht even totdat je je biertje opgedronken hebt en dan ga je met me mee, okee?'
That's it. Nog vragen?
Dit alles vertel ik geheel belangeloos, uiteraard.
[...]
noujaa. niet echt iets bijzonders eigenlijk. wat moet ik dan ondernemen dan?
Trek wat leuks aan, zorg voor een goed humeur en zoek een gelegenheid waar genoeg mannen komen, zodat je iets te kiezen hebt.
Ga zitten, bestel een drankje. Drink het drankje op. Bestel nog een drankje en drink dat ook op.
Ondertussen heb je al je keuze gemaakt; die ene erudiete, kale man met genoeg levenservaring om met je om te kunnen gaan zoals je dat in je diepste verlangens wilt, gaat met je mee naar huis.
Je zorgt ervoor dat hij je opmerkt en wanneer je een glimlach terug gehad hebt, loop je naar hem toe en zegt 'ik wacht even totdat je je biertje opgedronken hebt en dan ga je met me mee, okee?'
That's it. Nog vragen?
zaterdag 17 november 2012 om 23:23
quote:DeeDee86 schreef op 17 november 2012 @ 23:18:
[...]
tja dat is het einddoel, ok. maar de weg daar naartoe. het maakt me niet zo veel uit. erg he?
De weg ernaartoe? Naar het vinden van een man bedoel je? Via sites! Ik kom niet in uitgaansgelegenheden, werk niet, heb geen vriendengroep, kortom: ik moet het van internet hebben.
Maar het maakt je dus niet uit hóe je aan die man komt? Da's toch niet erg? Of begrijp ik je nu niet?
[...]
tja dat is het einddoel, ok. maar de weg daar naartoe. het maakt me niet zo veel uit. erg he?
De weg ernaartoe? Naar het vinden van een man bedoel je? Via sites! Ik kom niet in uitgaansgelegenheden, werk niet, heb geen vriendengroep, kortom: ik moet het van internet hebben.
Maar het maakt je dus niet uit hóe je aan die man komt? Da's toch niet erg? Of begrijp ik je nu niet?
zaterdag 17 november 2012 om 23:25
quote:Amand schreef op 17 november 2012 @ 23:23:
[...]
That's it. Nog vragen?
Wauw, ik ben er even stil van.
Dank! dus ik moet alleen gaan? En hoe laat ongeveer
[...]
That's it. Nog vragen?
Wauw, ik ben er even stil van.
Dank! dus ik moet alleen gaan? En hoe laat ongeveer
zaterdag 17 november 2012 om 23:26
quote:molly74 schreef op 17 november 2012 @ 23:23:
[...]
Maar het maakt je dus niet uit hóe je aan die man komt? Da's toch niet erg? Of begrijp ik je nu niet?ik bedoel meer dat ik nu niet op een langdurige relatie zit te wachten, daar kom ik net uit. En ik moet er voorlopig even niet aan denken.
[...]
Maar het maakt je dus niet uit hóe je aan die man komt? Da's toch niet erg? Of begrijp ik je nu niet?ik bedoel meer dat ik nu niet op een langdurige relatie zit te wachten, daar kom ik net uit. En ik moet er voorlopig even niet aan denken.
zaterdag 17 november 2012 om 23:27
quote:secondhandsuus schreef op 17 november 2012 @ 23:26:
Phill is cute..
Zou je zomaar eens helemaal mijn type kunnen zijn. Mits je laminaat legt natuurlijk...
mag jij voortaan aan nieuwe mannelijke forummers vragen:
Kun je ook laminaat leggen?
Phill is cute..
Zou je zomaar eens helemaal mijn type kunnen zijn. Mits je laminaat legt natuurlijk...
mag jij voortaan aan nieuwe mannelijke forummers vragen:
Kun je ook laminaat leggen?
zaterdag 17 november 2012 om 23:28