Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Shadow wat verdrietig..
Mamz, weer geslaagd, gefeliciteerd!!

Lijkt mij ook leuk om weer een keer te meeten maarrr... de komende weken zitten erg vol dus of dat aan mijn kant gaat lukken..

Coe, ben superbenieuwd naar je bril. Ook een foto op de BH?

Poeh, het is echt vrijdagavond.. ben supergaar dus zit lekker met de katten en een wijntje op de bank, niet vervelend. Vriend wil nog even de stad in maar ik geloof dat ik de saaie vrouw ga uithangen en lekker thuisblijf.
Meiden kom er nu ook achter dat ik superdruk ben in december. Op vrijdag is een mogelijkheid, moet Sam wel ergens anders heen, maar als ik dat op tijd weet is het geen probleem.

Dus data:Zet anders je naam achter een data dan weten we het zo,

23 november: Zoeb;

24 november

30 november Zoeb;

1 december

7 december Zoeb;

8 december Zoeb;

14 december Zoeb;

15 december

21 december Zoeb;

22 december
Zoeb..ik kijk morgen in agenda...heb nu iets teveel ouzo op..haha.

Ik kan je niet vinden op facebook..en gelf ook niet(daar ben ik te zien met bril)

Pfff van ouzo krijg je kleine oogjes:-)
Ha Coetje dan ga ik je even zoeken op facebook. Haha. Ben niet nieuwsgierig.

Volgens mij krijg je wel meer dan alleen kleine oogjes van ouzo.
'k Heb je gevonden.
Moggu..

Koppijn...dat krijg je ook van Ouzo

Middelste gaat naar de voetbal,daarna gaan we met een boot van het werk de Sint inhalen in Mamzcity.Koud maar gezellig.
Leuk om de intocht van Sint te zien in de stad waar ik vroeger nog heb gewoond. Vond het een beetje een kale intocht toen hij nog op het water voer. Er mochten geen andere boten het water op, maar het was toch leuker geweest als dat wel had gemogen. Vrolijker. Wel leuk dat de bootjes van Waterscouting erbij waren. Op die bootjes heb ik zeilen geleerd. Wat was het druk in de stad. Nu echt even aan de slag. Even naar Eden en boodschappen doen. Tot straks.
Ik ben druk met de was maar had op de achtergrond natuurlijk de intocht aan staan.

Goh, het geld is dus zoek. Dat gebeurt mij nou ook altijd

Ik ga vanmiddag met Goldman even feestdag in. Er is een bierproefmiddag of zo.
Oh Zoeb, ik kijk later vandaag even in de agenda!
Moggu..

Gold en Zoeb,volgend weekend kan ik wel meeten.

Nu snel naar schoonloeder,die is jarig en het leek mij leuk om haar te verrassen met een ontbijt.Omdat Sint vanmiddag hier in het dorp aankomt hebben we niet veel tijd.
Mogguh...

Mijn agenda zegt het volgende:

23 november: Zoeb;

24 november Goldie (onder voorbehoud)

25 november: Goldie

30 november Zoeb;

1 december Goldie (onder voorbehoud)

2 december Goldie

7 december Zoeb; Goldie

8 december Zoeb; Goldie

14 december Zoeb;

15 december

16 december: Goldie

21 december Zoeb;

22 december Goldie

23 december Goldie

De Sint komt ook hier aan vanmiddag. De man heeft het er maar druk mee...
Sint hier viel een beetje tegen,daarna hier een borrel gedronken met vrienden,dat was wel gezellig.

Ik heb een drukke week voor de boeg dus ik ga zo douchen en dan met boekje naar bed.
Moggu..

Ik heb ons van pagina 2 geplukt..
Goeiemorgen.

Volgend weekend kan ik niet Coetje. Sinterklaasfeest op mijn werk.

Het was niet al te best weer ook Met de intochten van de Sint.
Dat meeten gaat dus niet meer lukken dit jaar.

Ik kijk vanavond of morgen wel hoe de agenda er dan voor staat.

Tot nu toe is het niet zo heel druk hier op het werk. Stilte voor de storm vermoed ik...

Toedels!
En heeft het nog gestormd Goldie

Uk heeft een vriendje te spelen,helaas is het deze keer een niet zo'n gezellig kind...Wat een drammert zeg!

Ben blij dat het bijna 17.00u is.
Het viel wel mee Coetje. Bazin kon het in de theeroom alleen dus ik kon lekker in de winkel blijven en was dus mooi op tijd klaar terwijl ik toch alles in een rustig tempo kon doen.

Toen we net aan tafel zaten te eten bedacht ik dat ik best vanavond nog om boodschappen kon, zodat ik het morgen lekker rustig heb.

Wat een heerlijkheid om na 6 uur in de Aldi te lopen! Ik liep daar zowat alleen! Daarna nog even naar C1000 waar het wel druk was.

Alle kasten zijn weer goed gevuld en we kunnen er weer even tegen.

Wat betreft meeten in januari, ik weet nu al dat ik het weekend van de 19/20ste niet kan ivm verjaardag van mijn Oudste.
Dan januari.

Bo's topic wil ook nog meeten in december. :-)

Ben aan het werk en had om 9 uur nog 20 minuten pauze tegoed.

Dus daar ben ik nu van aan het genieten.

Lekker Gold, rustig op je werk en de boodschappen binnen.

Coe is de drammert weer naar huis. Irritant is dat he. Kan er ook niet zo goed tegen.
Mijn weekendplanning is altijd kortetermijn.

Ben nu aan het navragen of ik eraan gedacht heb me aan te melden voor scoutingsint.... Hoorde er maar niks over en zocht vandaag bij mijn sent-items, maar daar zat geen reactie (meer) tussen...

Schept wel mogelijkheden voor alternatieven
Net een programma van PeterRRRdeVries gekeken over Marianne Vaatstra.

Niet te geloven dat wat ie toen allemaal zei toch allemaal uit lijkt te zijn gekomen...

Troela moet morgenavond als het al donker is naar toneel, maar ze vroeg terwijl we zaten te kijken of ik haar dan wil brengen en ophalen.. En eerlijk gezegd was ik dat stiekem al van plan

Oh, ik heb jullie op facebook een uitnodiging gestuurd om mijn werk te 'like-en' (Dan weten jullie dus dat die uitnodiging van mij afkomstig was he? En jullie zien meteen waar ik werk )
De scouting-sintlootjes worden morgen geregeld, dus dan kan ik overmorgen vast wel sint-/kraamkadoshoppen... Dingen doen die zaterdag ook hadden gekund..
Moggu..
Mogguh,

Ik heb Peter R de Vries niet gezien, maar het was de hele dag op het nieuws. Hoe heeft die man dat 13 jaar stil kunnen houden? Soms snap ik niks meer van de wereld en de mensen.

Haha Watervrouw. Kortetermijnweekendplanning. Leuk scrabbelwoord.

Januari is ok om te meeten, dan is het allemaal wat rustiger.

Tot die tijd is onze agenda overvol, om te beginnen met Mmetjes verjaardag

Na deze week is thuis alles weer normaal, ik ben daar helemaal blij om.

Deze week is het nog erg druk met de voorbereidingen voor de verjaardag, het maken van tractaties en dan fietst daar Sinterklaas ook nog eens door heen.

M vindt Zwarte Piet ondertussen Erg Aardig, aangezien die handenvol pepernoten weggeeft

Gelukkig lust ik die dingen niet en om de schade te beperken haal ik maar geen chocolade muizen en kikkers in huis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven