Het Viva-mannen kletstopic deel 2

17-11-2012 23:32 3003 berichten
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?

*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (67%)
Nee (33%)
quote:DeeDee86 schreef op 18 november 2012 @ 11:53:

[...]

SB heeft daar geen tijd voor. Lees net dat ie de hele dag in Blijdorp rond gaat hangen. (insert joke here)Zouden ze nu de poort wel goed afsluiten?
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 18 november 2012 @ 12:12:

[...]

Zouden ze nu de poort wel goed afsluiten?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Bokito is tegenwoordig errug chilllllllll.....

om nog in de mannensferen te blijven, wat vinden jullie van Eva Jinek? vind t een tof wijf, zie hier heel chill met slang:

http://www.telegraaf.nl/prive/21090677/ ... nek__.html
Ja, tattoo's, lingerie en pumps.
quote:DeeDee86 schreef op 18 november 2012 @ 12:19:

om nog in de mannensferen te blijven, wat vinden jullie van Eva Jinek? vind t een tof wijf, zie hier heel chill met slang:

http://www.telegraaf.nl/prive/21090677/ ... __.htmlHet is wel een redelijk lekker wijf, maar sinds die advocaat 'm erin heeft gehangen hoeft het voor mij niet meer.
quote:missy_Acy schreef op 18 november 2012 @ 12:19:

Ja, tattoo's, lingerie en pumps.

Your wish is my command.

dankje!!!
Nog een speciaal voor missy:

Genekt? Genokt?
TAM!!!!!! Je zou geen foto's van mijn fb jatten!!!!
quote:steel_schaapje schreef op 18 november 2012 @ 12:27:

Genekt? Genokt?Geneukt bedoel je?
quote:steel_schaapje schreef op 18 november 2012 @ 12:28:

TAM!!!!!! Je zou geen foto's van mijn fb jatten!!!!
quote:steel_schaapje schreef op 18 november 2012 @ 12:28:

TAM!!!!!! Je zou geen foto's van mijn fb jatten!!!! Sorry.
quote:ThunderassMan schreef op 18 november 2012 @ 12:21:

[...]

Het is wel een redelijk lekker wijf, maar sinds die advocaat 'm erin heeft gehangen hoeft het voor mij niet meer. eens. brrrrr Bram

Waar zijn alle andere mannen, of mogen we nu eindelijk alleen met TAM spelen
Toen ik hier nog bij de Rechtbank werkte, ben ik Bram wel eens tegengekomen. Ik moet eerlijk toegeven dat het een échte heer is. Voorkomend, beleefd en vriendelijk.

Verder komt de beste man ongeveer tot mijn navel en is ie way te oud voor mij, maar goed....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dit topic gaat hard zeg.

Ik had de eerste nog niet gelezen, nu is de 2e al zo ver.

Heb ik wat gemist?
Echt hasse? Bram kwam wel eens bij ons eten. (Werk)

Ik vond hem maar een vaag type.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 november 2012 @ 12:39:

Waar zijn alle andere mannen, of mogen we nu eindelijk alleen met TAM spelen [afbeelding]*slik*
quote:Grobbekuiken schreef op 18 november 2012 @ 12:39:

Waar zijn alle andere mannen, of mogen we nu eindelijk alleen met TAM spelen [img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys ... smile4.gif[/img]Het is een beetje schipperen he tussen het voetbal en dit topic.... Voetbal of het meisje tsja....
quote:Hasse88 schreef op 18 november 2012 @ 12:39:

Toen ik hier nog bij de Rechtbank werkte, ben ik Bram wel eens tegengekomen. Ik moet eerlijk toegeven dat het een échte heer is. Voorkomend, beleefd en vriendelijk.

Verder komt de beste man ongeveer tot mijn navel en is ie way te oud voor mij, maar goed....istie zo klein joh? wist ik niet!
quote:Hasse88 schreef op 18 november 2012 @ 12:39:

Verder komt de beste man ongeveer tot mijn navel en is ie way te oud voor mij, maar goed....Nou dan hoeft ie maar een klein stukje met zijn knieen te buigen en hij zit goed
T is natuurlijk een enorme boef, maar wel een heul charmante... Mannen die de deur voor je openhouden en beleefd informeren of alles naar wens is... Ja, daar heb ik een beetje een zwak voor
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:steel_schaapje schreef op 18 november 2012 @ 12:43:

[...]

Nou dan hoeft ie maar een klein stukje met zijn knieen te buigen en hij zit goed hoewel ik daar bij Bram toch niet aan wil denken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven