Het Viva-mannen kletstopic deel 2

17-11-2012 23:32 3003 berichten
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?

*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.

Wat vind jij?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (67%)
Nee (33%)
Alle reacties Link kopieren
quote:DeeDee86 schreef op 18 november 2012 @ 12:43:

[...]

istie zo klein joh? wist ik niet! Ik ben vooral zo lang
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 18 november 2012 @ 12:43:

T is natuurlijk een enorme boef, maar wel een heul charmante... Mannen die de deur voor je openhouden en beleefd informeren of alles naar wens is... Ja, daar heb ik een beetje een zwak voor Ja, daar hou ik ook wel van. Dat kan wel het eea goedmaken. Maar niet alles.
quote:Hasse88 schreef op 18 november 2012 @ 12:44:

[...]

Ik ben vooral zo lang ik ook! (1,87 vandaag 1,95) jij nog langer?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Hasse88 schreef op 18 november 2012 @ 12:43:

T is natuurlijk een enorme boef, maar wel een heul charmante... Mannen die de deur voor je openhouden en beleefd informeren of alles naar wens is... Ja, daar heb ik een beetje een zwak voor Miss informeerde hij bij jullie ook of alles naar wens was?
quote:man33 schreef op 18 november 2012 @ 12:42:

[...]

Het is een beetje schipperen he tussen het voetbal en dit topic.... Voetbal of het meisje tsja....Voor mij is het heel makkelijk, ik hou niet zo van voetbal.
quote:DeeDee86 schreef op 18 november 2012 @ 12:46:

[...]

ik ook! (1,87 vandaag 1,95) jij nog langer?Op blote voetjes 1,89 en anders alles tussen 1,94 en 2,01
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:scorpid schreef op 18 november 2012 @ 12:40:

Dit topic gaat hard zeg.

Ik had de eerste nog niet gelezen, nu is de 2e al zo ver.

Heb ik wat gemist?Valt mee....het enige "schokkende" is dat Bikkeltje beledigd is dat Amand zomaar een 2e topic heeft geopend. Verder zijn we inmiddels geloof ik allemaal "one of the girls guys".
quote:Hasse88 schreef op 18 november 2012 @ 12:47:

[...]

Op blote voetjes 1,89 en anders alles tussen 1,94 en 2,01 Nice!
Ik ben ook lang 161 cm
quote:steel_schaapje schreef op 18 november 2012 @ 12:46:

[...]

Miss informeerde hij bij jullie ook of alles naar wens was?

Jekyll and Hyde verduisterden inderdaad zijn blikveld
Wow, DD en Hasse. Das echt lang!! Dan is het wel lastig een langere man te vinden.
schipper33

quote:Hasse88 schreef op 18 november 2012 @ 12:47:

[...]

Op blote voetjes 1,89 en anders alles tussen 1,94 en 2,01 Wow!
Ik zit dan een beetje tussen jullie in met mijn 1.72. Ook niet echt klein maar niet zo lang als DD en Hasse.
Oeps, dan ben ik maar een ukkie met m'n 1.68
quote:LadyZiva schreef op 18 november 2012 @ 12:48:

Ik ben ook lang 161 cm (pssst, Zief het gaat over lichaamslengte, niet over geslachtslengte!!!)
Ik ben 1.92 mtr. (+19 cm)
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 12:48:

Wow, DD en Hasse. Das echt lang!! Dan is het wel lastig een langere man te vinden.Yup, daarom is Hasseman ook maar kleiner dan ik ben. Geeft niks, hij compenseert ruimschoots in liefde, wat ie in lengte mist..
quote:datdus schreef op 18 november 2012 @ 12:48:

Wow, DD en Hasse. Das echt lang!! Dan is het wel lastig een langere man te vinden.ja best wel! zelfs zonder hakken ben ik vrijwel altijd langer mn ex was ook maar 1,72.... Nu kan ik weer hakken aan
quote:ThunderassMan schreef op 18 november 2012 @ 12:50:

Ik vind mezelf niet klein, misschien compenseert dat al. Ik ben trots op mijn Italiaanse bouw, iets kleiner dan de gemiddelde 16 jarige, maar wel met lange mooie benen. Ik zeg een heel goed excuus om vaak met hele hoge hakken rond te lopen

Ik ben 1.92 mtr. (+19 cm)Das een mooie lengte TAM.

Ik ben 1.92 mtr. (+19 cm) Ben jij 2.11?!
quote:steel_schaapje schreef op 18 november 2012 @ 12:49:

[...]

(pssst, Zief het gaat over lichaamslengte, niet over geslachtslengte!!!)Ohhhhh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven