Het Ik-hoor-nergens-bij-topic!

17-11-2012 20:21 142 berichten
Ik zie allemaal speciale topics als paddenstoelen uit de grond schieten, maar.... ik hoor nergens bij!!

Ben geen Rotterdammer, geen Marokkaan, geen Belg, niet zwanger, kan wél kletsen, en dan heb ik ook nog eens geen dilemma's.

Het wordt me allemaal teveel.
Achter de kóelkast?!

Eeehhhmmmm......
Alle reacties Link kopieren
nog steeds achter de mayonaise in de ijskast, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt dat ding aan te raken...
quote:Meiroosje schreef op 18 november 2012 @ 14:16:

nog steeds achter de mayonaise in de ijskast, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt dat ding aan te raken...In de koelkast?!

*trekt deur koelkast open*

Verrek! Da's de mijne heulemaal niet! Die van mij is zwart, dit is een paarse! OK, wíe heeft mijn hipster?!

Ik vond deze in de tuin. Anyone?
Yes! Dat is 'm! Bedankt Acy

*vraagt zich intussen af hoe dat ding in de tuin is terechtgekomen *
dat is niet paars, lieverd, dat is schimmel... Denk ik. Volgens mij beweegt het ook een beetje....
quote:Meiroosje schreef op 18 november 2012 @ 14:35:

dat is niet paars, lieverd, dat is schimmel... Denk ik. Volgens mij beweegt het ook een beetje....

Da's echnie de mijne nie heur! Die van mij lag in de tuin, gevonden door Acy!

*Ieuw....een bewegende onderboks*
van WDR? Of draagt hij geen kant? Ken hem niet zo goed...

Ik zie dat onze honden naar het B.O.S willen. wij zijn goed afgerichte slaven dus we gaan, see you (en GB.. niet alle gevulde eieren opeten. Laat er gewoon 1 over...)
*scrunch scrunch scrunch*

*veegt snel mond schoon* OK!

Hmmmmm....stil hier....

*stopt stiekem toch het laatste gevulde eitje in haar snavel*
GB!

Ik kan jou echt niet alleen laten!
't is inderdaad wat stilletjes. Komt vanwege het mooie weer. Iedereen is buiten...

moet eerlijk toegeven dat ik net bezig was verkleed als pinguin vissen op te vangen.
Hoor 's, jullie gaan een beetje RL-en, ik zit hier heul alleen.... da's vrágen om ellende hoor!

Eehhmmmm....dat met dat "verkleed als pinguin" moet je toch even uitleggen, geloof ik.... en waarom loop je vissen te vangen?!

Vragen....vragen....
De WII...(was met het balanceboard bezig.) best geinig op een zondagmiddag. Steps doe ik ook braaf. Voel me zo gemotiveerd met dat enthousiaste MII publiek.
Wii fit? Geniaal spel.
Vind ik ook. Die MII's zijn leuk. Maar dan moet ik geen kanten hipster aan hebben natuurlijk. Dat terzijde.

Doe het niet zo vaak, in de zomer ben ik meer buiten, maar zo in de herfst wil het nog wel eens gebeuren dat ik 'm uit de kast trek. Mijn man wil nog wel eens guitar hero spelen.
ik zat zo gezellig te kletsen bij marels, over haar aanloopkatje dat ik dacht, ik gooi de luiken open, hang wat lampionnen op (brandblussers bij de hand) om te kijken of er nog meer mensen nergens bij horen.

Thee en koekjes zijn onder handbereik, na 21.30 wordt ook sterker geschonken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven