Het Ik-hoor-nergens-bij-topic!
zaterdag 17 november 2012 om 23:04
quote:Grobbekuiken schreef op 17 november 2012 @ 22:50:
Oh *grinnik* dat had ik wel door hoor, eigenlijk was ik het die bye zei (misverstandje ).
V.w.b. het Kluphuis, maak je maar niet zo druk over dat je niks meer zou weten. Zoveel is er niet veranderd, kom gewoon gezellig een keertje buurten. Ik weet heel zeker dat alle TTTOT-jes het harstikke leuk vinden.
Oh, oeps!
En buurten? Ik dacht dat dit een woord was uit mijn regio. Of kwam jij inderdaad hier vandaan?
Missy, niemand veranderd gelukkig, goed om te horen. Maar de persoonlijke situaties zou ik echt niet meer kunnen noemen. Moet er dan echt weer 's induiken.
Maar komt goed!
Oh *grinnik* dat had ik wel door hoor, eigenlijk was ik het die bye zei (misverstandje ).
V.w.b. het Kluphuis, maak je maar niet zo druk over dat je niks meer zou weten. Zoveel is er niet veranderd, kom gewoon gezellig een keertje buurten. Ik weet heel zeker dat alle TTTOT-jes het harstikke leuk vinden.
Oh, oeps!
En buurten? Ik dacht dat dit een woord was uit mijn regio. Of kwam jij inderdaad hier vandaan?
Missy, niemand veranderd gelukkig, goed om te horen. Maar de persoonlijke situaties zou ik echt niet meer kunnen noemen. Moet er dan echt weer 's induiken.
Maar komt goed!
zaterdag 17 november 2012 om 23:06
quote:Aimee86 schreef op 17 november 2012 @ 22:57:
Ik hoor ook nergens bij...? Mag ik ook hier komen?
Maar idd Mols, je hoort bij de invesuhkeeturs! Dan hoef je je toch niet eenzaam te voelen?
Ja-weh-hel!! Ik ben wel een infestugeter, maar ik had geen speciaal-ergens-bij-topic zoals man of Turk of slank.
Maar fijn dat jij hier ook bent. Hoef ik jullie niet zo te missen.
Ik hoor ook nergens bij...? Mag ik ook hier komen?
Maar idd Mols, je hoort bij de invesuhkeeturs! Dan hoef je je toch niet eenzaam te voelen?
Ja-weh-hel!! Ik ben wel een infestugeter, maar ik had geen speciaal-ergens-bij-topic zoals man of Turk of slank.
Maar fijn dat jij hier ook bent. Hoef ik jullie niet zo te missen.
zondag 18 november 2012 om 10:27
quote:molly74 schreef op 17 november 2012 @ 22:34:
[...]
Volgens mij begon dat met het Belgen-topic. En toen vond iemand zich buitengesloten denk ik. En die opende er toen eentje. Maar ja, daar hoort natuurlijk altijd wel íemand niet bij. Die zich dan geroepen voelde om ook iets te openen. En zó is't gekomen (denk hier een heel zachte g bij). Ik ben de schuldige denk ik.
[...]
Volgens mij begon dat met het Belgen-topic. En toen vond iemand zich buitengesloten denk ik. En die opende er toen eentje. Maar ja, daar hoort natuurlijk altijd wel íemand niet bij. Die zich dan geroepen voelde om ook iets te openen. En zó is't gekomen (denk hier een heel zachte g bij). Ik ben de schuldige denk ik.
zondag 18 november 2012 om 13:42
*begint met bekers opruimen, bordjes weggooien, koffiezetapparaat aanzetten, suiker en melk klaarzetten,pak koekjes openmaken, gaat vloer vegen, vraagt zich af,wiens BH in de goudvissenkom terecht is gekomen, besluit dat ze het niet wil weten,zet alle stoelen in een kring, doet ramen open en zet alvast de gevulde eieren en de spicy meatballs in de koelkast voor vanmiddag. inspecteert hoeveelheid frisdrank en gaat dan opgetogen zitten wachten op de andere leden*
Hey Molly! aan de rommel te zien is het goed laat geworden. Kater?
Hey Molly! aan de rommel te zien is het goed laat geworden. Kater?
zondag 18 november 2012 om 13:56
Hallo Molly! heb je nog de DJ kunnen regelen, of ga je zelf met de stereo aan de slag? Pas je wel op, dat stekkertje zit los.
Missy: als jij nou de slingers ff ophangt, dan kan Grobbekuiken (goeiemiddag overigens! )alvast de wegwijs bordjes gaan ophangen. Lijkt me vreselijk als de nieuwe leden straks in hun dolle enthousiasme de weg kwijtraken als ze willen binnen stormen.
Ben ik nou on- of offtopic? Raak de weg nog wel eens kwijt.
Missy: als jij nou de slingers ff ophangt, dan kan Grobbekuiken (goeiemiddag overigens! )alvast de wegwijs bordjes gaan ophangen. Lijkt me vreselijk als de nieuwe leden straks in hun dolle enthousiasme de weg kwijtraken als ze willen binnen stormen.
Ben ik nou on- of offtopic? Raak de weg nog wel eens kwijt.