Help! Bijgerechten gezocht!

17-11-2012 09:49 32 berichten
Help mij, ik heb geen inspiratiemeer.

Ik geef vanavond een feestje met eten. Ik heb al 2 kippenpasteis gemaakt en 2 taarten. Maar ik zoek 2 bijgerechten voor bij de kippenpastei, verder doe ik er ook een salade bij. En ook borrelhapjes en stokbroodjes heb ik ook!

Maar wie weet er leuke en lekkere bijgerechten??
Was die help in de titel nou echt nodig?

Ik zou kiezen voor een warm groentegerecht erbij. Misschien iets leuks met boontjes of worteltjes?
Alle reacties Link kopieren
Twee salades: een groene salade en een lekkere witlof salde met appel en noten zou ik doen.

Eventueel nog een groentegerechtje erbij.

Verder lekker brood, smeersels, kaasjes...

Meer is niet nodig toch?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Gewoon lekker stokbrood kruiden boter, veel soorten rauwkost, salades, gebakken champinons , sausjes enz
Pastasalade, is ook makkelijk en vullend, handig voor veel mensen, maar ben er zelf niet gek op.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Gisteren heb ik een heerlijk witlof gerecht gegeten. Recept van de AH.

Witlof met geitenkaas en coburgerham uit de oven.
Help, help, help
Ik zou lekkere koude gerechten maken, want dat lijkt me het makkelijkst om van te voren klaar te maken. Je kan bijvoorbeeld een lekkere salade maken met sperziebonen, gebakken uitjes en pijnboompitten. Zoek even verder op internet, dan kan je kiezen wat jij lekker vindt.
Is 'help' het nieuwe verboden woord? Zeurkousen.

Ik zou er geen bijgerechtjes er meer bij doen overigens
Aardappeltjes in de schil met knoflook, zeezout en rozemarijn uit de oven (is heel makkelijk en lekker)

Een Paddestoelen risotto

Sperziebonen even blancheren en dan even wokken met gerookte spekblokjes en ui. Mooi in een schaal serveren. Voor een najaarseffect kun je er wat gehakte walnoten over doen.
HELP!!! Ik weet het OOK niet!
Flans snel een pan soep in elkaar. 2 liter water aan de kook brengen, 4 Maggi runderbouillonblokjes erin, 2 kruidenbuiltjes voor groentesoep, zak soepgroenten en verse soepballetjes uit de koeling met een handvol vermicelli. Even proeven en afmaken met zout, versgemalen peper en zo.

En dan een stukken courgette, aubergine, paprika's, tomaten, rode uien en zo mengen met olijfolie, zout, peper, gedroogde Italiaanse of Provençaalse kruiden, paar uitgeperste teentjes knoflook mengen in een ovenschaal en in 45 tot 60 minuten in een oven op 200 graden gaar laten worden.
Thanks allemaal, het is trouwens pompoenpuree met een aangebrande smaak geworen, heb hem maar niet opgedient en tomaatjes uit te oven en die was ik totaal vergeten.....

En wtf kunnen sommige dramatisch doen omdat ik HELP zij, get a life saair huisvrouwen!!!!!

Nee, help voor de zoektoch naar een bijgerecht is lekker nuchter
Ik ben geen huisvrouw. Ik heb een carrière. En ik kan nog koken ook.
quote:Ikje86 schreef op 18 november 2012 @ 09:21:

Thanks allemaal, het is trouwens pompoenpuree met een aangebrande smaak geworen, heb hem maar niet opgedient en tomaatjes uit te oven en die was ik totaal vergeten.....

En wtf kunnen sommige dramatisch doen omdat ik HELP zij, get a life saair huisvrouwen!!!!!Blaas nog wat hoger van de toren, weet je gelijk dat je geen goedbedoelde tips meer krijgt. En als jij denkt (je 'zij'...) dat leentje een saair (wasda?) huisvrouw is heb je wel heel weinig kaas gegeten van de Etenpijler en het woord Index is je ook vast onbekend....
Help in topictitels zou van mij sowieso verboden mogen wordt, gaat in 99% van de gevallen over onnodig en niet dringend iets.
Zullen we er anders lekker over gaan discuseren??!!! OMG wat maken jullie er een drama van dat help in de titel. Get a life, please!!!
Ik weet in ieder geval wat ik in dit leven niet meer doe. Serieus reageren op een topic van jou met het woord "help" erin...
Inderdaad stelletje zeikerds,meelopers.!
quote:staceyno3 schreef op 19 november 2012 @ 20:00:

Inderdaad stelletje zeikerds,meelopers.!Nee, wat jij schrijft voegt iets toe in dit topic...
Nee ik kan ook niet koken,was dus niet van plan iets toe te voegen,maakt toch niet uit in welk topic ik deze ergenis uit?
Dat lijkt mij een zwaar leven als dit topic je al zoveel ergernissen oplevert.
Pffff ,het gezeur van jou ergert me !,en lezen aub !
Ik zou me aan jouw taal-/typefouten kunnen ergeren. Maar ik heb wel wat beters te doen.

En als je geen reacties wilt kun je beter niet meeschrijven op topics op openbare fora...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven