Gezondheid alle pijlers

Operatie, wat meenemen?

18-11-2012 16:45 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
flesje water, dat drinkt makkelijker dan 'n glas

pakje tuc koekjes voor na de operatie als je behoefte hebt aan luchtig zout knabbeltje

je telefoon en oordopjes
Is ochtendjas al genoemd?
quote:gruffalo schreef op 18 november 2012 @ 17:41:

Lippenbalsem en handcreme.... Ik krijg in een zkh vaak erg droge lippen en handen. Ik hou niet zo van slippers, zou liever een paar dikke sokken mee nemen. Je deo en geurtje, ook altijd fijn. Een ipad is ook ideaal alleen zou ik die niet alleen durven laten in het zkh tijdens de operatie. Er wordt erg veel gestolen.Bij mijn laatste operatie (dagopname) gingen mijn waardevolle spullen in een kastje dat op slot ging en het sleuteltje ging aan mijn bed met een bandje. Toen ik wakker werd lag ik weer in dat zelfde bed mét mijn sleuteltje. Ik had niet veel waardevols mee maar volgens de verpleging ging dat altijd goed.
Ik ben een keer wakker geworden met een geschoren bikinilijn. Dat was heel raar. Ze moesten wel snijden in mijn onderbuik hoor, maar ja, weet ik veel
quote:zwanenmeer schreef op 18 november 2012 @ 17:03:

SLIPPERS! (Die je erna weer kunt weggooien).??? waarom weggooi slippers?
Je bent zelf een theepot
Inderdaad, slippers, "gewone" onderbroek, lekkere joggingbroek/trainingsbroek aandoen met schoenen waar je makkelijk inkomt!

Verder wat te lezen/mp3 speler. Het kan altijd uitlopen i.v.m. spoedgevallen tussendoor etc.

Succes!
...
Ik zou van die slippers zonder teenverdeler meenemen zodat je je bedsokken gewoon aan kunt laten. Dus slippers er overheen en naar de wc. Ik gooide ze weg, de keren dat ik in zh heb gelegen (was geen dagopname), niet echt heel schoon daar...
quote:SuzanneSuus schreef op 18 november 2012 @ 19:44:

[...]

??? waarom weggooi slippers?Omdat sommige mensen een beetje hysterisch zijn qua bacteriën en hun angst daarvoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven