SYTYCD 2012
zondag 18 november 2012 om 21:02
zondag 18 november 2012 om 21:05
quote:S0LEIL schreef op 18 november 2012 @ 21:02:
[...]
Ja, Liezze, die mis ik vanavond! Je weet wel, met die blauwe avatar met dat rokende meisje erop.
quote:Summerdance schreef op 18 november 2012 @ 21:02:
[...]
Leuk mens is dat toch!
Waar is ze eigenlijk vanavond?
[...]
Ja, Liezze, die mis ik vanavond! Je weet wel, met die blauwe avatar met dat rokende meisje erop.
quote:Summerdance schreef op 18 november 2012 @ 21:02:
[...]
Leuk mens is dat toch!
Waar is ze eigenlijk vanavond?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.