Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 18 november 2012 @ 22:17:

Nu ben ik alleen nog maar aan het kijken naar of de bobbel van Dennis in beeld komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 18 november 2012 @ 22:17:

[...]





Vanaf hoe lang voor de uitzending sta je al daar?18.30 moeten we binnen zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof je, Es. Ik heb ook zo'n leuke. Liet gisteren even vallen dat hij de kinderen wel helemaal niet meer kwam ophalen
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 november 2012 @ 22:18:

[...]



18.30 moeten we binnen zijn



Wow! Dat is wel een hele lange ruk!

Klapstoeltje
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op zondag 18 november 2012 22:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="S0LEIL in "SYTYCD 2012"" class="messagelink">S0LEIL schreef op 18 november 2012 @ 22:17</a>:</b>

[...]





Vanaf hoe lang voor de uitzending sta je al daar?</div></blockquote>18.30 moeten we binnen zijn Zo vroeg als het tot 22:30 duurt kan je 4 uur niet plassen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan Conor in Nederland nog wel rustig over straat hoor.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 18 november 2012 @ 22:19:

Ik geloof je, Es. Ik heb ook zo'n leuke. Liet gisteren even vallen dat hij de kinderen wel helemaal niet meer kwam ophalen

Dat MEEN Je....

Wat een droeftoeter!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet zitten, Sum?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, ik neem het allemaal niet zo serieus hoor.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 18 november 2012 @ 22:21:

Kun je niet zitten, Sum?Nope, niemand hoor alleen de sjurie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 november 2012 @ 22:18:

[...]



18.30 moeten we binnen zijn Pff, dat is dan wel lang in totaal ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 18 november 2012 @ 22:19:

Ik geloof je, Es. Ik heb ook zo'n leuke. Liet gisteren even vallen dat hij de kinderen wel helemaal niet meer kwam ophalen



Ik zou de hemel prijzen als mijn ex dat zou doen! Deed hij dat maar



Nee, die van mij neemt Larf mee naar coffeeshops enzo.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mannen zijn zulke eikels. Dat ze het predikaat eikel niet eens waard zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 18 november 2012 @ 22:22:

[...]





Ik zou de hemel prijzen als mijn ex dat zou doen! Deed hij dat maar



Nee, die van mij neemt Larf mee naarcffeeshops enzo. je maakt een geintje toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon bij Dan op schoot gaan zitten Sum.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Net even een briefje van de Sint geschreven dat hij uitkijkt naar de poes en bedankt voor het geld (dochter had 2 euro van haar eigen geld in haar schoen gedaan voor de cadeautjes).
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 18 november 2012 @ 22:22:

[...]





Ik zou de hemel prijzen als mijn ex dat zou doen! Deed hij dat maar



Nee, die van mij neemt Larf mee naarcffeeshops enzo.



Nee joh!

Wat een ellende!
Alle reacties Link kopieren
Charlotte
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 18 november 2012 @ 22:23:

Net even een briefje van de Sint geschreven dat hij uitkijkt naar de poes en bedankt voor het geld (dochter had 2 euro van haar eigen geld in haar schoen gedaan voor de cadeautjes).*smelt* jij hebt echt een schatje van een dochter!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 18 november 2012 @ 22:23:

Gewoon bij Dan op schoot gaan zitten Sum.We staan elke keer net niet in de buurt, en das beter ook want we staan tot nu toe elke keer echt direct naast het podium
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 november 2012 @ 22:22:

[...]



je maakt een geintje toch?Nee, jammer genoeg niet. En je wilt niet weten wat zijn laatste geintje is..... dat zet ik niet hier neer maar neem van mij aan dat het een hele zieke actie is.
Alle reacties Link kopieren
Klote, Es. Mijn ex komt gerust met dronken kop op de stoep staan. Maar ja, ik wil toch dat ze hun vader zien (niet dat ik ze meegeef natuurlijk). Machteloos voel je je dan hè?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ah nee, die Denden mag van mij ook wel weg.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Fred door!

En Weg Weg ook....nou ja, vooruit dan maar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op zondag 18 november 2012 22:23 Net even een briefje van de Sint geschreven dat hij uitkijkt naar de poes en bedankt voor het geld (dochter had 2 euro van haar eigen geld in haar schoen gedaan voor de cadeautjes).
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven