Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tsk
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 20 november 2012 @ 10:06:

TskKliemer, ik vind dat jij altijd van die wijze posts schrijft. Doordacht, weloverwogen en altijd met respect voor de TO. Chapeau!
Daar zitten ook heel wat denkuren in, DailySnot. Dankje voor het compliment en de warme waardering.
Later is nu
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 november 2012 @ 10:30:

[...]

Kliemer, ik vind dat jij altijd van die wijze posts schrijft. Doordacht, weloverwogen en altijd met respect voor de TO. Chapeau!

Ik niet.

Ik vind dat Droppert zich verheven voelt en zweverig en overdreven wijs doet. Ik vind haar stom.
Hoewel iedereen op dit forum eigenlijk te dom is om het te begrijpen ga ik nu een zin in het Latijn neerzetten, met de vertaling er bij, omdat nu eenmaal niet iedereen zo intelligent is als ik denk te zijn.

Ad Fundum. (tot de bodem)
Deodora, ik buig. Heel diep. Ik bijt in het stof bij het zien van jouw onmetelijke intellect.

Maar om te bewijzen dat ik ook niet helemaal van de straat ben zal ik de naam van een beroemd filosoof roepen. Komt ie: André Hazes!!!
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 november 2012 @ 13:34:

Deodora, ik buig. Heel diep. Ik bijt in het stof bij het zien van jouw onmetelijke intellect.

Maar om te bewijzen dat ik ook niet helemaal van de straat ben zal ik de naam van een beroemd filosoof roepen. Komt ie: André Hazes!!!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Idem dito ( je weet wat het betekent?)
Ja. Maar ik ben ongetwijfeld één van de weinigen hier. De speld in de hooiberg zeg maar.

Van deze kunnen jullie dommerikjes vast helemaal geen soep koken:

Homo sapiens non urinat in ventem.
Mijn Google is stuk.
Mensen verkopen geen urine?
quote:Zusenzoo schreef op 20 november 2012 @ 13:44:

Mijn Google is stuk.He wat vervelend. Kun je niet een plebejer ergens uit een achterbuurt opvissen om het kreng voor je te repareren zodat jij je onbekommerd kunt wijden aan intellectuele hersenarbeid?
quote:piratorarT schreef op 20 november 2012 @ 13:46:

Mensen verkopen geen urine?Jij gaat niet door voor het broodrooster.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 november 2012 @ 13:48:

[...]

Jij gaat niet door voor het broodrooster.Dus ik ben geen forumintellectueel
Ocherm, niet huilie Piraatje. Zal ik het verklappen? Dan kun jij ook fijn geuren met je latinistische achtergrond.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 november 2012 @ 13:47:

[...]

He wat vervelend. Kun je niet een plebejer ergens uit een achterbuurt opvissen om het kreng voor je te repareren zodat jij je onbekommerd kunt wijden aan intellectuele hersenarbeid?Neuh, mijn mensjes zorgen er wel voor.
Qui In Ventem Urinat, Se Lavare Constat.
Veni,bibi, vomui.
quote:piratorarT schreef op 20 november 2012 @ 13:54:

Qui In Ventem Urinat, Se Lavare Constat.'Wie tegen de wind in plast wordt inderdaad nat' PietPiraat. Daar is geen woord aan gelogen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 november 2012 @ 14:00:

Veni,bibi, vomui.Nou moet je niet grof gaan worden LazyVagehond.
quote:Lady-Voldemort schreef op 20 november 2012 @ 13:34:

Terecht.

quote:Maar om te bewijzen dat ik ook niet helemaal van de straat ben zal ik de naam van een beroemd filosoof roepen. Komt ie: André Hazes!!!Dan citeer ik ook meteen een onmetelijk wijs mensch, namelijk Leon de Winter: Badr is onschuldig!
Ik vind het stom! Jullie gaan een beetje in geheimtaal schrijven zodat normale mensen er geen ruk van begrijpen. Nou stoer hoor!!!! Wat een kleuterklasgedrag.

Schrijf gewoon Nederlands zeg, tsssk Latijn...alsof we in Latijnië wonen.
Zegt de queenbee.
Gut, Lenoarius - jij bent duidelijk geen interlectueel. Dat moet zijn: Badrus est innocentius
niet, Badr is Badr, Innocentius is een paus (1 t/m 10 of zow)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven